Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Niënna Vardamir

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
daeri
Verloren en Vergeten


Joined: 01 Nov 2004
Posts: 37
Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Niënna's licht huisje

PostPosted: Mon Nov 01, 2004 2:14 pm    Post subject: Niënna Vardamir Reply with quote

Emailadres: daeri_virge@hotmail.com
Karakters Naam: Niënna Vardamir
Geslacht: vrouw
Ras: ex-Engel, nu mens
Leeftijd: erg oud, maar het uiterlijk van een jonge vrouw..
Beroep: Engel des dood, ze begeleid geesten naar hiernamaals, ze oefend haar beroep vaak s'avonds uit..
Uiterlijk: goudblond haar, ijsblauwe ogen.. ze draagt veel witte kleren.. haar vleugels zijn alleen te zien als ze alleen voor verloren zielen te zien is...
Karakter/persoonlijkheid: Lief, naief en geduldig (al raakt dat wel steeds vaker op..)

Verleden: Ooit was Niënna een van de eerste mensen op aarde, deze leefden in harmonie met elkaar, maar werden niet erg oud. Niënna werd geboren in een gezin die allemaal na hun dood engel zijn geworden. Haar leven op als mens was heerlijk, maar ze stierf al snel nadat ze "getrouwt" was met haar "jeugd" liefde. Ze werd maar een jaar of 14/15. (Getrouwt staat tussen haakjes omdat dat niet ging zoals dat nu gaat Wink en jeugd staat tussen haakjes omdat ze eigelijk nog in dr jeugd was Wink ). Niënna kwam in het hiernamaals en werd aangewezen als engel, na een periode van training kon ze eindelijk aan de slag op aarde, al was deze al veel veranderd in tientallen jaren. Mensen leefden niet langer meer in harmonie met elkaar, dit deed haar best pijn, maar ze bleef goeie moed houden voor de mensheid, en heeft dat nog steeds, en is daarom soms wat naief. Na duizende jaren trouw te zijn geweest aan de ene werd haar broer (Iondor) vermoord in de tijd dat hij zijn vleugels kwijt was. Een andere engel Eralias kwam dit haar vertellen en ze probeerde te zorgen dat Iondor niet als mens behandeld zou worden in het hiernamaals, niet dat dit vreselijk is, maar ze wou eigelijk gewoon dat hij weer engel kon zijn, dit kon niet vanwege een aantal dingen. Eralias moest haar vleugels afpakken om verdere gevolgen te voorkomen, maar betuigde wel zijn liefde aan Niënna, omdat je Eralias niet kan zien als je mens bent moesten ze afscheid van elkaar nemen. Eralias liet het hier niet bij, en gaf haar een aandenken mee. Hij maakte haar zwanger, met alle gevolgen van dien. (Hierdoor kan Eralias niet zijn vleugels kwijt raken, maar het zorgt wel voor enige opschudding, waar niemand wat van zal merken overigens..)

Andere kenmerken/opmerkingen: ze kan nog wel eens wat losbollig zijn in het dagelijks leven als ze zich als "mens" voordoet..


Last edited by daeri on Sat Jan 29, 2005 3:00 pm; edited 5 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Nov 01, 2004 3:16 pm    Post subject: Welkom! Reply with quote

Welkom in Raganorck!

Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de "Basisregels voor Raganorck" en "Roleplaying vragen en antwoorden" en "Wat te doen met drows & draken?" te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen" , waar zich nog meer nuttige informatie bevindt. Neem a.u.b. even de tijd om die draad te lezen! Voor wat meer achtergronden over de stad Raganorck, bezoek dan eens "Raganorck voor dummies", waar in het kort de situatie in de stad wordt geschetst voor beginnende spelers. Lees ook eens de rest van de website. Als je nog vragen hebt over de werking van het forum zelf, ga dan naar de FAQ. De voertaal op het forum is het Nederlands. Een 'cloak'is dus een mantel, een 'Dief' is dus een dief, etc. Neem even de moeite om daar op te letten en het aan te passen.

Verder is het erg makkelijk voor de lezers van je berichten als ze je karakter een beetje kunnen volgen. Als je dus van draad wisselt, is het handig om onderin je post te vermelden waar je naartoe gaat en bovenin je eerste post in de nieuwe draad te vermelden waar je vandaan kwam.
Bijvoorbeeld:
- ((Lupijn naar: "Gannon: de hoofdstraat >> Op straat"))
- ((Lupijn vanuit: "De Tien torens >> De toren van Geschiedenis"))


Veel spelplezier!

PS:
Ik zie dat je een engel speelt die de doden naar het hiernamaals begeleidt. De "God" in Raganorck heet "de Ene", zijn tempel vind je hier. Een mooie draad om te beginnen is hier, in deze draad staan een aantal wachters bij een huis waar net twee mensen vermoord zijn. Misschien een taak voor jouw karakter om deze twee te begeleiden? Verder is het misschien handig dat je je geheime identiteit zoveel mogelijk voor de burgers van de stad verborgen houdt. De burgers hebben het niet zo op zaken die ze niet kennen... Een mooie roleplay-uitdaging Wink Succes!
_________________
-=Lupijn=-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
daeri
Verloren en Vergeten


Joined: 01 Nov 2004
Posts: 37
Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Niënna's licht huisje

PostPosted: Mon Nov 01, 2004 3:30 pm    Post subject: Reply with quote

Ja ik zal wel even kijken Razz ik snap er nog weinig van namelijk.. :$ het is veel leeswerk heb ik al gezien... Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Mon Nov 01, 2004 3:35 pm    Post subject: Reply with quote

Die extra moeite van het 'even doorlezen' (ik weet dat het meer dan 'even' is Wink ) staat in schril contrast met het plezier en het pure rollenspel wat je hier kan ervaren...
Ik kan je enkel zeggen dat je personage als geroepen komt nu er twee verdwaalde zielen staan te wachten die waarschijnlijk niet eens beseffen dat ze dood zijn.

veel plezier op Raganorck,.. en ik hoop je personage nooit tegen te komen... Laughing
_________________
Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
daeri
Verloren en Vergeten


Joined: 01 Nov 2004
Posts: 37
Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Niënna's licht huisje

PostPosted: Mon Nov 01, 2004 3:38 pm    Post subject: Reply with quote

maar kan ik daar bij die twee dode mensen gewoon mijn verhaaltje neer ploffen vanuit het niets...? Question ik moet toch ergens beginnen... Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
daeri
Verloren en Vergeten


Joined: 01 Nov 2004
Posts: 37
Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Niënna's licht huisje

PostPosted: Mon Nov 01, 2004 3:39 pm    Post subject: Reply with quote

Galliminus wrote:
ik hoop je personage nooit tegen te komen... Laughing


Haha Laughing overdag heeft ze gewoon "vrij" hoor... Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Mon Nov 01, 2004 4:10 pm    Post subject: Reply with quote

De verhaallijn die Lupijn opgaf kan je gewoon doorlezen,. althans de posts die gaan over de twee doden,.. de moeder en haar zuigeling.. (Op de laatste twee pagina's van die topic,.. de rest kan je gerust negeren)

je kan je personage dan gewoon in die topic schrijven op de wijze die jou correct lijkt.

(En in die draad is het op de laatse 2 pagina's nacht Wink)

Je kan je inderdaad vanuit het niets inschrijven,.. al kan ik je aanraden dat je je eerste post wat langer maakt dan normaal door te schrijven hoe je bijv. in Raganorck bent belandt, hoe je de twee doden vind etc.,.. of misschien woon je er al jaren.. dat is aan jou...dus ga je gang!
_________________
Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
daeri
Verloren en Vergeten


Joined: 01 Nov 2004
Posts: 37
Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Niënna's licht huisje

PostPosted: Mon Nov 01, 2004 6:14 pm    Post subject: Reply with quote

Nou, mijn eerste post is geplaatst,

Ik hoop dat ik het goed gedaan heb Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Tue Nov 02, 2004 2:04 pm    Post subject: Reply with quote

Welkom! Er huppelt hier nog een andere engel rond, al is hij naar beneden gedonderd en is hij geen engel meer. Veel veel plezier op Raganorck!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
daeri
Verloren en Vergeten


Joined: 01 Nov 2004
Posts: 37
Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Niënna's licht huisje

PostPosted: Tue Nov 02, 2004 5:42 pm    Post subject: Reply with quote

Ow.. ik weet niet of ik hem zal tegen komen.. Jippie!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Tue Nov 02, 2004 7:41 pm    Post subject: Reply with quote

Ion... Je weet wel, Mark. (of weet je niet?) Mjah, ik hoop het niet voor je, hij heeft nogal een vage persoonlijkheid (dit heb je NIET gezien, Ion!)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
daeri
Verloren en Vergeten


Joined: 01 Nov 2004
Posts: 37
Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Niënna's licht huisje

PostPosted: Wed Nov 03, 2004 9:24 am    Post subject: Reply with quote

Die heb ik op msn... Smile

Maar ik wist eerst niet waar je het over had hoor.. Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Thu Nov 04, 2004 2:26 pm    Post subject: Reply with quote

Dat weet ik, want hij was vrolijk een enorm groepsgesprek aan het organiseren toen ik hem wou gaan uitkafferen dat hij nog steeds niet heeft gepost, maar toen kwamen jullie. En toen begaf mijn compu het... Sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Thu Nov 04, 2004 10:35 pm    Post subject: Reply with quote

ja klopt Laughing

edit:
Shit, verkeerde inlognaam.. Laughing Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
daeri
Verloren en Vergeten


Joined: 01 Nov 2004
Posts: 37
Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Niënna's licht huisje

PostPosted: Sat Jan 29, 2005 10:51 am    Post subject: Reply with quote

Ze is dr vleugels kwijt, kzal binnenkort mn post even aanpassen.. Wink


Post aangepast.. Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group