View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Tasartir Sporenzoeker
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 5:29 pm Post subject: Tasartir |
|
|
Emailadres: allejan13@hotmail.com
Karakters Naam: Tasartir
Geslacht: M
Ras: doorn-elf
Leeftijd: 1372
Beroep: Ik heb geen beroep, ik dien de natuur.
Uiterlijk: Ik ben blond en heb de normale lengte van een jonge Doorn Elf. Verden ben ik uitgedorst in kleding/bescherming van groen orc bont.
Karakter/persoonlijkheid: Ik houdt erg van de natuur, ik ben ook vaak in de natuur te vinden, daar voel ik mijn in harmonie. Ik ben erg rustig, tenzij er iemand is die de natuur of andere Thons kwaad doet, dan moet hij het berouwen met de dood.
Verleden: Er is erg weinig/niets over mij bekent, zelfs niet bij de andere Doorns ik houd mijn achtergrond zo veel mogelijk geheim.
Andere kenmerken/opmerkingen: Ik gebruik een zwaard, in heb uitsteekselen van mijn skalet over mijn hele lichaam, die alleen op mijn gezicht te zien zijn (ik bedek ze goed). Uit elk van de doorns loopt een klein straaltje bloed.
Done
((OOC: Anderen kennen me misschien als wortel?))
Last edited by Tasartir on Tue Oct 26, 2004 2:53 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 6:33 pm Post subject: |
|
|
Welkom in Raganorck, Worteeeel!!!
Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de "Basisregels voor Raganorck" en "Roleplaying vragen en antwoorden" en "Wat te doen met drows & draken?" te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen", waar zich nog meer nuttige informatie bevindt. Voor wat meer achtergronden over de stad Raganorck, bezoek dan eens de website. Als je nog vragen hebt over de werking van het forum zelf, ga dan naar de FAQ.
Veel spelplezier!
PS1: Er zijn van oorsprong geen Doorns op deze wereld.
PS2: Ik ken je denk ik nog wel van Born en SR4, we hebben op SR nog samen steen gehouwen voor de poort van Order... Ik was de Necro met de grijze vlammen op zijn zwarte outfit. Leuk dat je er bent! _________________ -=Lupijn=-
Last edited by Lupijn on Sun Oct 10, 2004 10:42 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Tasartir Sporenzoeker
|
Posted: Sun Oct 10, 2004 10:23 am Post subject: |
|
|
Ik denk niet dat ik dat was... ik was niet op Born alleen op sr3 en 4, en op julgamento, als je daar was.
En ik weet dat er geen Doorns zijn in deze wereld, maar toch ben ik er... raar hè? kom er ic maar eens achter
Kan je trouwens mijn naam veranderen in Tasartir? inplaats van Imar Nefzen? |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Sun Oct 10, 2004 10:31 am Post subject: |
|
|
Hmm... Grappig.. Dan zijn er dus twee mensen die de naam Wortel hebben, want op Born kreeg iemand ook die bijnaam, vanwege het feit dat hij oranje kledij droeg en een goblin hem aanzag voor een wortel.
Enfin, aan je naam kan ik niets veranderen, maar ik zal het eens vragen aan onze webmeesteres. Gebruik in de tussentijd de naam "Tasartir" in je onderschrift. Als je de naam ook nog eens gebruikt in je posts, dan zien mensen vanzelf dat jij het bent. _________________ -=Lupijn=- |
|
Back to top |
|
|
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Sun Oct 10, 2004 10:39 am Post subject: |
|
|
Tasartir; ik heb je naam veranderd! Je wachtwoord is echter ook gereset en wel naar 'appelmoes'. Als je inlogt met dit wachtwoord, kun je het in je profiel aanpassen.
Je bent trouwens opgemerkt door de waardin (zie de laatste post op die pagina) |
|
Back to top |
|
|
caege Nachtdwaler
|
Posted: Sun Oct 10, 2004 12:59 pm Post subject: |
|
|
laten we misschien voor alle gemak wortel 2 en 3 benoemen tot de geraspte wortels zodat de born wortel 'wortel' blijft
Deze beschrijving past hen beter |
|
Back to top |
|
|
Tasartir Sporenzoeker
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 3:24 pm Post subject: |
|
|
Bedankt voor het veranderen
Eneh, dat wortel, dat komt omdat ik op Julgamento oranje kledij aanhad Migs heeft het fenomeen 'Wortel' bedacht |
|
Back to top |
|
|
Ezra Frodikus Duister als de Nacht
Joined: 07 Oct 2004 Posts: 71 Location: Compendium Scientia, Chae'dor
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 3:27 pm Post subject: |
|
|
Kom op zeg, jullie waren ook wortels. De monstercrew heeft nog even overwogen om solo achter jullie aan te gaan hollen om jullie af te leren dat soort superfelle kleren te dragen op lives.
Het is net of je een schietschijf op je rug hangt, if you ask me...
Karijn aka de Main Lizardperson |
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 4:35 pm Post subject: |
|
|
Kan gebeuren hè?
Missen kan je wortel idd niet nee |
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 12:20 pm Post subject: |
|
|
doorn elves... wordt hier verstaan als doorn elven denk ik zo...
Kunnen we daar me leven? |
|
Back to top |
|
|
Tasartir Sporenzoeker
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 2:56 pm Post subject: |
|
|
Lunea wrote: | doorn elves... wordt hier verstaan als doorn elven denk ik zo...
Kunnen we daar me leven? |
Heb je keuze dan?
Eneh, ik was echt alleen op Julga een Wortel |
|
Back to top |
|
|
|