Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Hallo ik ben de nieuwe voorsteldraad

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Fri May 26, 2006 4:09 pm    Post subject: Hallo ik ben de nieuwe voorsteldraad Reply with quote

Dames en heren van Raganorck, beste toeristen,

In deze draad kun je je voorstellen en iets over jezelf vertellen. Dit om weer een beetje orde te scheppen in de honderdvierenzeventigduizend losse "hallo ik ben hier nieuw" berichtjes.

Dus, bij deze Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
[MARTIN]
Verloren en Vergeten


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 39
Location: Voorschoten

PostPosted: Sat Nov 04, 2006 10:15 pm    Post subject: Reply with quote

Ok, hier is de aftrap

Mijn naam is Maarten aka Martin, Maru-Ten en Ten-Ten en ben al negentien jaar op deze aarde. Ik heb de laatste anderhalf jaar gespendeerd met het bestuderen van de Japanse taal en de Japanse cultuur. Dit doe ik overigens in Leiden, waar ik (nog) niet woon. Ik woon momenteel nog in het ouderlijk huis te Voorschoten, waar ik sinistere plannen beraam vanuit mijn knusse zolderkamer. Ook lees, schrijf, teken en slaap ik in deze vertrekken, wat mij brengt op mijn hobbies, welke lezen, schrijven en tekenen (en slapen) zijn. Ik ben vrij openlijk ingesteld en houd ervan om nieuwe dingen te doen, hoe vreselijk eng ze ook in het begin lijken. Ik speel al ongeveer vijf jaar text-based RPG's naast de gewonen huis- tuin- en keukenRPG's zoals Chrono Trigger, Final Fantasy en de oude vertrouwde Dungeons & Dragons.
Momenteel heb ik nog maar een karakter hier, genaamd Xijha, die ik wel opnieuw zal posten, omdat er een verandering moet worden gemaakt aan zijn opbouw n_n

That's all folks!
Vragen zijn welkom, mocht u ze hebben.
_________________
"..Dolce et decorum est pro patria mori.."
No Darkness without Light.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Nahimana Tala
Dwaler


Joined: 29 Jul 2005
Posts: 2
Location: In het fendertse

PostPosted: Thu Nov 23, 2006 7:14 am    Post subject: Reply with quote

Nou, aangezien al mijn post (zoveel waren het er niet) verdwenen zijn...

Nahimana Tala, ook te vinden op non fantasy fora als Fuzzy, in het dagelijkse leven Coretta. Dagelijkse bezigheden; Programmeren (jawel, een bit-bouwertje) om de euri's te verdienen om mijn hobbies van te bekostigen. (En ships... het is nog te weinig.) De hobbies; de fretten, line dance, revue, zingen, lezen, online-rpg, en bij tijden allerhande vage, al dan niet creatieve uitspattingen met papier, klei of whatever. In 2004 heb ik een LARP intro weekend gedaan (met bibberende knieen), dat was heel erg leuk, maar verder dan dat ben ik niet gekomen.. Tijd, euri's (, improvisatieonvermogen) en lef zitten een beetje in de weg.
Het persoontje; de algemene uitspraak is 'prettig gestoord'. Soms kan ik goed wegzakken in de onzekere, verlegen ik van jaren geleden, en in een groep nieuwe gezichten duurt het even (lees: best lang) voor men het 'prettig gestoord' kan bevestigen. Overigens kan ik best serieus zijn, dat gebeurt ook wel eens.
_________________
Greetzzz
.. Nahimana Tala ..

...I used to be schizophrenic....But we're ok now...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Victor Arendsz
Sporenzoeker


Joined: 27 Nov 2006
Posts: 15

PostPosted: Mon Nov 27, 2006 5:42 pm    Post subject: Reply with quote

Hallo, ook ik is nieuw hier. Lichtelijk ondergespamd door vriend-lief Uriel mezelf toch maar aan een karakter schrijven gezet en me dus ook maar hier aangemeld.

Maargoed, zoals niet aan mijn gebruikersnaam te zien is, ben ik Jolanda (in de larp wereld bekend als nr 2) of beter nog, Jojo. Woon momenteel in Wageningen waar ik voor het tweede jaar een poging doe tot biologie studeren en een beetje rondhobbel op mijn studentenvereniging Unitas. Verder larp ik, schrijf ik, lees ik, teken ik ennnnn ben ik 19.
Ik wilde al eerder een poging doen tot meeschrijven hier, maar tot mijn grote spijt was toen het forum verdwenen. Het karakter wat ik toen had geschreven is kwijt geraakt in de grote hoop, maar ik hoop dat ik met Victor ook ergens kan komen.

En verder.... tsjah, verder ben ik gewoon ik en doe je het er maar mee Wink
_________________
Victor
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Maris
Duister als de Nacht


Joined: 24 Jan 2005
Posts: 56
Location: Gannon

PostPosted: Wed Dec 20, 2006 9:45 pm    Post subject: Reply with quote

Hey iedereen, ik ben Martine en woon net als Jojo in Wageningen en zit ook al bij Unitas (hoe origineel) Laughing
Verder ben ik 23, ben net begonnen aan mijn thesis van de Meester** Earth System Science (iets met klimaat en water). Naast mijn studie hou ik me nog vaak bezig met larpen, reizen, lezen en toneel.
Op Raganorck heb ik op dit moment het Maris Nachtstorm personage rondlopen dat ik na een paar doodlopende stukjes weer nieuw leven in wil blazen. Daarnaast ben ik samen met een vriend van me een "stadswacht-inspecteur" duo begonnen (Gwendoline en Wilhelm Dapper), dat waarschijnlijk binnenkort in de stad losgelaten gaat worden.

**Waarom wil hij het woord Meester niet met 1 a schrijven?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Dec 21, 2006 12:22 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
**Waarom wil hij het woord Meester niet met 1 a schrijven?


Omdat een aantal veelgebruikte Engelse termen niet door onze taalfilter heenkomen. We willen het gebruik hiervan zoveel mogelijk te ontmoedigen, zeker nadat we wat vervelende ervaringen hadden met mensen die constant halve zinnen in (slecht) Engels schreven met als enige reden:

"Engels is cool!!! Cool Cool Cool"
(Vergeef me het gebruik van de banaantjes, maar die horen hier helaas echt bij)

Zoals in de 'Basisregels voor Raganorck' al aangegeven wordt: de voertaal op het forum is het Nederlands. Zoals je zelf ook al zegt: het draagt bij aan de sfeer die we willen neerzetten in de stad.
_________________
-=Lupijn=-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Ammagne
Dwaler


Joined: 18 Nov 2004
Posts: 7
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Dec 28, 2006 2:44 pm    Post subject: Reply with quote

Hallo!

Mijn naam is Els, en hoewel ik officieel niet helemaal nieuw ben, leek het me wel zo sympathiek me nog eens voor te stellen. Ik was namelijk eerder bekend onder de naam Leana Terived. Na een redelijke tijd weg te zijn geweest van Raganorck, wilde ik weer eens kijken hoe het ermee was. En tot mijn spijt leek het allemaal behoorlijk doods. Maar ik kwam er zojuist achter dat Raganorck verhuisd was (kijk, dát had ik dan weer niet meegekregen!). Dus ik heb eens rondgekeken en heb besloten met een karakter van mij te beginnen waar ik nog niks mee gedaan had...

Oké, en over mij? Ik ben 15 jaar (ik voel me zo jong hier! zelfs de gedachte dat ik 25 februari 16 word, troost me niet!) en ben momenteel bezig met de vierde klas van het gymnasium.
Hetgeen mensen dikwijls tegen mij zeggen is 'jij bent maf!', en volgens mij zit er een kern van waarheid in die uitspraak. Ik ben de trotse webmeesteres van een forum voor enge mensen (ik zal hier niet onnodig reclame maken, ik zeg slechts heel subtiel dat de link in mijn profiel staat), dat succesvoller is dan dat ik had verwacht.
Ik heb véél zin om weer van start te gaan, dus ik hou m'n mond en begin met mijn karakter los te laten!

Houdoe!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Leonora Nachtstorm
Sporenzoeker


Joined: 08 May 2006
Posts: 13
Location: Raganorck Kasteel, Vrouwe Leonora's Persoonlijke Vertrekken

PostPosted: Tue Feb 06, 2007 7:30 pm    Post subject: Reply with quote

Hallo mensen en ander gespuis

Ik ben ook niet helemaal nieuw meer hier, maar ik wilde me nog nog maar even (wederom) voorstellen. Ik ben Ramona, 18 jaar jong en ik woon sinds kort in Eindhoven. Ik ben hier eigenlijk terecht gekomen via de Raga-larp (daarvoor al wel, maar toen had ik nog geen karakter). Ik speel Leonora Nachtstorm en Aagje de Kat, die allebei in en om het Kasteel ronddwalen.
Mijn hobby's zijn lezen, schrijven, tekenen, zingen, acteren, dansen en alles wat creatief is; ik studeer dan ook momenteel aan een Artiestenopleiding in Eindhoven =)
Dus ja, ik ben Artieste =D

Nou, dat was het geloof ik wel weer zo. Als je nog vragen hebt, je weet me te vinden (En voor degenen die dat niet weten, ik bedoel dus mijn PM-box Wink )
_________________
"In mijn hart, is een wirwar van vraag en van antwoord, van wel en van niet. In mijn hart zijn ook uren van stilte met heel in de verte een wonderlijk lied..."
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Leona
Nachtdwaler


Joined: 10 Nov 2004
Posts: 109
Location: Perth, West-Australie

PostPosted: Tue May 29, 2007 7:33 am    Post subject: Leona en de rest Reply with quote

Leona is 29 en woont sinds een jaar in Perth, West-Australie waar ze zo hard mogelijk haar best doet niets aan haar studie te doen. Dat lukt helaas niet altijd dus ik blijf maar vakken halen.

Verder probeer ik zo veel mogelijk lol te hebben met rondzwerven in mijn autootje "Boobook" door eucalyptusbossen en halfwoestijnen op zoek naar vogeltjes, zoogdieren en onzichtbare kikkers.

Het leven in Australie kan inderdaad precies zijn zoals je het je voorstelt. Zo ziet mijn zus niets dan uitgestrekte stranden, een nooit sluitend winkelhart en een eindeloze stroom "lattes" op terrasjes, terwijl ik bestookt wordt door bushflies, bekrast door de immer scherpe en giftige Australische flora en mijn landrover blijkbaar constant geramd dient te worden door uit de struiken schietende walibi's, kangoeroes en emoes. Tot nu toe zonder schade aan de lieve pluisbeestjes, gelukkig.

Ik bestudeer zwarte kakatoes: twee soorten met een witte staart die klinken als sirenes en een soort met een rode staart die klinkt als een ernstige keel aandoening. Ze zijn groot, prachtig en bijzonder luid!
Voor geinteresseerden: http://www.watercorporation.com.au/C/CockatooCare_index.cfm

Na mijn afstuderen hoop ik een permanent visum te bemachtigen, waarschijnlijk met enige hulp van mijn geliefde Jarrah, een irritant-zelfverzekerd stuk bergbeklimmer annex botanicus annex veroorzaker van bijna-racefietsongelukken.

Ik hoop dus Australier te worden, maar dat duurt nog wel even en tussendoor kom ik hopelijk regelmatig terug naar de koude met steen gevulde modderpoel waar ik zelf als kikkervisje in rondzwom.

But enough about me...

Raganorck was lange tijd een heerlijke speeltuin voor me waar ik al mijn rare hersenspinsels eens nuttig kon gebruiken. Mijn verhuizing naar Australie bleek echter drukker dan gedacht, zeker omdat ik om de haverklap in een landrover moet stappen om achter de vogels aan te gaan, mensen te helpen met zoeken naar onzichtbare kikkers of een lange reeks putjes te scheppen voor iemands zoogdieronderzoek.

Maar ik ga dus weer eens beginnen. Ik heb een enorme lijst karakters onder mijn naam, en sommige onder andere namen.

Ik "ben" Kaptein Grijs en bemanning, Hella en haar zonen, De Bierkaai, Krislin-Jeia en Aza, Juf Looi, Zabbe, Kefir, Otto en zelfs het in heel-vlugge-zinnen-denkende Hertje.

Misschien krijg ik ze niet allemaal in beweging en ik heb zelfs over een massale moordaanslag gespeculeerd (Kamikaze-hertje?? Wink ) maar ik moet toch met iets beters kunnen komen. Al was het alleen maar om genoeg geloofwaardigheid terug te verdienen om een kangoeroe los te mogen laten op het Gannon Razz

Welnu, oh groot Noordelijk halfrond, u hoort van mij!

Leona
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Ljótr Smågesjø
Dwaler


Joined: 16 Dec 2007
Posts: 6

PostPosted: Sun Dec 16, 2007 5:08 am    Post subject: Reply with quote

Hallo allemaal,

Een tijd geleden heb ik aan een goede vriendin (ik weet alleen niet hoe ze hier bekend is qua personages) beloofd om hier te komen schrijven, maar toendertijd had ik er geen tijd voor. Inmiddels heb ik meer tijd, en ik had zin in iets nieuws, dus ik heb besloten mij hier aan te melden. Dus... hier ben ik; Niels, derdejaars hogere informatica student (HBO), wonend te Kampen. Verslaafd aan RPG'en en schrijven (weliswaar voornamelijk Engels, maar Nederlands moet ook wel lukken).

Well... Ik ga verder aan de beschrijving van m'n personage (de naam is overigens Noors - geen één of andere vage fantasy naam ^_~). Mocht je vragen hebben, schroom niet en stel ze gerust!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Maris
Duister als de Nacht


Joined: 24 Jan 2005
Posts: 56
Location: Gannon

PostPosted: Tue Dec 18, 2007 12:59 pm    Post subject: Reply with quote

Leuk dat je er bent!!
De forumnamen die ik hier gebruik zijn Maris en Gwendoline Dapper. Ben benieuwd naar wat je hier gaat schijven, hoop dat je het naar je zin zult hebben.

Quote:
[quote="Ljótr Smågesjø"]Hallo allemaal,

Een tijd geleden heb ik aan een goede vriendin (ik weet alleen niet hoe ze hier bekend is qua personages) beloofd om hier te komen schrijven, maar toendertijd had ik er geen tijd voor. Inmiddels heb ik meer tijd, en ik had zin in iets nieuws, dus ik heb besloten mij hier aan te melden. Dus... hier ben ik; Niels, derdejaars hogere informatica student (HBO), wonend te Kampen. Verslaafd aan RPG'en en schrijven (weliswaar voornamelijk Engels, maar Nederlands moet ook wel lukken).

Well... Ik ga verder aan de beschrijving van m'n personage (de naam is overigens Noors - geen één of andere vage fantasy naam ^_~). Mocht je vragen hebben, schroom niet en stel ze gerust!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ljótr Smågesjø
Dwaler


Joined: 16 Dec 2007
Posts: 6

PostPosted: Wed Dec 19, 2007 12:48 am    Post subject: Reply with quote

Dankje. ^_^

Ik ga een zelfde soort personage spelen zoals wij toendertijd besproken hadden, doch een paar dingen zullen anders zijn.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group