|
Raganorck
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Lorin Andor Verloren en Vergeten
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 6:02 pm Post subject: Lorin Andor, mala se Gandor |
|
|
Karakters Naam: Pronta se va Freaan Lia, Tingan se lo Merva Omagon, Kogan ga Lactos Freean, Lorin Andor, mala se Gandor oftewel Andor
Geslacht: Man
Ras: Mens (solariaan)
Leeftijd: 21
Beroep: Euh kort samengevat een Paladijn die ook een edele is
Uiterlijk:
Karakter/persoonlijkheid: kom daar maar achter met roleplayen
Verleden: net zoals hierboven
Last edited by Lorin Andor on Thu Jan 21, 2010 10:19 am; edited 4 times in total |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 6:34 pm Post subject: |
|
|
Welkom in Raganorck!
Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de "Basisregels voor Raganorck" en "Roleplaying vragen en antwoorden" en "Wat te doen met drows & draken?" te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen", waar zich nog meer nuttige informatie bevindt. Voor wat meer achtergronden over de stad Raganorck, bezoek dan eens de website. Als je nog vragen hebt over de werking van het forum zelf, ga dan naar de FAQ.
Veel spelplezier!
PS: We hanteren hier het Nederlands en proberen Engels zoveel mogelijk te vermijden, dus een noble is hier een edele _________________ -=Lupijn=- |
|
Back to top |
|
|
Lorin Andor Verloren en Vergeten
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 6:53 pm Post subject: |
|
|
oke bedankt dat je me er aan helpt herinneren, ik zal zo goed mogelijk er op proberen te letten, maar kan niet garanderen dat ik geen foutjes er in zal maken, doe ik dat wel, pm me dan ff en ik zal het wijzigen |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|