Raganorck Forum Index Raganorck

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Talandrir Gurdur

Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Talandrir Gurdur
Dwaler

PostPosted: Fri Feb 27, 2004 4:45 pm    Post subject: Talandrir Gurdur Reply with quote

Emailadres: rbreuer@home.nl
Karakters Naam: Talandrir Gurdur
Geslacht: Man
Ras: Mens
Leeftijd: 20
Beroep: "handelaar" (een dief)
Uiterlijk: Donker half lang haar (net iets over zijn schouders), 1m80, donker bruine ogen. aardig mooie lederen kleding met daarover een zwarte cape met cap dat bijna over zijn hele lichaam heen gaat. Magisch stille laarzen. Hij heeft een kort zwaartje in een schede aan zijn linker heup en een kruisboog aan zijn rechterheup. Verder heeft hij onder zijn cape nog een kleine platte rugzak, die practisch niet te zien is van buiten zijn cape.

Karakter/persoonlijkheid: Blijft graag op de achtergrond zitten. Is graag in z'n eentje als dat mogelijk is .. Als hij een confrontatie of gesprek met iemand moet aangaan dan bestuurt hij diegene graag vanaf een afstand. Is aardig bitter en wantrouwt bijna alle mensen.

Verleden: Zijn vader was zelf ook een dief. Hij was erg snel en werd bijna nooit gepakt. Hij bracht vaak erg mooie en waardevolle spullen mee naar huis en gaf het aan Talandrir en zijn jongere zusje Melari (16 jaar oud). Op deze manier heeft Talandrir zijn laarzen gekregen. Hij is ook degene geweest die Talandrir het "vak" heeft geleerd. Talandrir's moeder was tijdens het bevallen van Melari overleden.
Een dag nam hij alleen iets verkeerds mee van een voorbijganger .. een magische steen. Als hij dit in zijn bezitting had dan voelde het alsof hij nog in zijn tienerjaren zat .. hij werd er alleen wel heel erg hebberig van. Een steen zo waardevol moest natuurlijk terug gaan naar zijn eigenaar .. en het bleek dat die van iemand was van hoge invloed in Raganorck, niemand weet precies wie dit is. Toen ze Talandrir's vader gevangen namen had hij de steen verstopt op een plaats waar alleen hij wist waar het was. De eigenaar van de steen dacht dat zijn kinderen het ook wel wisten dus liet hij Talandrir's vader vermoorden en zette hij Melari ziel magisch gevangen, waardoor haar lichaam bijna levenloos in elkaar zakte. Talandrir moet nu 2 dingen doen om zijn zus te redden .. of de steen terug brengen .. of zelf proberen zijn zus te bevrijden.

Andere kenmerken/opmerkingen: Talandrir is geen kwaad mens. Maar door het gevangen nemen van zijn zus en het overlijden van zijn vader is hij erg bitter geworden. Hij zal dan ook erg snel een beslissing nemen als het hem een stukje dichter bij het redden van zijn zus zal brengen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler

PostPosted: Fri Feb 27, 2004 7:12 pm    Post subject: Reply with quote

welkom in de stad! ik neem aan, gezien de korte tijd die tussen de posts zit, dat de laatste drie karakters die hier zijn gepost allemaal van jou zijn? Ik weet niet of het verstandig is om met zoveel karakters tegelijk te beginnen (maar ik mag niet oordelen voordat ik die andere twee ook gelezen heb). Deze is in ieder geval wel leuk
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Talandrir Gurdur
Dwaler

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 1:18 am    Post subject: Reply with quote

nee nee .. dit is mijn eerste en enige. Vond dit verzinnen al moeilijk genoeg Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 5:21 am    Post subject: Welkom Talandrir Reply with quote

Welkom in Raganorck!

Een zware taak rust op Talandrirs' schouders... Veel succes!

Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de "Basisregels voor Raganorck" en "Roleplaying vragen en antwoorden" en "Wat te doen met drows & draken?" te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen", waar zich nog meer nuttige informatie bevindt. Voor wat meer achtergronden over de stad Raganorck, bezoek dan eens de website. Als je nog vragen hebt over de werking van het forum zelf, ga dan naar de FAQ.

Veel spelplezier!
Lunea
Dromenvanger

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 8:26 am    Post subject: Reply with quote

ieks... nog meer enge stenen...of is het één en de zelfde... Ik voel een plot ontwikkeling aankomen!

Welkom!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum