Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Wat missen jullie op het forum/de website?
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Mon Nov 15, 2004 4:27 pm    Post subject: Wat missen jullie op het forum/de website? Reply with quote

Ik ben de laatste tijd veel bezig geweest met het forum en de website en daarom vraag ik mij af: is er nog iets dat jullie missen of graag zouden willen zien op het forum of de website? Ontbreekt er informatie, een bepaalde optie, blablabla?

Bij deze, gooi het in de groep, want ik hoor graag jullie mening! Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Jaap Stoel
Nachtdwaler


Joined: 10 Nov 2004
Posts: 163
Location: Zwolle

PostPosted: Mon Nov 15, 2004 4:38 pm    Post subject: Reply with quote

Noem het een afwijking van mij maar ik ben altijd een super grote fan geweest van de ZGN "quick-reply boxes".
Een veld onderaan een draad waar je direct je reactie can typen.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
gashyr.
Guest





PostPosted: Fri Nov 19, 2004 12:48 pm    Post subject: Reply with quote

Daar zou ik nogal op tegen zijn... mijn ervaring is dat quick reply boxes nogal leiden tot vluchtige ondoordachte reacties. op sommige fora is het wel handig, maar op een forum als dit weet ik niet of het wel zo goed werkt..
Back to top
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Fri Nov 19, 2004 1:04 pm    Post subject: Reply with quote

Ik mis eigelijk niks... Very Happy

Kzou het alleen fijn vinden als sommige mensen eens wat opschieten met posten Razz maar daar kan je niks aan doen.. Laughing
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Fri Nov 19, 2004 1:06 pm    Post subject: Reply with quote

Jawel hoor, een jachtgeweer tegen hun neus dauwen en zeggen 'post of ik schiet'. Is zeer effectief, behalve als je het tegen Mark hebt...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Fri Nov 19, 2004 1:09 pm    Post subject: Reply with quote

Over mark heb ik niks te klagen... Razz

Misschien zijn chatavonden leuk? een x in de week ofzo?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Fri Nov 19, 2004 1:13 pm    Post subject: Reply with quote

Ik wel!

Maar chatavonden of zoiets dergelijks is een goed idee. De babbeldoos is anders van weinig nut...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Fri Nov 19, 2004 4:48 pm    Post subject: Reply with quote

Hmzz.. chatbox-avonden :huiver:
Ik ben zelf niet zo'n chatter en heb enkel IRC en MSN omdat het wel eens voorkomt dat ik echt iets te melden heb aan iemand of andersom.. Koetjes en Kalfjes praat verafschuw ik... Ikzelf zie het dus niet zo snel zitten om daaromheen iets te bouwen... Maar ieder zijn ding natuurlijk... Wink

mijn msn nachtmerrie is als mensen me zonder iets te melden mij aanspreken op welke chat client dan ook met dingen als:
HEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJ!
HOE IST?
(in caps lock.... Surprised )
en dan nog verwchten dat ik het gesprek op gang ga houden... Die block toets is zo dichtbij... Twisted Evil



De enige opmerking die ik heb voor de site is dat de loze links op de Raga Startpagina wel eens opgevuld mogen worden.. En ik vraag me af waarom Mandragon.be nog niet bij de links staat. Wink
_________________
Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Fri Nov 19, 2004 6:05 pm    Post subject: Reply with quote

ik hou wel van chatavonden!

Galli: dat is ook irritant, en een goed chatgesprek beginnen is ook niet altijd zo makkelijk, je ziet niet in wat voor bui de ander is etc... maar ik kan me hele leuke/goede gesprekken met jou herinneren, via msn Razz
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sat Nov 20, 2004 10:49 am    Post subject: Reply with quote

Eh... die link staat er toch wel?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Sat Nov 20, 2004 4:42 pm    Post subject: Reply with quote

Mandragon staat wel gelinkt op http://www.raganorck.com/overig2.html

Terug naar het onderwerp van deze discussie:
Is er nog iets dat jullie missen of graag zouden willen zien op het forum of de website?
_________________
-=Lupijn=-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Sat Nov 20, 2004 7:00 pm    Post subject: Reply with quote

Nou, ik mis Lupijn de laatste tijd..

WOW! Hij komt al terug voor ik zeg dat hij ontbreekt, dat is pas service
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Leona
Nachtdwaler


Joined: 10 Nov 2004
Posts: 109
Location: Perth, West-Australie

PostPosted: Sun Nov 21, 2004 9:53 am    Post subject: Reply with quote

Kan alleen 'n paar kleine dingen bedenken, zoals een link vanaf de forum-site terug naar de startpagina. Voor mij als vers uitgekomen kuiken nog erg handig omdat ik posts check met de informatie op de startpagina en die soms in posts verwerk.

Misschien zit die link er al en zie ik 'm schandeloos over het hoofd. Zou mij niks verbazen.

Ehm, verder. Misschien leuk om de avatar-gallerij wat uit te breiden. Biedt meer mogelijkheden. Hoewel ik het ook heel leuk vind mijn eigen plaatjes te vinden en te maken.

Het kader van plaatjes: wat is de preciese RGB instelling van de Raga-plaatjes (ofwel de code van vage donkerblauw). Lukt me nooit dat helemaal precies na te doen.

Ik weet trouwens dat bakken en bakken avatars te vinden zijn op www.sorcerers.net en dan wat rondklikken. Als er behoefte aan is wil ik wel een sample-CD'tje in elkaar zetten en de beschikbaar maken op het net. U roept maar.

Laatste punt: Ik mis informatie over religie. Is er ooit meer info beschikbaar geweest behalve de geschiedenis van de kerk?
Wie of wat zijn de Zeven Pelgrims (of op z'n minsts, waar gingen ze heen, waarom, en wat namen ze weer mee terug). Is er een teken dat je aan een ketting om je nek kan hangen, enzovoort.

Verder heel blij en nog immer onder de indruk van de uitgebreidheid die de Raga wereld biedt. Oh!

Komt 'r nog eens een Raga-dag?

Leona
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Sun Nov 21, 2004 10:34 am    Post subject: Reply with quote

Betreffende je vragen over de religie in Raganorck kan ik je het beste verwijzen naar De leer van de Ene. De meeste informatie staat daar, alhoewel ik niet zeker wet of het elkaar ondertussen niet tegenspreekt. Verder kan ik je aan raden om de posts van Valentijn te lezen in Het huis van de Ene God (Heropgebouwd). Valentijn legt vrij veel over de betekenis van de Leer van de Ene uit. Natuurlijk is de informatie op de Raganorck-site ook van belang Religie.

De kleur van de avatars is nog niet geheel duidelijk weergegeven voor de mensen die Paint gebruiken, aangezien 1 van de 3 waarden mist in de draad Het gebruik van foto's. Ik heb geen idee of het wel werkt als je PSP gebruikt, maar ik zal het binnenkort even proberen en anders moeten we Olga nog maar eens raadplegen.

En het zou inderdaad handig zijn als de link naar de Raganorck-site weer terug komt, het scheelt een klein beetje tijd.
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Leona
Nachtdwaler


Joined: 10 Nov 2004
Posts: 109
Location: Perth, West-Australie

PostPosted: Wed Nov 24, 2004 9:29 am    Post subject: Reply with quote

Veel dank! Geloofszaken met interesse gelezen. Ik heb naar z'n draad gezocht maar niet kunnen vinden. Het zou heel nuttig zijn als de uitslag (of tussenstand) van het goden-debat op de informatie pagina komt.

Mij lijkt het niet eens zo vreemd als allerlei lieden een net andere mening hebben over hoe de Ene zich manifesteert, inclusief verschillende symboliek. Daar zou je nu al een afsplitsing binnen de kerk kunnen zien: Mijn Kapitein Grijs (what's in a name?) draagt een dubbel kruis, maar het zou niet vreemd zijn als anderen juist een vlamsymbool dragen (Uriel...hoe zat dat met C. O'D?).

Maar goed, dit hoort niet in deze draad dus hier laat ik het bij. Ik had voor dit onderwerp al een ander draadje geopend een tijdje geleden.

Laatste ding dat ik erg nuttig zou vinden op de Raga site is een knop "naar beneden" die je van de eerste pagina van een draad meteen naar de laatst geplaatste post brengt.

...En Raganorck T-shirts, koffiemokken, pennen, buttons en kussenslopen natuurlijk! Wink

Leona
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group