View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
The Chosen One Dwaler
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 5:35 pm Post subject: Maeglin Terúnya |
|
|
Emailadres: culater335@yahoo.com
Karakters Naam: Maeglin Terúnya
Geslacht: Man
Ras: Elf
Leeftijd: Onbekend
Beroep: Onbekend
Uiterlijk: Een slanke man met een klein gezicht. Het haar op zijn hoofd is lang. Hij draagt een witte pij, versierd met satijn en zijde.
Karakter/persoonlijkheid: Maeglin is nogal introvert. Zijn manier van denken is apart en onnavolgbaar. Hij praat veel, zelfs zo veel dat het je verveelt. Ogenschijnlijk lompe gebeurtenissen hebben een grote invloed op hem. Altijd bereid om naar iemand te luisteren.
Verleden: Er is weinig over hem bekend op een klein verhaal na. Men zegt dat hij de rondlopende gek is, geraakt door de bliksem tijdens een hevige storm. Of dit waar is, weet niemand behalve Maeglin zelf.
Last edited by The Chosen One on Sun Oct 24, 2004 7:38 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 5:58 pm Post subject: Welkom! |
|
|
Welkom in Raganorck!
Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de "Basisregels voor Raganorck" en "Roleplaying vragen en antwoorden" en "Wat te doen met drows & draken?" te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen" , waar zich nog meer nuttige informatie bevindt. Neem a.u.b. even de tijd om die draad te lezen! Voor wat meer achtergronden over de stad Raganorck, bezoek dan eens de website. Als je nog vragen hebt over de werking van het forum zelf, ga dan naar de FAQ. De voertaal op het forum is het Nederlands. Een 'cloak'is dus een mantel, een 'Dief' is dus een dief, etc. Neem even de moeite om daar op te letten en het aan te passen.
Verder is het erg makkelijk voor de lezers van je berichten als ze je karakter een beetje kunnen volgen. Als je dus van draad wisselt, is het handig om onderin je post te vermelden waar je naartoe gaat en bovenin je eerste post in de nieuwe draad te vermelden waar je vandaan kwam.
Bijvoorbeeld:
- ((Lupijn naar: "Gannon: de hoofdstraat >> Op straat"))
- ((Lupijn vanuit: "De Tien torens >> De toren van Geschiedenis"))
Veel spelplezier! _________________ -=Lupijn=- |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 6:20 pm Post subject: |
|
|
Welkom
altijd intrigerend, karakters waar maar weinig over bekend is. Zou je alleen het uiterlijk ietsje uitgebreider kunnen beschrijven, zoals de kleur van zijn haar en ogen.
en een klein opmerkinkje, ik dacht namelijk dat volbloed elven geen gezichtshaar hadden, maar ik kan me vergissen? |
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 11:23 am Post subject: |
|
|
Tsja.. in de meeste Fantasy Lectuur en RPG's als Das Schwarze Auge en D&D is dat ook zo.. hebben we te danken aan meneer Tolkien die besloot dat Elfen geen baardgroei hebben..
Maar wie zegt dat het een universele regel is? _________________ Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Last edited by Galliminus on Mon Oct 25, 2004 1:41 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Leana Terived Nachtdwaler
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 1:33 pm Post subject: |
|
|
Van kleine opmerkinkjes zoals die van Gashyr krijg ik altijd de neiging een karakter van een kale elf te maken... Ik heb geen idee hoe het komt, maar... zou het niet kunnen zijn dat het Gekozen Tiep waar dit zeer intrigerend karakter afkomstig van is, met "Het haar op zijn hoofd is lang" kunnen bedoelen dat zijn hoofdhaar (waaronder baardhaar naar mijn mening niet valt, maarja, ik heb geen enkele ervaring ) lang is?
@Gekozen Tiep; ookal maak je zijn haar gitzwart en zijn ogen knalroze, ik vind dat hij wit(blond) haar en zeegroene ogen moet hebben. En verder ben ik (over het algemeen) best aardig hoor. Ik bijt niet.
Voor ik het vergeet: WELKOM! |
|
Back to top |
|
|
The Chosen One Dwaler
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 2:07 pm Post subject: |
|
|
Leana Terived wrote: | Van kleine opmerkinkjes zoals die van Gashyr krijg ik altijd de neiging een karakter van een kale elf te maken... Ik heb geen idee hoe het komt, maar... zou het niet kunnen zijn dat het Gekozen Tiep waar dit zeer intrigerend karakter afkomstig van is, met "Het haar op zijn hoofd is lang" kunnen bedoelen dat zijn hoofdhaar (waaronder baardhaar naar mijn mening niet valt, maarja, ik heb geen enkele ervaring ) lang is?
@Gekozen Tiep; ookal maak je zijn haar gitzwart en zijn ogen knalroze, ik vind dat hij wit(blond) haar en zeegroene ogen moet hebben. En verder ben ik (over het algemeen) best aardig hoor. Ik bijt niet.
Voor ik het vergeet: WELKOM! |
Dat was dus een mooie edit~! Leek me wel een slimme zet. |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 3:15 pm Post subject: |
|
|
Dasu is kaal, maar die is maar half-elf, half mens... |
|
Back to top |
|
|
Leana Terived Nachtdwaler
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 1:24 pm Post subject: |
|
|
Maar Dasu's haar is toch afgeschoren? Want ergens had je gezet dat zijn hoofd zo begon te jeuken omdat zijn haar weer ging groeien...
Toch?
En gefeliciteerd met je geslaagde edit, Gekozen Tiep! |
|
Back to top |
|
|
|