|
Raganorck
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Marin Favonius Duister als de Nacht
|
Posted: Mon Feb 23, 2004 5:26 pm Post subject: Marin Favonius |
|
|
Emailadres: Reva_Ayanami@hotmail.com
Karakters Naam: Marin Favonius
Bijnaam: Wind
Geslacht: Vrouw
Ras: Mens
Leeftijd: 21
Beroep: Huurling
Uiterlijk
Marin is een kleine vrouw van ongeveer 1.55m. Ze heeft een tengere bouw met gespierde trekjes. Haar gezicht is glad en rond en ze heeft blauwe ogen, die de kleur hebben van de lucht op een heldere dag. Over haar linkeroog loopt een litteken dat rood kleurt en gaat prikken als ze weer eens een driftbui krijgt. Ze heeft lang, ravenzwart haar dat licht gekruld is en met gemaakt reikt tot haar dijen. Vaak draagt ze haar haar in een slordige staart of knot. Intense training in haar vroege jaren heeft haar een groot aantal littekens opgeleverd, die over haar hele lichaam verspreid zitten. Haar kleding is zwart en bestaat meestal uit een slobberige broek met een mouwloze tuniek. Om haar middel hangt een stevige, bruin leren riem waar haar geldzak en wat van haar wapenuitrusting aan hangt. Om haar handen draagt ze toploze, zwarte handschoenen en ze loopt op stevige, zwart leren laarzen. Als ze buiten is draagt ze een grote, zwarte mantel met kap die haar bijna geheel bedekt.
Karakter/persoonlijkheid
Marin lijkt een aardig persoon. Ze is bijna altijd vriendelijk en altijd bereid iemand te helpen. Maar dit is over het algemeen een bedrog. Van binnen is ze een echt zwerver, een doler, en ze heeft over het algemeen verborgen redenen om dingen wel of niet te doen. Haar jeugd heeft haar een hardvochtigheid meegegeven. Ze heeft een vurig temperament en kan van het ene op het andere moment compleet omslaan. Maar ze is geen slecht persoon. Ze is een echte vriend voor de mensen die haar echt kennen en ze heeft een groot gevoel voor humor. Ze is enthousiaste en energievol, maar blijft altijd een tikje afstandelijk. Ze houdt van het leven een is een vrouw met een sterke en onafhankelijke wil. Ze is mondig en zegt vaak dingen zonder er eerst over na te denken
Verleden
Marin heeft een hele eenzame jeugd gehad. Haar moeder is gestorven tijdens haar geboorte en ze had alleen haar vader, die een doler was. Haar vader heeft haar bijna haar gehele jeugd uitgescholen en daarnaast praatte hij haast nooit tegen haar. Hij heeft het nooit gezegd, maar Marin vermoedt dat hij haar de schuld geeft van de dood van haar moeder. Marin heeft nooit de tijd gehad om een gelukkig kind te zijn. Ze was gedwongen om voor zichzelf te zorgen.
Omdat haar vader een doler was en geen sympathie had voor zijn dochter was Marin vanaf haar jongere jaren gedoemd om ook het leven van een doler te leiden. Haar vader reisde van plaats naar plaats. Deze jaren hebben haar gehard, ze is een kind van de wereld. Daarom voelt ze zich tot op deze dag ook niet gelukkig in een huis. Ze is gewend aan het buitenleven en ze kent, en wil, eigenlijk niets anders. Het buitenleven gaf haar ook een training die ze nergens anders had kunnen krijgen. De kunst van het overleven en het verdedigen van zichzelf heeft ze bijna van nature, alsof ze er mee geboren was. Ze werkte hard, in de hoop om zo de goedkeuring van haar vader voor zich te winnen.
Marin ontdekte al vroeg dat ze een bijzondere band had met de wind, het element dat zorgt voor de wereld. Mensen die haar kende zeiden wel eens dat de wind voor haar zorgde zoals haar vader dat zou moeten doen. Haar bijnaam ‘Wind’ is haar op die manier gegeven.
Toen ze vijftien was, vond ze zichzelf sterk en uitgenoeg om helemaal los te breken. Tijdens de nacht is heeft ze haar spullen gepakt en is ze bij haar vader weg gelopen. Door de jaren heen heeft ze voor hem een gevoel van haat en walging gekregen.
Tegenwoordig verkoopt ze haar zwaard en haar kennis aan degene die haar het meest kan betalen. Ze is een huurling en doet alles als de prijs juist is.
Andere kenmerken/opmerkingen:
Haar band met die wind stelt haar niet instaat om deze te gebruiken. De wind is haar begeleider, haar mentor. Ze is instaat de verhalen en de mythe van de wind te begrijpen, ze zijn een deel van haar.
Haar band met de wind heeft haar geleid naar haar beste vriend, de valk Zephyr. Ze zijn nooit ver van elkaar vandaan. Hij is schalieblauw met een bruine baardstreep langs de nek en onder geel-wit met strepen. Hij heeft lange puntige vleugels en een even lange staart. Zijn ogen zijn zwart. Hij is voor haar een jager, boodschapper en vriend
Marin beschikt over een aantal wapens maar haar favoriete wapen is de Zwaluw, een wapen dat ze zelf heeft bedacht. Het is een staf met aan beide kant een uiteinde dat lijkt op die van een spaan. Het spaanachtige uiteinde van beide kanten is van staal en loopt uit in een haak. De randen zijn vlijmscherp. Ze draagt dit wapen op haar rug.
De Zwaluw (ps: dit wapen heb ik niet bedacht maar Marin. Het bestaat dus gewoon. Oh ja, dit is een heel slecht plaatje. Ik heb het er even bij gedaan omdat ik niet zo goed ben in het omschrijven van wapens >_<)
http://eternald.cryptor-child.net/images/swallow.jpg
((Erm, meer zal er waarschijnlijk nog wel volgen XD)) _________________ Hij leidt me, hij bracht me waar ik nu ben
Hij houd van me, hij troost me wanneer ik verdrietig ben
Hij vertelt me, geheimen en verhalen lang vergeten
Hij geeft om me, zoals een vader geeft om zijn dochter
Mijn gids, lief, mentor, vader
De Wind |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Mon Feb 23, 2004 8:28 pm Post subject: Welkom! |
|
|
Welkom in Raganorck!
Wow, wat een geweldig gedetailleerde beschrijving van je karakter! Heel mooi dat je ook nog de moeite hebt genomen om een passende signature te schrijven...
Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de "Basisregels voor Raganorck" en "Roleplaying vragen en antwoorden" en "Wat te doen met drows & draken?" te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen", waar zich nog meer nuttige informatie bevindt.
Veel spelplezier! _________________ -=Lupijn=- |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Feb 23, 2004 10:17 pm Post subject: ^_^ |
|
|
Dank je voor het welkom en het compliment! Ik zal die regels zeker gaan doorlezen (om toekomstig afgaan te voorkomen XD) _________________ Hij leidt me, hij bracht me waar ik nu ben
De Wind |
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
Posted: Tue Feb 24, 2004 3:01 pm Post subject: ! |
|
|
Hai Welkom!
Ik zie dat Lupijn als zijn link ding al heeft gedaan.. Veel raga plezier en tot ziens in de stad!
Lunea |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Tue Feb 24, 2004 3:16 pm Post subject: Hihi |
|
|
Dank je wel ^_^ Ik heb alles ook al doorgelezen. w00t! _________________ Hij leidt me, hij bracht me waar ik nu ben
De Wind |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|