View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Robert Verloren en Vergeten
|
Posted: Fri Feb 27, 2004 4:02 pm Post subject: Erbond Sarani |
|
|
Emailadres: snor_007@hotmail.com
Karakters Naam: Erbond Sarani
Geslacht: Man
Ras: mens
Leeftijd: 27 jaar
Beroep: werkloos
Uiterlijk: Erbond is groot. Ongeveer 1,95 meter en gespierd, zijn zwarte haar loopt tot op de schouder en draagt het meestal los. Erbond draagt een beige tuniek met een blauwe broek en zwarte laarzen. Zijn jas is van leer en reikt tot op de grond. Verder draagt Erbond een zwaard aan zijn riem.
Karakter/persoonlijkheid: Erbond is de oudste uit 4 en heeft daarom altijd een gevoel van verantwoordelijkheid gehad en is daarom serieus van aard maar niet op het saaie af. Je kan met Erbond veel lol hebben maar kan zijn stemming resoluut wijzigen mocht dit van hem vereist worden. Erbond vindt dat iedereen zichzelf moet redden in het leven maar zal toch klaarstaan voor de hulpbehoevenden waaronder zijn familie.
Verleden: Erbond heeft zijn leven doorgebracht in de herberg van zijn ouders Reina en Kamon. Als oudste zoon van Kamon hielp Erbond al van jongs af aan mee in de herberg. Eerst de klanten bedienen en later de lastigere klanten de deur uitwerken. Erbond is een half jaar geleden uit de herberg vertrokken om zijn kleine zusje Elia te gaan zoeken die kort daarvoor vertrokken was om rond te gaan reizen als bard. Erbond is Elia gaan zoeken omdat zijn zusje een te makkelijk beeld over het leven als bard heeft gehad. Uit angst dat Elia het in haar eentje niet redt. Zijn zoektocht heeft hem nu naar Raganorck gevoerd.
Andere kenmerken/opmerkingen: het kan grappig worden als hij zijn zusje tegenkomt |
|
Back to top |
|
|
Marin Favonius Duister als de Nacht
|
Posted: Fri Feb 27, 2004 6:49 pm Post subject: lol |
|
|
Robert Robert Robert! -knuffel- Welkom op Raga!! _________________ Hij leidt me, hij bracht me waar ik nu ben
Hij houd van me, hij troost me wanneer ik verdrietig ben
Hij vertelt me, geheimen en verhalen lang vergeten
Hij geeft om me, zoals een vader geeft om zijn dochter
Mijn gids, lief, mentor, vader
De Wind |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Sat Feb 28, 2004 5:06 am Post subject: Welkom Robert |
|
|
Welkom in Raganorck!
Je komst en het feit dat je de broeder van Elia zou gaan spelen werden reeds aangekondigd (raad eens door wie )
Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de "Basisregels voor Raganorck" en "Roleplaying vragen en antwoorden" en "Wat te doen met drows & draken?" te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen", waar zich nog meer nuttige informatie bevindt. Voor wat meer achtergronden over de stad Raganorck, bezoek dan eens de website. Als je nog vragen hebt over de werking van het forum zelf, ga dan naar de FAQ.
Veel spelplezier! _________________ -=Lupijn=- |
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
Posted: Sat Feb 28, 2004 8:39 am Post subject: |
|
|
oe ik kan bijna niet wachten...
Welkom! |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Sat Feb 28, 2004 10:40 am Post subject: |
|
|
welkom
toch vind ik het wel curieus dat er drie nieuwe karakters in zo'n korte tijd na elkaar gepost worden ... |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sat Feb 28, 2004 5:55 pm Post subject: |
|
|
Toe maar. Half Raga zat al op me te wachten. Nou uhm hier ben ik dan enzo. Ik hebt er veel zin in zeg maar en ik hoop dat het me een beetje gaat lukken zeg maar. En wat die regels betreft volgens mij heb ik die ook al een paar keer gehoord (raad eens van wie ^_^)
Last edited by Robert on Sat Feb 28, 2004 11:52 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sat Feb 28, 2004 5:56 pm Post subject: |
|
|
Verder nog bedankt voor het warme onthaal |
|