Raganorck Forum Index Raganorck

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Erbond Sarani

Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Robert
Verloren en Vergeten

PostPosted: Fri Feb 27, 2004 4:02 pm    Post subject: Erbond Sarani Reply with quote

Emailadres: snor_007@hotmail.com
Karakters Naam: Erbond Sarani
Geslacht: Man
Ras: mens
Leeftijd: 27 jaar
Beroep: werkloos
Uiterlijk: Erbond is groot. Ongeveer 1,95 meter en gespierd, zijn zwarte haar loopt tot op de schouder en draagt het meestal los. Erbond draagt een beige tuniek met een blauwe broek en zwarte laarzen. Zijn jas is van leer en reikt tot op de grond. Verder draagt Erbond een zwaard aan zijn riem.
Karakter/persoonlijkheid: Erbond is de oudste uit 4 en heeft daarom altijd een gevoel van verantwoordelijkheid gehad en is daarom serieus van aard maar niet op het saaie af. Je kan met Erbond veel lol hebben maar kan zijn stemming resoluut wijzigen mocht dit van hem vereist worden. Erbond vindt dat iedereen zichzelf moet redden in het leven maar zal toch klaarstaan voor de hulpbehoevenden waaronder zijn familie.
Verleden: Erbond heeft zijn leven doorgebracht in de herberg van zijn ouders Reina en Kamon. Als oudste zoon van Kamon hielp Erbond al van jongs af aan mee in de herberg. Eerst de klanten bedienen en later de lastigere klanten de deur uitwerken. Erbond is een half jaar geleden uit de herberg vertrokken om zijn kleine zusje Elia te gaan zoeken die kort daarvoor vertrokken was om rond te gaan reizen als bard. Erbond is Elia gaan zoeken omdat zijn zusje een te makkelijk beeld over het leven als bard heeft gehad. Uit angst dat Elia het in haar eentje niet redt. Zijn zoektocht heeft hem nu naar Raganorck gevoerd.
Andere kenmerken/opmerkingen: het kan grappig worden als hij zijn zusje tegenkomt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Marin Favonius
Duister als de Nacht

PostPosted: Fri Feb 27, 2004 6:49 pm    Post subject: lol Reply with quote

Robert Robert Robert! -knuffel- Welkom op Raga!!
Hij geeft om me, zoals een vader geeft om zijn dochter

Mijn gids, lief, mentor, vader

De Wind
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 5:06 am    Post subject: Welkom Robert Reply with quote

Welkom in Raganorck!

Je komst en het feit dat je de broeder van Elia zou gaan spelen werden reeds aangekondigd (raad eens door wie Wink )

Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de "Basisregels voor Raganorck" en "Roleplaying vragen en antwoorden" en "Wat te doen met drows & draken?" te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen", waar zich nog meer nuttige informatie bevindt. Voor wat meer achtergronden over de stad Raganorck, bezoek dan eens de website. Als je nog vragen hebt over de werking van het forum zelf, ga dan naar de FAQ.

Veel spelplezier!
Lunea
Dromenvanger

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 8:39 am    Post subject: Reply with quote

oe ik kan bijna niet wachten...

Welkom!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Gashyr
Nachtdwaler

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 10:40 am    Post subject: Reply with quote

welkom

toch vind ik het wel curieus dat er drie nieuwe karakters in zo'n korte tijd na elkaar gepost worden ... Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Robert
Verloren en Vergeten

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 5:55 pm    Post subject: Reply with quote

Toe maar. Half Raga zat al op me te wachten. Nou uhm hier ben ik dan enzo. Ik hebt er veel zin in zeg maar en ik hoop dat het me een beetje gaat lukken zeg maar. En wat die regels betreft volgens mij heb ik die ook al een paar keer gehoord (raad eens van wie ^_^)

Last edited by Robert on Sat Feb 28, 2004 11:52 pm; edited 2 times in total
Back to top
Robert
Verloren en Vergeten

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 5:56 pm    Post subject: Reply with quote

Verder nog bedankt voor het warme onthaal
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum