Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Andere landen/steden

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Wynter
Sporenzoeker


Joined: 26 Sep 2007
Posts: 25

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 10:06 am    Post subject: Andere landen/steden Reply with quote

Is er ergens een lijst met andere landen? of Steden?

Zou namelijk fijn zijn, aangezien mijn karakter de wereld rond gereist heeft, en ik al wel zelf aan land bedacht heb "Vangal" maar als er een lijst zou zijn ofzo, zou het erg prettig zijn.

xWynter
Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Sep 27, 2007 8:48 pm    Post subject: Reply with quote

Hier onder 'Wereldkunde' staat wat summiere informatie... even zien of er meer te vinden is..
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Wynter
Sporenzoeker


Joined: 26 Sep 2007
Posts: 25

PostPosted: Sun Oct 07, 2007 8:59 am    Post subject: Reply with quote

Steden/landen die ik en mijn characters kennen.

Vangal:
Vangal is een stad, niet ver buiten Raganorck. De kortste route naar deze stad is via het Wilde Woud. Een andere minder gevaarlijke route duurt weken via een schip. Vangal en Raganorckse grond word gescheiden met water. In de wilde wouden ligt een klein beekje, vanaf daar is het nog een paar dagen lopen naar Vangal. In totaal duurt de reis zon 10 dagen. In Vangal spreken ze de zelfde taal als in Raganorck, de cultuur is anders en er groeien andere planten dan in Raganorck.

Hiramayadin:
Letterlijk vertaald "Bloedland" of het de echte naam van het land is weet ik niet. Javier noemt het Hiramayadin. Het is een wreed land, waar vaak bloed vloeit. De bewoners van dit land zijn behoorlijk vijandig. Je moet geen ruzie krijgen met dit volk want dat kan je je kop kosten. Ze spreken een andere taal dan in Raganorck, maar met handen en voeten werk kom je behoorlijk ver in dit land.
De mensen van dit land hebben spleet ogen en eten ander voedsel dan gewend in Raganorck. Vrouwen zijn hier makkelijk te versieren heeft Javier uitgevonden.

Als jullie bezwaar hebben tegen iets van dit land en deze stad, laat het me maar weten Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Oct 08, 2007 12:45 pm    Post subject: Reply with quote

Een van de bestaande landen die bekend is, is Gerondor. De karakters Syvinna Amaranth en Sigbald Furmakin Conigund zijn hieruit afkomstig. een korte beschrijving van de recente gebeurtenissen vind je in deze draad.

Belangrijk om te onthouden: Raganorck ligt midden in de Wilde Wouden, waar je weken en weken doorheen kan trekken zonder ooit buiten het woud te komen. Aan de randen van het Woud, om Raganorck heen, liggen wat boerderijen en ietsje dieper in het bos wonen houtvesters en zijn nog wat meer boerderijen, zoals de Hoeve Barnsteen. Een beknopte beschrijving van de Wilde Wouden vind je hier.

De ondergrondse rivier, die onder de stad stroomt, komt pas heel diep in de wouden bovengronds.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes,

Lupijn
_________________
-=Lupijn=-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Mon Oct 08, 2007 7:55 pm    Post subject: Reply with quote

Overigens staat in de encyclopedie een stukje over de ontstaansgeschiedenis en daar worden ook wat gebieden en steden genoemd.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Wed Oct 10, 2007 9:19 am    Post subject: Reply with quote

Oke...

Kunnen Vangal en Hiramayadin wel bestaan? Of ook niet?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group