Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Ragadag 4.0
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Dorum Iasha
Nachtdwaler


Joined: 20 Dec 2002
Posts: 143
Location: Emmen

PostPosted: Fri May 28, 2004 8:31 pm    Post subject: Ragadag 4.0 Reply with quote

Aangezien ik momenteel niet echt veel te doen had en we toch altijd eeuwen bezig zijn met het plannen van een ragadag begin ik er zomaar een draadje over. Mja het is misschien wat vroeg enzow na de laatste ragadag. Maar dat boeit me eigenlijk helemaal niets>_>.

Inverband met onze nieuwste 2 "aanwinsten" (Adinda en *blink* Raïsa) is het misschien leuk om het ergens in de buurt van zeeland te doen. Vooral aangezien deze 2 *uhum* lieftallige dame's rond de 14 jaar zijn en dus nog erg afhankelijk van de toestemming van hun ouders. Maar goed, ik vind alle ideeen voor een volgende raga dag natuurlijk goed en tja... misschien kunnen we dan ook gezamelijk het beloofde taart gaan eten Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Robert
Verloren en Vergeten


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 27
Location: Lelystad

PostPosted: Sun May 30, 2004 3:55 pm    Post subject: Reply with quote

TAAAAAAAAART Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes . COUNT ME IN
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Sun May 30, 2004 6:13 pm    Post subject: Ragadag 4.0 Reply with quote

Omdat ik zo aardig ben gaat ik nu even wat feitjes opnoemen voor het zover geplande raga-dag ... voornamelijk door mij en robertje.

Raïsa en Adinda hebben het zo weten te regelen dat ze toestemming hebbengekregen van hun ouders om naar Utrecht gebracht te worden. Ik dacht persoonlijk dat Utrecht de makkelijkste plek zou zijn voor een volgende ragadag. Het is vrij centraal voor iedereen en als er overnacht wil worden is er waarschijnlijk genoeg plek. Mijn plan was dus om ragadag 4.0 te houden in Utrecht.

Ik ben vrijwel vrij vanaf 11 juni.. alle dagen daarna kan ik wel vrij vragen van me werk.

Robert moet werken op alle zaterdagen van Juni en verder 6 dagen in de week in Juli.

Raïsa en Adinda moeten naar school tot 17 juli... verder kunnen ze wel in de weekenden waarschijnlijk.

Sander is eigenlijk de hele maand Juni niet "beschikbaar" en zal vrij moeten vragen als het ergens in Juli valt.

Jorica is van 28 juni tot 30 Juni op vakantie samen met Sander

Om van ragadag weer 2 dagen te maken zou ook leuk zijn, dus zouden slaapplekken bij b.v Hans en Olga handig zijn.

Taart moeten we nog verder plannen:D

Ook is het handig als iedereen even zecht of je komt of en niet en vervolgens ook de tijden zecht dat je tijd hebt.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Mon May 31, 2004 1:13 pm    Post subject: Reply with quote

Ik ben voor sociale activiteiten en wil mij best buigen over de taart (hoewel het dan wel ben ik bang iets met caramel of merengue gaat worden, ik ben lid van beide Verenigingen voor Verslaafden). Tot 17 juni ben ik heel druk met een amateur theater voorstelling die zonder twijfel de meest amateuristische superklucht van het jaar gaat worden (dus komt allen Very Happy ), maar daarna ben ik geheel en al de uwe. Ik ga wel 8 juli op vakantie bedenk ik me nu, tot ergens in augustus. Trouwens, ik heb nu gordijnen in de logeerkamer dus er kunnen nu wel mensen blijven slapen.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Marin Favonius
Duister als de Nacht


Joined: 23 Feb 2004
Posts: 57
Location: Overal en nergens

PostPosted: Mon May 31, 2004 2:19 pm    Post subject: Reply with quote

Ben zelf van 19 juni tot 20 juli op vakantie. Moet daarna gewoon weer aan het werk en moet dus vrij vragen. Vrij vragen moet twee weken van te voren gebeuren dus......
_________________
Hij leidt me, hij bracht me waar ik nu ben
Hij houd van me, hij troost me wanneer ik verdrietig ben
Hij vertelt me, geheimen en verhalen lang vergeten
Hij geeft om me, zoals een vader geeft om zijn dochter

Mijn gids, lief, mentor, vader

De Wind
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Mon May 31, 2004 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

Juist mensen... dit wordt een heel moeilijk te plannen Ragadag denk ik.... Ik kan namelijk heel juni niet, juli wordt de eerste mogelijkheid. En ik moet ook rekening houden met mijn werk, dus vrij vragen is vereist voor mij. Anywho, ik zie wel hoe alles loopt, Utrecht vind ik best en taart natuurlijk ook.
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Dorum Iasha
Nachtdwaler


Joined: 20 Dec 2002
Posts: 143
Location: Emmen

PostPosted: Mon May 31, 2004 6:06 pm    Post subject: 3 juli en 4 juli Reply with quote

Ik heb samen met wat mensen snel ingeklemt wanneer de meeste mensen kunnen. Het zal waarschijnlijk niet lukken om iedereen te laten komen... Crying or Very sad Maar goed. Ik schat dat tussen 1 juli en 8 juli de meeste mensen kunnen...

Het weekend daar tussen is zaterdag 3 en zondag 4 juli. Het zou dus heel makkelijk zijn als we dus gewoon ragadag 4.0 plannen op zaterdag 3 juli en afspreken om bijvoorbeeld 1.00 en ontmoeten op het station... natuurlijk zou het ook leuk zijn om te blijven overnachten en ragadag verder te vieren op zondag 4 juli.

Ik hoop dat zoveel mensen dan kunnen, als iemand een ander idee heeft zou ook erg handig zijn.

Dus zaterdag 3 Juli en zondag 4 Juli zijn de kansen het grootst dat de meeste mensen kunnen. Iedereen die dan moet werken kan even kijken ofze dan vrij kunnen krijgen natuurlijk.

Okey, het is vrij zeker dat de volgende mensen op 3 en 4 juli kunnen. Als iets niet klopt>_> gewoon even zeggen.

Mark: Dorum Iasha
Robert: Robert
Raïsa: Ral'Ysa Tharoïn
Adinda: Lyonnel
Olga: Samara Jalaya
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Marin Favonius
Duister als de Nacht


Joined: 23 Feb 2004
Posts: 57
Location: Overal en nergens

PostPosted: Tue Jun 01, 2004 11:39 am    Post subject: Reply with quote

Ik kan dus niet o.O
_________________
Hij leidt me, hij bracht me waar ik nu ben
Hij houd van me, hij troost me wanneer ik verdrietig ben
Hij vertelt me, geheimen en verhalen lang vergeten
Hij geeft om me, zoals een vader geeft om zijn dochter

Mijn gids, lief, mentor, vader

De Wind
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Tue Jun 01, 2004 12:52 pm    Post subject: Reply with quote

Ik *liever* ook niet. Waarom doen we het niet eind augustus/september? Met al die kersverse studenten die in Utrecht komen studeren Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Tue Jun 01, 2004 3:13 pm    Post subject: Reply with quote

Tja opzich kan ik wel in augusteus of september ofzow hoor, maar persoonlijk >_> vind ik het te laat:D Maar goed wie ben ik he >_>

Ik heb het liefst zo snel mogelijk ragadag en dan zoveel mogleijk personen natuurlijk. Maar goed ... ik heb bijna altijd tijd... dus ... its up to you people...

We zouden natuurlijk voor de liefhebbers wel nog een kleine Ragadag houden op 3 en 4 juli... ondanks dat er dan niet zoveel personen komen.

Maar goed ... 3 en 4 juli en/of ergens in augustus/september. Zucht.. Uiteraard heeft Olga weer gelijk zoals altijd, in september ofzow wonen er natuurlijk meer mensjes in Utrecht .. dus zou het nog makkelijker zijn..

Maar goed zech het maar mensjes (zucht)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Syvinna Amaranth
Nachtdwaler


Joined: 24 May 2003
Posts: 122
Location: Gerondor

PostPosted: Fri Jun 04, 2004 10:12 am    Post subject: o_O Reply with quote

o_O

Nou ik hoor het nog wel
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Dorum Iasha
Nachtdwaler


Joined: 20 Dec 2002
Posts: 143
Location: Emmen

PostPosted: Fri Jun 04, 2004 5:53 pm    Post subject: Reply with quote

Tja ragadag op 3 en 4 juli gaat dus niet door.... maar ja.. Ik zou wel zo gauw mogelijk willen weten wanneer er dan wel ene ragadag is.. in verband met het vrijhouden van werk enzow...

Nou ja ik ga niet op vakantie enzow .. en heb verder ook niets belangrijks volgens mij dus... it's all up to you peops
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Elia Sarani
Nachtdwaler


Joined: 04 Mar 2003
Posts: 208
Location: Rolante Wind Kingdom o_O

PostPosted: Wed Jul 07, 2004 2:45 pm    Post subject: ..... Reply with quote

Zeg, ik lees deze onderste post (die hier boven o_O) nog een keertje.....en meneer Vermeulen, sinds wanneer ga jij niet op vakantie? Ga je niet mee naar Ommen? Razz

Maar serieus, had er al weer iemand een nieuwe datum in gedachte?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Jul 07, 2004 4:27 pm    Post subject: Ragadag 4 'time for taart'! Reply with quote

Ergens in de augustus of september? Zolang het maar niet 11 t/m 13 of 25 september is, vind ik het best.

Zullen we Utrecht maar als locatie aanhouden deze keer?

Wink
_________________
-=Lupijn=-


Last edited by Lupijn on Wed Jul 14, 2004 1:21 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Elia Sarani
Nachtdwaler


Joined: 04 Mar 2003
Posts: 208
Location: Rolante Wind Kingdom o_O

PostPosted: Thu Jul 08, 2004 5:10 am    Post subject: o_O Reply with quote

Ben ik voor
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
Page 1 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group