View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Alassea Verloren en Vergeten
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:06 pm Post subject: Heelster van Peria |
|
|
Emailadres: alassea_feanora@hotmail.com
Karakters Naam: Fea, Heelster van Peria
Geslacht: Vrouw
Ras: Mens
Leeftijd: 23
Beroep:Heelster, Priesteres van Peria
Uiterlijk: Rood/bruin haar, groenige ogen. Draagt meestal een simpele jurk in groen, wit of rood. Draagt een bruine mantel die verschoten is door de zon, bij speciale gelegenheden draagt ze haar witte mantel van de tempel van Peria. Lief gezicht, dat jonger lijkt dan het is.
Karakter/persoonlijkheid: Vrolijk karakter, met meestal een glimlach op haar gezicht. Is zeer zorgzaam.
Verleden:Heeft haar jeugd in de tempel van Peria doorgebracht en heeft daar een opleiding tot heelster gevolgd. na die opleiding heeft ze door Perilon gereist, het land van Peria.
Andere kenmerken/opmerkingen: Heeft veel buideltjes en tasjes aan haar riem hangen met allerlei kruiden en zalfjes enz. Heeft altijd een een boog en pijlen bijzich en haar fluit. Fea is dol op muziek en speelt wanneer ze maar kan op haar fluit, als dat niet kan is ze meestal een liedje aan het neurien.
Last edited by Alassea on Tue Dec 14, 2004 1:05 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:50 pm Post subject: |
|
|
Krijgen we ook nog een artikel te zien wie of wat Peria precies inhoud? (hint ) _________________ Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck. |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 1:09 pm Post subject: Welkom! |
|
|
Welkom in Raganorck!
Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de "Basisregels voor Raganorck" en "Roleplaying vragen en antwoorden" en "Wat te doen met drows & draken?" te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen" , waar zich nog meer nuttige informatie bevindt. Neem a.u.b. even de tijd om die draad te lezen! Voor wat meer achtergronden over de stad Raganorck, bezoek dan eens "Raganorck voor dummies", waar in het kort de situatie in de stad wordt geschetst voor beginnende spelers. Lees ook eens de rest van de website. Als je nog vragen hebt over de werking van het forum zelf, ga dan naar de FAQ. De voertaal op het forum is het Nederlands. Een 'cloak'is dus een mantel, een 'Dief' is dus een dief, etc. Neem even de moeite om daar op te letten en het aan te passen.
Verder is het erg makkelijk voor de lezers van je berichten als ze je karakter een beetje kunnen volgen. Als je dus van draad wisselt, is het handig om onderin je post te vermelden waar je naartoe gaat en bovenin je eerste post in de nieuwe draad te vermelden waar je vandaan kwam.
Bijvoorbeeld:
- ((Lupijn naar: "Gannon: de hoofdstraat >> Op straat"))
- ((Lupijn vanuit: "De Tien torens >> De toren van Geschiedenis"))
Veel spelplezier! _________________ -=Lupijn=- |
|
Back to top |
|
|
Alassea Verloren en Vergeten
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 1:26 pm Post subject: |
|
|
Ja maar natuurijk! Als heelster en priesteres van Peria zal ik u graag het een en ander vertellen.
Vrouwe Peria is de godin van het Licht en het Goede. In het land Perilon is zij de belangrijkste godin. Lang geleden was ons land in duisternis gehuld en werd geregeerd door duistere wezens. Toen kwam de Vrouwe Peria en bracht het Licht. Zij leede ons volk het duister te bestrijden. Door haar werd het land Perilon genoemt. Er zijn tempels van Peria in Perilon maar het niet de bedoeling dat Peria wordt aanbeden, zij geeft ons raad en hulp maar vraagt daar niets voor terug.
Ik zelf ben wees maar Peria is als een moeder voor mij. Mijn ouders zijn aan ziekte gestorven toen ik drie jaar was en ik ben opgenomen in de tempel. Ik werd daar onderwezen en heb toen ik wat ouder was zelf gekozen Heelster te worden.
Veel priesteressen van Peria reizen naar andere landen om kennis en hulp te bieden tegen het duister. Zo ook ik.
Ik en mijn metgezellen zijn in raganorck om de Yuzes aanhangers op te sporen en te stoppen in hun kwaadaardige plannen.
Yuzes is al jaren een van de grootste en duisterste vijanden van Peria.
Mag Peria je weg verlichten
Fea |
|
Back to top |
|
|
|