View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Roos Verloren en Vergeten
Joined: 18 Nov 2004 Posts: 33 Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Het huis van haar tante..
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 1:38 pm Post subject: Roos |
|
|
Emailadres: daeri_virge@hotmail.com
Karakters Naam: Rosalinda "Roos" Isenberg
Geslacht: vrouw
Ras: mens
Leeftijd: 16
Beroep: sloofje
Uiterlijk: Ze heeft bruin krullend haar, lichte ogen.Versleten kleren die meestal bruin zijn, een normaal postuur, ong. 1,60 lang.
Karakter/persoonlijkheid: Roos is een lief meisje, soms ondeugend en absoluut niet dom.
Verleden: Roos haar ouders zijn omgekomen bij een ongeval, toen kwam ze bij haar tante terecht, eigelijk is het haar tante niet, maar meer iets van een peettante, iemand die toen ze geboren werd aangesteld werd als "voogd" mocht er iets gebeuren. Ze snapt niet echt hoe haar ouders haar uitgekozen kunnen hebben, haar tante is gemeen en wil niks te maken hebben met Roos. Roos is daarom alleen maar de gene die het huis op ruimt en schoonmaakt, doet ze dit niet krijgt ze er van langs van haar oom. Haar tante heeft twee kinderen, een dochter en een zoon. Haar zoon ziet Roos wel zitten, maar Roos hem niet en sluit zich zelf dan op als hij weer eens achter haar aan zit, ergens vindt ze de aandacht wel leuk, maar ze vind hem geen aardige jongen, ze is wel opzoek naar liefde, maar wat ze eerst van plan is, is om een uitweg te zoeken in deze situatie.
Andere kenmerken/opmerkingen: Roos is niet dom, maar wel dom gehouden door haar oom en haar tante, ze is nooit voor iets in de leer geweest en kan ook niet lezen, ze is wel van plan om in de leer te gaan maar moet eerst maar is weg zien te komen uit de huidige situatie. |
|
Back to top |
|
|
Lucer Vincero Nachtdwaler
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 2:21 pm Post subject: |
|
|
Welkom in Raganorck!
Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de "Basisregels voor Raganorck" en "Roleplaying vragen en antwoorden" en "Wat te doen met drows & draken?" te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen" , waar zich nog meer nuttige informatie bevindt. Neem a.u.b. even de tijd om die draad te lezen! Voor wat meer achtergronden over de stad Raganorck, bezoek dan eens "Raganorck voor dummies", waar in het kort de situatie in de stad wordt geschetst voor beginnende spelers. Lees ook eens de rest van de website. Als je nog vragen hebt over de werking van het forum zelf, ga dan naar de FAQ. De voertaal op het forum is het Nederlands. Dus geen Engelse woorden/namen en begrippen gebruiken. Neem even de moeite om daar op te letten en het aan te passen.
Verder is het erg makkelijk voor de lezers van je berichten als ze je karakter een beetje kunnen volgen. Als je dus van draad wisselt, is het handig om onderin je post te vermelden waar je naartoe gaat en bovenin je eerste post in de nieuwe draad te vermelden waar je vandaan kwam.
Bijvoorbeeld:
- ((Lupijn naar: "Gannon: de hoofdstraat >> Op straat"))
- ((Lupijn vanuit: "De Tien torens >> De toren van Geschiedenis"))
Veel spelplezier! _________________ ~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~ |
|
Back to top |
|
|
Leana Terived Nachtdwaler
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 2:41 pm Post subject: |
|
|
Beste mijnbeste, volgens mij ben je niet aan het opletten. Kim is hier al eeuwen aan het rondhuppelen, terwijl jij haar begroet alsof ze hier nog nooit is geweest. Kijk alsjeblieft wat beter naar de e-mailadressen, want daaraan zijn de meeste personen wel te herkennen
En een heel mooi karakter, mijn andere beste. Ik weet niet waar het me aan doet denken, waar ik heb ergens eerder iets soortgelijks gezien... |
|
Back to top |
|
|
Joined: 18 Nov 2004 Posts: 33 Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Het huis van haar tante..
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 2:47 pm Post subject: |
|
|
Assepoester...? |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 2:50 pm Post subject: |
|
|
Hihahoe nee dat niet. Op internet had ik er ergens van gelezen. Geen idee meer waar. Misschien gewoon een deezjavuu, heb ik wel vaker. Vast over gedroomd ofzo.
Prachitge avatar! (en neeee ik slijm niet!) |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 2:53 pm Post subject: |
|
|
Ik weet het, uit gewoonte plaats ik nu bij alle nieuwe karakters dit bericht. Het helpt jullie ook de regels onthouden (tenminste dat hoop ik). Maar goed het is inderdaad wel een beetje dubbel op. _________________ ~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~ |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 2:54 pm Post subject: |
|
|
Leana Terived wrote: | Hihahoe nee dat niet. Op internet had ik er ergens van gelezen. Geen idee meer waar. Misschien gewoon een deezjavuu, heb ik wel vaker. Vast over gedroomd ofzo.
Prachitge avatar! (en neeee ik slijm niet!) |
Mja, volgens mij had ik het je wel gestuurd over msn |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 2:57 pm Post subject: |
|
|
Het is een recente herinnering, dus dat kan best.
En foei foei foei stoute jongen! Ik vind het niet erg, het staat alleen wel erg onpersoonlijk. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 3:00 pm Post subject: |
|
|
Normaal gesproken plaats ik ook een persoonlijkere welkomst tekst erbij, ware het niet dat ik net weer i-net heb en nog enorm veel moet bijlezen op Raga. Mensen schijnen in een razernij aan het posten te zijn geslagen. Niet dat ik het erg vind, maar het laat zo weinig tijd over voor andere dingen op Raga. _________________ ~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~ |
|
Back to top |
|
|
|