Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Raganorck dood?

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Wynter
Sporenzoeker


Joined: 26 Sep 2007
Posts: 25

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 10:02 am    Post subject: Raganorck dood? Reply with quote

Ik heb me zojuist aangemeld omdat t me leuk leek om hier aan mee te doen, maar nu zie ik berichten van meer dan n jaar terug of zelfs langer.

Is Raganorck dood? Gebeurd hier nog wel wat? Of hebben jullie iemand nodig die Raganorck weer wat nieuw leven in blaast?

Ik ga in ieder geval mijn best doen. En als iemand me een beetje kan helpen zou dat erg fijn zijn Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Victor Arendsz
Sporenzoeker


Joined: 27 Nov 2006
Posts: 15

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 11:05 am    Post subject: Reply with quote

Het is hier al maanden erg stil ja, helaas... Er zijn pogingen gedaan het nieuw leven in te blazen, maar het lijkt allemaal niet echt te lukken. Maar af en toe kijken mensen hier nog wel volgens mij, dus wie weet lukt het nog.
_________________
Victor
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Wynter
Sporenzoeker


Joined: 26 Sep 2007
Posts: 25

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 11:34 am    Post subject: Reply with quote

Ik hoop t Razz
Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 4:27 pm    Post subject: Reply with quote

Van harte welkom in het Raganorcksche Wynter!

Ik ben benieuwd naar jouw karakteromschrijving...heb je al een idee wat je zou willen gaan spelen?

EDIT:....en ik was wat voorbarig..., je hebt er al één gepost...

ff lezen....:)
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Wynter
Sporenzoeker


Joined: 26 Sep 2007
Posts: 25

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 5:07 pm    Post subject: Reply with quote

Het blijft er ook maar een, anders heb ik straks zo veel te doen dat ik t niet meer bij kan houden Laughing

En je zal het wel clishé vinden

Edit:

Krijg ik ook nog een reactie erop? Razz Ik houd van kritiek!
Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Sep 27, 2007 7:33 pm    Post subject: Reply with quote

Kritiek leveren? Ah! Gaarne.... :)
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Wynter
Sporenzoeker


Joined: 26 Sep 2007
Posts: 25

PostPosted: Thu Sep 27, 2007 8:32 pm    Post subject: Reply with quote

[quote="ckeetel"]Kritiek leveren? Ah! Gaarne.... Smile[/quote]


Tusind tak! Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Oct 08, 2007 12:38 pm    Post subject: Reply with quote

Om je vraag te beantwoorden:

Raganorck is niet dood, ze leeft! Nog een beetje, tenminste.

Raganorck is in februari 2002 begonnen op EZboards, en was een gratis forum met reclame pop-ups. Het aantal actieve leden is altijd erg wisselend geweest. De meeste spelers maakten een karakter, plaatsten een paar berichtjes en verdwenen weer. Slechts een groep van ongeveer 10-20 enthousiastelingen is altijd actief geweest. Activiteit leek ook seizoensgebonden, in bepaalde maanden was het forum altijd veel actiever dan andere, met als dieptepunt steevast de zomervakanties en als hoogtepunt meestal de herfst en de winter.

In 2004 ging Raganorck in zee met een larp-vereniging, om 1. meer spelers te trekken en 2. een Raganorck Live Roleplay evenementje te organiseren voor de leden. Raganorck verhuisde van EZboards naar haar eigen plekje op het web. Met dank aan de larp-vereniging trok Raganorck in korte tijd heel veel nieuwe spelers aan. Na het evenementje was de activiteit nog een maand of twee heel hoog, maar daarna zakte het helemaal in. Tegen de zomervakantie waren het voornamelijk weer wat van de vaste leden en wat nieuwe leden die af en toe nog posts plaatsten.

De grootste reden voor de stilte op het forum is toch wel het feit dat we tussen augustus 2005 en half 2006 uit de lucht geweest zijn. Na de breuk met de larp-vereniging (waar ik verder niet op in zal gaan) hadden de website en het forum geen hosting meer. Daarvoor was het al een geruime tijd heel erg rustig op het forum, al waren er een aantal enthousiastelingen die bleven posten.

Met dank aan Evolution Events kregen we toch een plekje om de boel weer online te zetten. Toen heeft het nog een tijd geduurd voor de database van het forum hersteld was (met dank aan Matthijs en René van EE). Tegen de tijd dat we weer online waren hadden de meeste spelers en moderators inmiddels andere bezigheden gevonden, wat niet heel vreemd is na bijna een jaar.

Het forum is sindsdien heel erg stil. En heeft eigenlijk weer wat nieuwe of terugkerende oude spelers nodig. Het is echter best lastig om hier te beginnen met spelen, vanwege het feit dat er al heel veel geschreven is, en er veel achtergrondkennis rondzweeft over verschillende plekken op het forum, zeker nu de website die al deze kennis bundelde verdwenen is.

Fijn om weer een actieve speler te zien! leef je uit en veel plezier!

Cool
_________________
-=Lupijn=-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Aradiake
Duister als de Nacht


Joined: 19 Feb 2005
Posts: 67

PostPosted: Fri Nov 16, 2007 10:05 pm    Post subject: Reply with quote

Ik ben ook nog steeds helemaal geïnteresseerd om Raganorck weer levend te maken Smile Ik ben dol op mijn karakter hier, maar zonder "cliënten" kan mijn karakter niet echt verder ... ^^

Groetjes,
Back to top
View user's profile Send private message
Maris
Duister als de Nacht


Joined: 24 Jan 2005
Posts: 56
Location: Gannon

PostPosted: Mon Nov 19, 2007 3:10 pm    Post subject: Reply with quote

Probeer mijn personages ook weer wat leven in te blazen. Maar het is idd het leukste om samen met mensen te schrijven en niet je popje in je 1tje bezig te houden.
Is het misschien niet mogelijk om de oude spelers te mailen dat Raganorck nog steeds leeft? Misschien zijn een hoop mensen het forum gewoon kwijt.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group