Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Persoonlijke titels & statussen
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Danae Rheanna
Nachtdwaler


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 150

PostPosted: Wed Feb 06, 2002 8:59 pm    Post subject: Persoonlijke titels & statussen Reply with quote

Dit is ook al in een andere post ergens gepost door Elegia, maar ik herhaal het nog maar een keer, omdat ik eigenlijk zelf ook vergeten ben waar het precies staat, goh, wat een lange zin, maar de kern van de zaak is:

Het is mogelijk jullie persoonlijke titels te geven via Ezboard. Iemand vroeg hier om, omdat het duidelijkheid kan verschaffen en iets handiger is dan van die vage dingen als "dwaler" en "sporenzoeker", of in mijn geval, "Koningin van de Nacht" die nu onder je naam staan (hoewel ik, ik zeg het maar even, hééééél diep en lang over nagedacht heb om tot iets origineels te komen op dat gebied, maar goed, ik ben niet verdrietig).

Mocht er iemand of iemanden zijn die zijn/haar persoonlijke titel in iets bepaalds, origineels of anders veranderd wil zien, antwoord dan op deze post en uw geheel bepaalde, originele en andere persoonlijke titel wordt binnen veertien werkdagen over de post thuisgestuurd mèt een gratis badeend (uit te kiezen uit vier kleuren). Het kost ook nog geld. Veel geld. Maar dat staat verborgen in de kleine lettertjes.

Anyway, het wordt laat... Sorry... :)

..... Danaë
___________________________________
Please continue to leave footprints, I'm anxious to see where they go...

Back to top
View user's profile Send private message
Irid alMenie
Sporenzoeker


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 10

PostPosted: Thu Feb 07, 2002 4:34 pm    Post subject: Re: Persoonlijke titels & statussen Reply with quote

Ik zou graag, als dit zou kunnen, als titel 'Irid of de Wolves' krijgen... Als het niet te veel gevraagd is...

Enneh... Ik heb de kleine lettertjes niet gezien... :D

Je n'ai jamais compris pourquoi les dieux m'ont épargné de ce jour noir de notre histoire que j'ai contée

Back to top
View user's profile Send private message
Aelana
Dwaler


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 4

PostPosted: Mon Feb 11, 2002 9:35 pm    Post subject: Re: Persoonlijke titels & statussen Reply with quote

zou ik als titel 'friend of pixies' kunnen hebben? Thanks :)

Pompelmoes& official sponsor of Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Mon Feb 11, 2002 9:55 pm    Post subject: Re: Persoonlijke titels & statussen Reply with quote

Liever Vriend der Pixies,...........tis immers een Nederlandstalige site.


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Macros de Zwarte
Verloren en Vergeten


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 41

PostPosted: Mon Feb 11, 2002 10:50 pm    Post subject: Re: Persoonlijke titels & statussen Reply with quote

Is het mogelijk dat ik als titel, Meester der Vaagheid krijg, is het ook mogelijk dat ik dat zelf kan veranderen, zo ja waar kan ik dat ergens veranderen ?

Macros,

Macros de Black, Servant of Sarig greets you !

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Mon Feb 11, 2002 11:01 pm    Post subject: Re: Persoonlijke titels & statussen Reply with quote

FF de vrijheid nemen om voor Danae ( en de rest van haar aliassen) te spreken,........Neen, je kan je STATUS niet zélf veranderen,..de beste suggestie voor de STATUS veranderingen is om je verzoek even door te meelen naar haar, dan komt alles goed....ipv het vermelden in de fora,....een meeltje is veel doeltreffender.


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Edited by: Galliminus at: 2/11/02 3:04:32 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Tansir
Sporenzoeker


Joined: 04 Feb 2002
Posts: 9

PostPosted: Wed Feb 13, 2002 5:20 am    Post subject: Re: Persoonlijke titels & statussen Reply with quote

Als titel zou ik graag Wolfrider willen.

Back to top
View user's profile Send private message
Irid alMenie
Sporenzoeker


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 10

PostPosted: Wed Feb 13, 2002 11:32 am    Post subject: Re: Persoonlijke titels & statussen Reply with quote

zeg maar ze zitten hier wel te zeggen dat het een nederlandse site is enzo, maar overal waar je komt kan je engels gebruiken. Dus wat is er mis met zo'n titel in het engels?

Trouwens, overal waar ik een titel heb, is het Irid of de Wolves. Dus waarom zou ik dat hier veranderen naar Irid van de Wolven (geef toe dat het engels beter klinkt dan het ned)

May you be owner of many horses (c)

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Wed Feb 13, 2002 1:10 pm    Post subject: Re: Persoonlijke titels & statussen Reply with quote

Ze zeggen? Neen, Ik zeg dat ik liever Nerderlands zie,...omdat ik het in-karakter vreemd vind dat mijn personage in een keer engels spreekt,...terwijl er naar mijn idee 'Nederlands' word gesproken in Raganorck,.......maar trek het je niet aan,...waarschijnlijk ben ik de enige die er "last" van heeft.


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Tlomas Tlodas
Duister als de Nacht


Joined: 04 Feb 2002
Posts: 60
Location: De straten van Raganorck

PostPosted: Wed Feb 13, 2002 8:24 pm    Post subject: Re: Persoonlijke titels & statussen Reply with quote

Dank, o vrouwe, voor mijn titel :D .

Alle wloorden bevatten wijsheid

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Danae Rheanna
Nachtdwaler


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 150

PostPosted: Wed Feb 13, 2002 9:56 pm    Post subject: Re: Persoonlijke titels & statussen Reply with quote

Ik vond het echt iets voor jou :p

..... Danaë
___________________________________
Please continue to leave footprints, I'm anxious to see where they go...

Back to top
View user's profile Send private message
Mordicus
Verloren en Vergeten


Joined: 28 Feb 2002
Posts: 46

PostPosted: Sat Mar 16, 2002 9:28 am    Post subject: Re: Persoonlijke titels & statussen Reply with quote

Ben hier nog maar net eigenlijk, maar zou toch graag een eigen titel willen hebben...mag dat? ;)

'Schaduwmeester' dan graag als nieuwe titel.

Back to top
View user's profile Send private message
Danae Rheanna
Nachtdwaler


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 150

PostPosted: Sat Mar 16, 2002 9:36 am    Post subject: Persoonlijke titels & statussen Reply with quote

Tuurlijk mag dat!

..... Danaë
___________________________________
Please continue to leave footprints, I'm anxious to see where they go...

Back to top
View user's profile Send private message
Macros de Zwarte
Verloren en Vergeten


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 41

PostPosted: Wed Mar 20, 2002 9:50 pm    Post subject: Re: Persoonlijke titels & statussen Reply with quote

Dank je wel machtige vrouwen voor deze eer...

Macros de Black, Servant of Sarig greets you !

Back to top
View user's profile Send private message
Darvan
Nachtdwaler


Joined: 07 Feb 2002
Posts: 119

PostPosted: Thu Mar 21, 2002 4:07 pm    Post subject: Re: Persoonlijke titels & statussen Reply with quote

Zou graag: 'de lost one' onder mn naam hebben, weet dat het engels is. Als dat nou echt niet kan mag het ook: 'De verloren elf' zijn.

Darvan

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 1 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group