View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Wynter Sporenzoeker
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 10:02 am Post subject: Raganorck dood? |
|
|
Ik heb me zojuist aangemeld omdat t me leuk leek om hier aan mee te doen, maar nu zie ik berichten van meer dan n jaar terug of zelfs langer.
Is Raganorck dood? Gebeurd hier nog wel wat? Of hebben jullie iemand nodig die Raganorck weer wat nieuw leven in blaast?
Ik ga in ieder geval mijn best doen. En als iemand me een beetje kan helpen zou dat erg fijn zijn |
|
Back to top |
|
|
Victor Arendsz Sporenzoeker
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 11:05 am Post subject: |
|
|
Het is hier al maanden erg stil ja, helaas... Er zijn pogingen gedaan het nieuw leven in te blazen, maar het lijkt allemaal niet echt te lukken. Maar af en toe kijken mensen hier nog wel volgens mij, dus wie weet lukt het nog. _________________ Victor |
|
Back to top |
|
|
Wynter Sporenzoeker
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 11:34 am Post subject: |
|
|
Ik hoop t |
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 4:27 pm Post subject: |
|
|
Van harte welkom in het Raganorcksche Wynter!
Ik ben benieuwd naar jouw karakteromschrijving...heb je al een idee wat je zou willen gaan spelen?
EDIT:....en ik was wat voorbarig..., je hebt er al één gepost...
ff lezen....:) _________________
Uw Shoppe om de Hoeck |
|
Back to top |
|
|
Wynter Sporenzoeker
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 5:07 pm Post subject: |
|
|
Het blijft er ook maar een, anders heb ik straks zo veel te doen dat ik t niet meer bij kan houden
En je zal het wel clishé vinden
Edit:
Krijg ik ook nog een reactie erop? Ik houd van kritiek! |
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Thu Sep 27, 2007 7:33 pm Post subject: |
|
|
Kritiek leveren? Ah! Gaarne.... :) _________________
Uw Shoppe om de Hoeck |
|
Back to top |
|
|
Wynter Sporenzoeker
|
Posted: Thu Sep 27, 2007 8:32 pm Post subject: |
|
|
[quote="ckeetel"]Kritiek leveren? Ah! Gaarne.... [/quote]
Tusind tak! |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 12:38 pm Post subject: |
|
|
Om je vraag te beantwoorden:
Raganorck is niet dood, ze leeft! Nog een beetje, tenminste.
Raganorck is in februari 2002 begonnen op EZboards, en was een gratis forum met reclame pop-ups. Het aantal actieve leden is altijd erg wisselend geweest. De meeste spelers maakten een karakter, plaatsten een paar berichtjes en verdwenen weer. Slechts een groep van ongeveer 10-20 enthousiastelingen is altijd actief geweest. Activiteit leek ook seizoensgebonden, in bepaalde maanden was het forum altijd veel actiever dan andere, met als dieptepunt steevast de zomervakanties en als hoogtepunt meestal de herfst en de winter.
In 2004 ging Raganorck in zee met een larp-vereniging, om 1. meer spelers te trekken en 2. een Raganorck Live Roleplay evenementje te organiseren voor de leden. Raganorck verhuisde van EZboards naar haar eigen plekje op het web. Met dank aan de larp-vereniging trok Raganorck in korte tijd heel veel nieuwe spelers aan. Na het evenementje was de activiteit nog een maand of twee heel hoog, maar daarna zakte het helemaal in. Tegen de zomervakantie waren het voornamelijk weer wat van de vaste leden en wat nieuwe leden die af en toe nog posts plaatsten.
De grootste reden voor de stilte op het forum is toch wel het feit dat we tussen augustus 2005 en half 2006 uit de lucht geweest zijn. Na de breuk met de larp-vereniging (waar ik verder niet op in zal gaan) hadden de website en het forum geen hosting meer. Daarvoor was het al een geruime tijd heel erg rustig op het forum, al waren er een aantal enthousiastelingen die bleven posten.
Met dank aan Evolution Events kregen we toch een plekje om de boel weer online te zetten. Toen heeft het nog een tijd geduurd voor de database van het forum hersteld was (met dank aan Matthijs en René van EE). Tegen de tijd dat we weer online waren hadden de meeste spelers en moderators inmiddels andere bezigheden gevonden, wat niet heel vreemd is na bijna een jaar.
Het forum is sindsdien heel erg stil. En heeft eigenlijk weer wat nieuwe of terugkerende oude spelers nodig. Het is echter best lastig om hier te beginnen met spelen, vanwege het feit dat er al heel veel geschreven is, en er veel achtergrondkennis rondzweeft over verschillende plekken op het forum, zeker nu de website die al deze kennis bundelde verdwenen is.
Fijn om weer een actieve speler te zien! leef je uit en veel plezier!
_________________ -=Lupijn=- |
|
Back to top |
|
|
Aradiake Duister als de Nacht
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 10:05 pm Post subject: |
|
|
Ik ben ook nog steeds helemaal geïnteresseerd om Raganorck weer levend te maken Ik ben dol op mijn karakter hier, maar zonder "cliënten" kan mijn karakter niet echt verder ... ^^
Groetjes, |
|
Back to top |
|
|
Maris Duister als de Nacht
|
Posted: Mon Nov 19, 2007 3:10 pm Post subject: |
|
|
Probeer mijn personages ook weer wat leven in te blazen. Maar het is idd het leukste om samen met mensen te schrijven en niet je popje in je 1tje bezig te houden.
Is het misschien niet mogelijk om de oude spelers te mailen dat Raganorck nog steeds leeft? Misschien zijn een hoop mensen het forum gewoon kwijt. |
|
Back to top |
|
|
|