View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Shirala Terentia Sporenzoeker
|
Posted: Tue Mar 30, 2004 3:13 pm Post subject: Shirala Terentia |
|
|
Emailadres: Reva_Ayanami@hotmail.com
Karakters Naam: Shirala Terentia
Bijnaam: Nog geen
Geslacht: Vrouw
Ras: Mens
Leeftijd: 7
Beroep: Geen
Uiterlijk:
Shirala is erg klein, zelfs voor haar jonge leeftijd. Ze heeft een tengere bouw maar door jaren van verwaarlozing is ze broodmager en heeft ze het postuur van iemand die ieder moment kan breken. Shirala heeft een rond, glad gezicht met de perfectie van een jong iemand die een ontzettende schoonheid belooft te worden. Ze heeft lang, krullend haar dat vuurrood gekleurd is. Het haar bereikt met gemak haar middel. Haar ogen zijn erg opmerkelijk. Shirala’s rechter oog is saffier blauw en haar linker oog is emerald groen hoewel ze beide de melkachtig glans kennen van iemand die blind is. Shirala’s haar oogt, net als haar postuur verwaarloost en ze heeft over haar gehele lichaam blauwe plekken, sommige vers en andere al ouder.
Ze heeft maar een kledingstuk en dat is een grijze, wollen jurk die op sommige plekken gescheurd is en er erg vuil uitziet. Daarnaast draagt ze twee afgetrapte bruine schoenen die eigenlijk te klein voor haar zijn.
Karakter/persoonlijkheid:
Ondanks alles is Shirala een ontzettend lief meisje. Shirala is erg gesteld op alle aandacht die haar gegeven wordt en is in het bijzonder dol op het krijgen van knuffels. Ze is erg nieuwsgierig en houdt er van om te leren en heeft veel geduld. Als ze de kans krijgt om zichzelf te zijn is Shirala een uitbundig kind maar meestal komt ze nog al stil over. Doordat ze blind is, is ze wel heel erg afhankelijk en heeft ze de neiging zich heel erg aan één persoon te hechten.
Verleden:
Shirala is opgegroeid in een streng weeshuis. Niemand weet wie haar ouders zijn en niemand heeft ook ooit de moeite gedaan om daar achter te komen. Zo lang Shirala zich kan herinneren is ze altijd erg ongelukkig geweest. Alles wat ze eigenlijk is, en wil zijn, werd in het weeshuis onderdrukt. Vrolijkheid en nieuwsgierigheid werden onmiddellijk afgestraft. Het enige wat wel mocht was werken. Omdat Shirala blind is geboren en omdat haar ogen altwee een andere kleur hebben werd ze gezien als ‘vreemd’ en ‘apart’ . In haar zeven levensjaren heeft Shirala meer moeten doorstaan dan de meeste volwassen mensen. Omdat ze niet kon zien werden er vaak gemene trucjes uitgehaald en was ze vaak het slachtoffer van veel slaag. Zowel van de kinderen als van de volwassenen in het weeshuis.
Andere kenmerken/opmerkingen:
Shirala wordt haar gehele leven al geteisterd door nachtmerries. Ze nemen vaak andere vormen aan en keren bijna elke nacht terug |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Tue Mar 30, 2004 5:44 pm Post subject: yay! |
|
|
Kijk eens aan, zoals als verwacht is ze gearriveerd. Ik kijk al uit naar onze draad samen ^^ _________________ -=Lupijn=- |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Tue Mar 30, 2004 5:48 pm Post subject: |
|
|
Ik ook koekje ^_____^ _________________ Door mijn ogen is de wereld zoveel simpeler
Dan door die van jou
Door mijn ogen is de wereld zoveel donkerder
Dan door die van jou |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
Posted: Wed Mar 31, 2004 6:12 pm Post subject: roodharig weesje? |
|
|
mmmm
*begint spontaan te zingen....*
de sun'll come out... tomorrow... bet yer bottom dollar that tomoorow...there'll be sun....
just tinking about...
*WHACK*
au.. nu ja sorry.. een serieus welkom door een mede roodharig karakter Ik hoop dat Raga haar een beter leven gaat beloven.. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Wed Mar 31, 2004 7:25 pm Post subject: |
|
|
Dank je -buiging-
Ik heb zo'n vermoeden dat dat wel gaat lukken _________________ Door mijn ogen is de wereld zoveel simpeler
Dan door die van jou
Dan door die van jou |
|
Back to top |
|
|
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Wed Mar 31, 2004 7:39 pm Post subject: |
|
|
Terentia! |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Wed Mar 31, 2004 7:42 pm Post subject: |
|
|
LoL. Mijn zusterke reageerde ongeveer hetzelfde ^^ _________________ Door mijn ogen is de wereld zoveel simpeler
Dan door die van jou
Dan door die van jou |
|
Back to top |
|
|
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Wed Mar 31, 2004 8:15 pm Post subject: |
|
|
Mijn leraar Grieks gaf mij ooit die naam omdat hij mijn eigen maar niets vond. 't Was de vrouw van Cicero en hij vond het erg voornaam klinken Vandaar de verrassing van mijn zijde! |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Thu Apr 01, 2004 7:27 am Post subject: |
|
|
een kind... een nog kneedbare geest
welkom enzo. mooie eerste posts |
|
Back to top |
|
|
Terra Lunivell Duister als de Nacht
|
Posted: Thu Apr 01, 2004 3:53 pm Post subject: |
|
|
EVAAAA!!
Shirala is liev!! *knuffel*
en posts zijn mooi! ook complimento voor Lupijn want jullie draad is gewoon mooi ^___^
Oew Raga zal nog overspoelt worden door kotertjes _________________ Aardgebonden |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Thu Apr 01, 2004 7:04 pm Post subject: |
|
|
-buigt diep en trekt Luup mee naar beneden-
Dank _________________ Door mijn ogen is de wereld zoveel simpeler
Dan door die van jou