Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Zoektocht naar de Zwarte Lotus..

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Wed Nov 03, 2004 12:40 pm    Post subject: Zoektocht naar de Zwarte Lotus.. Reply with quote

((van: De Stadswal, Huize Schmidt))

Javier struinde wat rond en kwam uiteindelijk aan bij het Wilde Woud.. Hij was benieuwd naar wat de Zwarte Lotus nou eigelijk was.. hij had er van gehoord in de Rossebuurt en het kwam uit het Wilde Woud..

Hij ging het woud in, en keek tussen de bomen door in de duisternis.. waar kon het zijn? hij wist het niet maar hij liep door..

Misschien was deze beslissing geen goede beslissing, maar daar zou hij snel genoeg achterkomen.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Wed Nov 03, 2004 3:04 pm    Post subject: Reply with quote

Javier liep verder het woud in, takjes kraakten onder zijn voeten en hij hoorde het beekje stromen. Af en toe dacht hij dat hij schim zag, maar hij was niet bang, hij liep verder, het leken wel uren dat hij liep. Het bos werd dichter en hij kon geen boomkruinen meer zien. Zo nu en dan sprong er opeens een hert voor zijn voeten die dan ook weer snel vertrokken was bij het ruiken van iets vreemds. Javier kwam uiteindelijk aan bij een muur van bramenstruiken, hij pakte zijn mes en wiekte er door heen. Hij kwam op een plek, een mooie lichte plek, waar geen bomen stonden omdat er een meertje lag, een vijver, het was te klein voor een meer, maar te groot voor een vijver. De volle maan weerspiegelde in het water, daar zag hij in het water allemaal witte bloemetjes, zijn hart sloeg over. Het zag niet zwart, maar misschien heette Zwarte Lotus wel zo omdat het zo slecht was. Hij wist het niet hij ging dichterbij om te kijken. Hij zag het bloemetje goed. Het was geen Zwarte Lotus. Het was Witte Lotus, iets wat hij al eerder gekocht had in het Duistere District, het rook lekker, beter dan wanneer hij het had gekocht. Hij besloot om een stuk of 6 bloemetjes mee te nemen en stopte ze in zijn zak. Dat zou genoeg zijn voor een tijd. Hij voelde de geur van de bloemen tot in zijn hoofd reiken. Hij werd wat licht in zijn hoofd en de open plek werd nog mooier dan hij al was.

Hij stond weer op en liep terug door het woud achtervolgt door roze olifantjes die zijn Witte Lotus wouden stelen. Aan de rand van het woud bleef hij zitten, verstopt achter een steen.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Wed Nov 03, 2004 7:29 pm    Post subject: Reply with quote

Florinda zat voor over gebogen, terwijl ze met haar hand de grond streelde.
Hier had duidelijk iets niet menselijks gelopen... Maar wat?
Ze zuchtte stond weer op en hoorde een takje kraken achter haar. Bliksem snel draaide ze zich om met haar handen in de lucht om een klap aan iemand te geven.

Het was een jongen, hij deinsde voor iets weg.. maar voor wat wist ze niet. Het zag er gek uit, hij huppelde heen en weer en lachde er nog bij ook. Hij leek wel dronken... Twijvelend zette ze een paar stappen richting de jongen. "Ha.. ha.. hallo?" Ze stoterde door haar verlegenheid wel vaker, maar ze was nu ook bang.

Ze rook een licht zoete geur bij hem in de buurt. De geur kwam haar bekend voor maar ze wist niet wat het was. Nog steeds uitweikend voor één of ander wezen stond de jongen daar te dansen. In mythen en legenden kwamen vaker wezens voor die onzichtbaar waren, maar nog nooit had ze gelezen van één die zolang deed over het vermoorden van zijn prooi. Nogmaals opende ze haar mond: "Hallo?" Ditmaal was het harder en duidelijker zodat de jongen haar mischien zag staan.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Wed Nov 03, 2004 7:38 pm    Post subject: Reply with quote

Javier keek die kant op. "He.. meisje.." hij liep wat haar kant op om haar beter te bekijken. Hij struikelde bijna over een steentje en bleef maar op de grond zitten. "Met lopen kom ik niet ver denk ik.." Hij lachte hard.. "Wie ben jij?"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Wed Nov 03, 2004 8:18 pm    Post subject: Reply with quote

De jongen lachte hard op, hij maakte Florinda bang... Hij vroeg wie ze was... Moest ze nou gewoon antwoord geven op een jongen die spoken zag?

Puur uit beleefdheid opende ze haar mond weer: "Ik ben Florinda, mijn vrienden noemen me Floor, (al heb ik die niet echt...). " Stamelde ze er achter aan. Ze ging ook maar zitten, op een steen zodat haar rok niet vies zou worden van de grond. Haar haar had ze momenteel samen gebonden in een staart waardoor haar kleine oren blood waren.

"En, en jij?"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Wed Nov 03, 2004 8:22 pm    Post subject: Reply with quote

"Ik ben Javier," antwoorde Javier. hij zag Floor's haar dansen op haar schouders. "Wil je een bloem?" hij haalde een bloem uit zn jaszak.. "Hier voor jou..." hij liep verder naar haar toe. "Ben je hier al lang?"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Wed Nov 03, 2004 8:47 pm    Post subject: Reply with quote

De jongen die blijkbaar Javier hete bood hem een bloem aan, nu ze beter kijk was hij best wel een leuke jongen. Ze bloosde even en nam de bloem aan. Ze rook er aan en kwam er nu achter waar de zoete geur vandaan weg kwam. Ze giegelde even en beantwoorde Javier zijn vraag: "Ik ben hier misschien net een uur, ik was op zoek naar sporen die mij op mystieke wezens kon duiden, maar echt wat gevonden heb ik niet."

Ze zuchte, ze keek Javier aan en voelde haar hart een slag overslaan. Voor de zoveelste keer was ze verliefd geworden op een jongen alleen maar omdat ze aandacht van hem kreeg.

Ze pakte de bloem steviger vast en deed net of ze hem knuffelde. "En jij, ben jij hier al lang, waar woon je? "
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Wed Nov 03, 2004 8:51 pm    Post subject: Reply with quote

Javier wees naar een huisje op de stads wal.. "Daar woon ik.. maar er slaapt een vreemd meisje in mijn bed.. dus ik zal misschien een kamer moeten huren, of op de grond moeten slapen.. waar woon jij?" de halucinaties werden weer minder.. hij bekeek het meisje nu eindelijk goed en merkte dat hij een knap meisje zag die hij een zeer verkeerde bloem gaf. Misschien merkte ze het niet op. De eerste keer merkte hij immers ook weinig.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Wed Nov 03, 2004 9:00 pm    Post subject: Reply with quote

Ze keek naar het huisje bij de stadsmuur... "Een vreemd meisje slaapt in je bed!?" Even was ze bang dat ze de boem van de verkeerde persoon had aangenomen, ze rook er nogmaals aan en werd wat duizelig. "Ik woon in Raganorck zelf. Echt de locatie kan ik niet geven want ik raak hem steeds kwijt... Ze zuchte.. Als je daar al langer woont heb je mijn huis vast wel eens eerder gezien. Het is ongeveer het grootste huis in Raganorck. Hij is helemaal van hout en heeft bij de ingang een marmeren bekleding.

Als je nog echt een plek nodig hebt om te slapen kun je opzich wel bij mij slapen, mijn ouders zijn er deze week toch niet." Niet begrijpend waarom ze hem een slaapplek aanbood wachtte ze op zijn antwoord. Waarom deed ze dat in hemelsnaam? Ze kende hem niet eens. Er lag een vreemd meisje zo maar in zijn bed, ze wist niets van hem en hij nodigde hem uit om bij haar te slapen terwijl ze helemaal alleen thuis was...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Wed Nov 03, 2004 9:05 pm    Post subject: Reply with quote

"Graag.." hij glimlachte.. "Ruik niet te veel aan de bloem" zei hij met een knipoog terug.. "Ik ken je huis idd, mooi huis, zo rijk ben ik helaas niet" hij streek zijn hand door zijn haar omdat het kriebelde. "Zullen we gaan..?" hij stond op en rijkte zijn hand naar haar uit.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Wed Nov 03, 2004 9:15 pm    Post subject: Reply with quote

Ze keek achterdochtig naar de bloem en stopte hem in het borstzakje aan de voorkant van haar blouse. Vervolgens pakte ze de hand aan en voelde hoe ze omhoog werd getrokken door Javier. Vervolgens viel ze voor over tegen de borst van Javier aan. Ze bloosde opnieuw en liep gauw de andere kant op met haar hand nog steeds in de zijne. Ze trok hem mee richting de stats poort...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Wed Nov 03, 2004 9:18 pm    Post subject: Reply with quote

Javier houdt haar hand stevig vast en laat zich lijden door Floor. Hij kijkt door de donkere straten, en ziet bijna niemand meer op straat.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Wed Nov 03, 2004 9:21 pm    Post subject: Reply with quote

(OOC: Florinda Bruinsmit en Javier naar Gannon de Hoofdstraat >> Huize Bruinsmit)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group