View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Geminis
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 2:38 pm Post subject: Jullie zouden een boek moeten maken... |
|
|
...van al deze prachtige vertellingen!
Ik heb het afgelopen uur vol verbazing zitten lezen op sommige threads. Je zou hier echt een goeie serie boeken van kunnen maken zeg.
Echt super. Nu moet ik alleen nog ff men eigen plek vinden Tis alleen wat jammer dat die site met karacter hulp het niet doet...
~ ~ Geminis ~ ~ |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 3:23 pm Post subject: |
|
|
Beste Gemini,
Onze webmeesteres en grote inspirator Olga is de persoon die Raganorck ooit heeft bedacht. Van haar hand zijn er op de website twee korte romanfragmenten te vinden.
Om een karakter te maken, kun je het beste het karakterprofielformulier invullen en posten onder 'Karakters' .
Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de "Basisregels voor Raganorck" en "Roleplaying vragen en antwoorden" en "Wat te doen met drows & draken?" te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen" , waar zich nog meer nuttige informatie bevindt. Neem a.u.b. even de tijd om die draad te lezen! Voor wat meer achtergronden over de stad Raganorck, bezoek dan eens "Raganorck voor dummies", waar in het kort de situatie in de stad wordt geschetst voor beginnende spelers. Lees ook eens de rest van de website. Als je nog vragen hebt over de werking van het forum zelf, ga dan naar de FAQ. De voertaal op het forum is het Nederlands. Dus geen Engelse woorden/namen en begrippen gebruiken. Neem even de moeite om daar op te letten en het aan te passen.
De mogelijkheid bestaat ook om op 22 januari in het Archeon deel te nemen aan de eerste Raganorck-larp. De kans om je Raganorck karakter in het echt uit te spelen. Meer informatie vind je in de draad 'Raganorck-larp' en op het larpgedeelte op de website .
Zo... Ik hoop dat dit je verder helpt. Mocht je nog meer vragen hebben, dan kun je die altijd stellen. Hier in deze draad, of per pm of mail.
Enne, voor ik het vergeet: welkom in Raganorck! _________________ -=Lupijn=- |
|
Back to top |
|
|
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 3:31 pm Post subject: |
|
|
Ja, het boek (de boeken) komt eraan, zo snel als ik schrijven kan |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Thu Dec 16, 2004 4:38 pm Post subject: |
|
|
Er was toch ook ooit een plan om een bundel met bestaande raganorckverhalen te maken? |
|
Back to top |
|
|
|