Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Huize Schmidt..
Goto page 1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Stadswal
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Wed Nov 03, 2004 12:40 pm    Post subject: Huize Schmidt.. Reply with quote

((Komt van: Het Duistere district, De Rossebuurt + zwarte lotus))

Het huis was donker, er brande geen licht, het was een klein huisje overwoekerd met planten.. het was gelukkig groot genoeg voor zijn moeder en hij.. hij woonte boven op de stadswal, dicht bij het zwarte woud..

Javier komt thuis, zijn moeder ligt al op bed.

Hij brengt het meisje naar boven, naar zijn bed, en zal zelf op de vloer slapen..

"Wil je wat eten?" vraagt Javier aan het meisje, en ze schud haar hoofd. Javier merkt dat ze moe is en laat haar maar alleen.

Javier is nog niet moe en gaat weer het huis uit..

((>> naar: De Wilde Wouden, Zoektocht naar de Zwarte Lotus))
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 1:20 pm    Post subject: Reply with quote

((Van: Gannon; de Hoofdstraat -> Huize Bruinsteen))

Hij rende door de straten van Raganorck en kwam uiteindelijk buiten adem thuis. Hij had zich verloofd, hij ging zijn huis binnen en struikelde bijna over zijn moeder die hij te laat zag. "Moeder, ik hou van u" zei hij tegen haar toen hij zijn kamer in ging, opzoek naar zijn moeder's oude trouwring..

Hij vond de ring en botste weer bijna in haast tegen haar op en liet de ring vallen. "Wat moet je met dat oude ding?" vroeg zn moeder, "Ik heb een meisje ontmoedt moeder, en ze zei ja.." zijn moeder zat ontsteld te kijken.. "Nou das mooi, dan blijf je tenminste weg uit de Rossebuurt.." ze schudde haar hoofd, "Wat, ow ja.. sorry.." hij blooste wat en moest eigelijk ook wel lachen.

Zijn moeder deed er niks aan, hij wist immers ook niet dat hij daar geboren was, de man die hij aanzag als zijn vader was zijn vader ook niet, maar was de baas van het huis waar ze in werkte. Soort zoekt soort, dacht ze dan maar, het zat blijkbaar in de genen.

Hij raapte de ring op en ging weer op weg naar Florinda. De moeder riep haar zoon nog gedag toen hij het huis uit rende maar hij hoorde haar blijkbaar niet.


((Naar: Gannon; de Hoofdstraat --> Huize Bruinsteen))
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 5:38 pm    Post subject: Reply with quote

((Van: Gannon; de Hoofdstraat -> Huize Bruinsteen))

Hij kwam thuis, er zat een meisje aan tafel, "Potver...." dacht Javier en toen kwam zijn moeder aanlopen. "Moeder? Waarom heeft u haar niet weggestuurd?" "Hoe kan ik nou een meisje in deze staat de kou in sturen?" hij bekeek het meisje goed, ze was zwanger, al een tijd, hij had het gister niet gemerkt, hij was haar zelfs alweer vergeten, "Moeder, ze kan hier niet blijven, Florinda komt zo.." althans, dat hoopte hij, ze mocht niet weten dat hij in de Rossebuurt geweest was, dat mocht niet, dat kon niet! "Jongeman," begon zijn moeder.. "Ze is jouw verantwoordelijkheid, jij hebt haar mee naar huis genomen en nu zul je doen wat een man hoort te doen!" zei ze kwaad, "Maar moeder! Het kind is niet van mij! Ik heb dit meisje nooit gezien voor gister avond.." zei Javier verontwaardigt.. "Goh, dat weet ik ook wel, ze heeft me alles verteld, voorlopig blijft ze hier en doe je maar net alsof ze je zus is ofzo.. ik houd mijn mond dicht over het bordeel, maar daar wil ik nog wel een hartig woordje met je over spreken! En jij jonge dame, houdt ook je mond dicht anders gooi ik je eruit!" Javier zuchtte, tegen zijn moeder kon hij ook niks inbrengen, gelukkig had het meisje meer kleren aan en was haar make-up van haar gezicht, ze zag er een stuk jonger uit zo.

Hij ging aan de keuken tafel zitten en staarde voor zich uit. Zou Florinda het huis uit kunnen komen? zoniet dan zou hij vanavond zelf langs gaan.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 6:54 pm    Post subject: Reply with quote

De moeder van Javier ijsbeerde door de kamer, "Javier, ik wil jou spreken in de achter kamer!" ze trok Javier mee aan zn oor. "aaah! moeder!" "Wat deed je daar?" vroeg zijn moeder, "Ik zocht plezier.. ik weet ook wel dat ik daar niet mag komen, maar, zo érg is het nou ook weer niet..." zei Javier, "Zo erg is het wel! Snap je het dan niet? Die meisjes die daar zitten voor een paar zilverlingen per man?! De baas van het huis strijkt het meeste geld op, die meisjes kunnen niks daar! Ik wil je daar nooit meer zien begrijp je!"

Javier snapte niet dat ze er zo'n punt van maakte, hij was volwassen hij mocht zelf weten waar hij kwam, het was niet de eerste keer geweest dat hij daar was. En hoe kon zíj nou weten hoe erg het was.. tenzij.. "Moeder! Ik ben toch niet..?" hij keek geschrokken. "Het spijt me" zei zijn moeder. "Je moest het ooit weten.." hij ging de kamer uit de badkamer in, hij voelde zich vies, al die jaren.. allemaal een leugen, zijn vader.. nee, het was zijn vader niet, hij trok de ketting van zijn nek.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 7:15 pm    Post subject: Reply with quote

(( OOC: Uit >> Gannon de hoofdstraat >> Huize Bruinsteen))

Javier had de vorige dang nog het huisje aangewezen, maar ze wist niet zeker of ze de goeie had. Ze straalde nog van blijdschap door de woorden van haar moeder. Ze klopte zachtjes op de voordeur.. "Javier?"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 8:05 pm    Post subject: Reply with quote

Javier zat boven in de badkamer, hij voelde zich vies en begon zich uit te kleden om zich te wassen.

Chael deed open, ze zag een keurig een beetje betuttelig meisje voor de deur staan.. "Florinda zeker? kom binnen, hij is boven" de deur kwam gelijk uit in de keuken die midden in de woonkamer zat. er waren nog twee andere kamers beneden. Ellena zat nog aan de keukentafel.

Javier was begonnen met wassen en en waste zijn huid zo hard tot het rood zag, hij voelde zich vies en moest het uit zich wassen. Tranen rolde over zijn wangen en hij waste verder. De deur van de badkamer stond nog open.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 8:20 pm    Post subject: Reply with quote

Florinda lette geheel niet op de andere personen of hoe het huis er uit zag, er was maar 1 ding dat ze nu wou en dat was Javier zien. Ze rende naar boven en zag de badkamer deur openstaan. Ze keek de badkamer in en daar zat hij dan... Javier, naakt en met tranen die rolden over zijn ogen.

Florinda rende naar hem toe, knielde neer en keek hem aan. Ze veegde enkele van zijn tranen weg en vroeg: "Wat is er lief?"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 8:26 pm    Post subject: Reply with quote

Javier stopte niet met wassen en wreef hard en dwangmatig door met de spons, "Mijn moeder.." stammelde hij.. hij wist niet goed wat hij moest zeggen hij kon het niet wat moest ze wel niet denken.. "Niks.. er is niks.." hij stond op en deed wat nieuw water op de spons en zette het wassen door. Hij wilde de tijd met Florinda anders benutten, maar hij was vies, en hij moest zich wassen, zijn huid op zn linker arm was nu bijna zo rood als een tomaat. Hij gooide de spons in het water, het had geen zin, hij zou altijd vies blijven.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 8:34 pm    Post subject: Reply with quote

Hij zij dat er niets was, maar Florinda wist wel beter. Ze gokte dat het geen zin zou hebben om door te bljiven vragen wat er aan de hand was. Ze begon hem zachtjes kusjes te geven in de volgens haar veel te kleine badkamer. Ze begon onder aan bij zijn tenen en kwam steeds hoger...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 8:39 pm    Post subject: Reply with quote

Javier keek naar Florinda, wat deed ze..? hij raakte enigszins opgewonden maar hij wist niet of dat haar bedoeling was, "Floor.. mijn moeder werkte in de Rossebuurt.." zo, het was eruit.. "Ze heeft mijn hele leven gelogen over alles.." hij trok Floor om hoog en gaf haar een zoen. "Ga niet weg bij me.." hij hielt haar stevig vast.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 8:53 pm    Post subject: Reply with quote

"Ik ga NOOIT meer bij je weg" Fluisterder ze terug, terwijl ze hem stevig vast greep. Ze kreeg een kleine glimlach op haar gezicht. "Bekijk het maar zo, dit betekend gewoon dat wij nog iets gemeen hebben." Ze bloosde en zei: "Mijn .. mijn moeder werkte eerder ook in de Rossebuurt.. Mijn moeder werd echter verlief op mijn vader's geld, maar voor mijn vader was het echt. Hij hield van de vrouw die hij toen ontmoet had... Echter minder van de vrouw die ze is geworden.. door zijn toedoen..." Ze gaf hem een kusje op zijn lippen. "Het komt wel weer goed" flusiterde ze toen.

Daarna ging ze weer door met kusje geven om hem gerust te stellen, wetend wat dat voor consequenties zou kunnen hebben...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 9:00 pm    Post subject: Reply with quote

Javier tilde haar op en zette haar op de wastafel neer, het huis trilde, hij zoende haar met veel passie en legte zijn hand in dr zij waar hij haar aaide. "Ik hou van je.." hij zoende haar weer en tranen liepen nog over zijn wangen, hij aaide nu haar buik en prutste wat aan een knoopje van haar blouse.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 9:06 pm    Post subject: Reply with quote

"Ik hou ook van jou" zei ze terwijl ze vervolgens mee hielp de knoopjes open te doen. Ze werd zelf nu ook erg opgewonden. Niet van Javier's lichaam, maar van zijn aanrakingen. Ze wist dat een eerste keer pijn zou doen, maar dat vond ze niet erg, ze hield van hem! Ze keek hem aan en knikte: "ik hou echt van je"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 9:26 pm    Post subject: Reply with quote

Javier knikte terug, "Ik geloof je.." en gaf haar een zoen hij tilde haar op en nam haar mee naar de slaapkamer waar hij haar op bed legte, hij zoende haar en streelde haar blote buikje. Hij zoende haar nek en streelde voorzichtig haar borst.

Later die avond. Het was gebeurd en het was perfect, ze lag tegen zijn borst en de deken lag over hen heen, in een veel te klein bed. Hij streelde haar haar uit haar gezicht. Ze hoorden bij elkaar, dat was zeker.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 9:39 pm    Post subject: Reply with quote

Het was niet zo geweest als ze gehoopt had, het was als nog pijnlijk geweest, zo pijnlijk dat ze haarzelf vervloekte op het moment dat het gebeurde. Maar achteraf had ze er geen spijt van, het was wel gebeurd door de persoon waar ze van hield en hij was lief geweest voor haar. Ze had het gevoel dat dit haar veel sterker maakte maar ook dat dit Javier en haar dichter bij elkaar bracht.

Florinda was de problemen met haar vader helemaal vergeten, ook het feit dat dit bed te klein was stoorde haar totaal niet. Ze was blij en ze voelde zich helemaal warm van binnen. Het enigste wat ze dan ook nog aan of om had was de ring die ze die middag gekregen had van Javier...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Stadswal All times are GMT
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group