Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Jullie zouden een boek moeten maken...

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Geminis



Joined: 15 Dec 2004
Posts: 0
Location: Sittard

PostPosted: Wed Dec 15, 2004 2:38 pm    Post subject: Jullie zouden een boek moeten maken... Reply with quote

...van al deze prachtige vertellingen!

Ik heb het afgelopen uur vol verbazing zitten lezen op sommige threads. Je zou hier echt een goeie serie boeken van kunnen maken zeg.
Echt super. Nu moet ik alleen nog ff men eigen plek vinden Very Happy Tis alleen wat jammer dat die site met karacter hulp het niet doet...

~ ~ Geminis ~ ~
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Dec 15, 2004 3:23 pm    Post subject: Reply with quote

Beste Gemini,

Onze webmeesteres en grote inspirator Wink Olga is de persoon die Raganorck ooit heeft bedacht. Van haar hand zijn er op de website twee korte romanfragmenten te vinden.

Om een karakter te maken, kun je het beste het karakterprofielformulier invullen en posten onder 'Karakters' .

Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de "Basisregels voor Raganorck" en "Roleplaying vragen en antwoorden" en "Wat te doen met drows & draken?" te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen" , waar zich nog meer nuttige informatie bevindt. Neem a.u.b. even de tijd om die draad te lezen! Voor wat meer achtergronden over de stad Raganorck, bezoek dan eens "Raganorck voor dummies", waar in het kort de situatie in de stad wordt geschetst voor beginnende spelers. Lees ook eens de rest van de website. Als je nog vragen hebt over de werking van het forum zelf, ga dan naar de FAQ. De voertaal op het forum is het Nederlands. Dus geen Engelse woorden/namen en begrippen gebruiken. Neem even de moeite om daar op te letten en het aan te passen.

De mogelijkheid bestaat ook om op 22 januari in het Archeon deel te nemen aan de eerste Raganorck-larp. De kans om je Raganorck karakter in het echt uit te spelen. Meer informatie vind je in de draad 'Raganorck-larp' en op het larpgedeelte op de website .

Zo... Ik hoop dat dit je verder helpt. Mocht je nog meer vragen hebben, dan kun je die altijd stellen. Hier in deze draad, of per pm of mail.

Enne, voor ik het vergeet: welkom in Raganorck! Wink
_________________
-=Lupijn=-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Wed Dec 15, 2004 3:31 pm    Post subject: Reply with quote

Ja, het boek (de boeken) komt eraan, zo snel als ik schrijven kan Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Thu Dec 16, 2004 4:38 pm    Post subject: Reply with quote

Er was toch ook ooit een plan om een bundel met bestaande raganorckverhalen te maken?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group