Raganorck Forum Index Raganorck

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Leyla Linden

Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Leyla Linden
Sporenzoeker

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 4:24 pm    Post subject: Leyla Linden Reply with quote

Emailadres:leyla_linden@sf.doge.nl
Karakters Naam:Leyla Linden
Geslacht:Vrouw
Ras:Mens
Leeftijd:21
Beroep:zilversmid
Uiterlijk:
Fel blauwe ogen, donkerbruin haar met paars/rode lokken, normalen lengte en normaal postuur.
Leyla heeft een tatoeage naast haar oog in de vorm van een klimop blaadje.
Ze draagt in haar haar een zilveren haarketting.
Als kleding draagt ze meestal een rok in de kleur mosgroen tot ongeveer knielengte. Een blouse met vierkante hals en wijd uitlopende mouwen.
Karakter/persoonlijkheid:
Behulpzaam, actief/sportief en opgewekt maar ook ijdel.
Leyla is dol op muziek en de natuur en dieren. Meestal kom je haar (als ze niet werkt) dus ook neuriënd buiten tegen.
Verleden:
Leyla is de dochter van Melinn en Rendar Linden. Rendar is een bogenmaker en Melinn is meester zilversmid en oorspronkelijk van adel. Ze is zilversmid geworden uit pure liefde voor het vak en door te trouwen met de niet adelijke Rendar, ging ze resoluut tegen de wens van haar adelijke familie in. Melinn en Rendar hebben zich nooit echt om de adelijkheid bekommerd. Af en toe naar een feest van haar ouders of zus, maar dat was dan ook alles.

Leyla(die dus half-adel is) is al zeer vroeg bij haar moeder in de leer gegaan en ronde op haar 20ste haar opleiding af. Een week na haar afronden kwamen haar ouders bij haar om te vertellen dat ze weggingen en zij de hoofdzilversmid zou worden.
Rendar en Melinn zijn gaan rondtrekken en hebben zich(schijnt het, leyla heeft niets meer vernomen van hen sindsdien)gevestigt in een andere stad
Andere kenmerken/opmerkingen:
Zij heeft de tatoeage van een klimop blaadje uit liefde voor de natuur. Toen haar ouders vertrokken heeft zij 2 kettingkjes met hetzelfde blaadje gesmeden voor hen, als beschermings amulet.

Edited by: Leyla Linden at: 1/9/04 6:44 pm
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler

PostPosted: Fri Jan 09, 2004 4:31 pm    Post subject: Re: Leyla Linden Reply with quote

Welkom welkom (niet dat ik je hier niet zelf naar toe heb gesleept), ik hoop dat je het naar je zin zult hebben in deze drukke stad met haar eeuwig veranderende wegen.

Ik laat het linken van de gebruiklijke info over aan Lupijn aangezien hij dat al meerdere malen heeft gedaan en er ervaring mee heeft:p

~ Ik ben onnavolgbaar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen. ~

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger

PostPosted: Sat Jan 10, 2004 12:35 am    Post subject: Re: Leyla Linden Reply with quote

(-=Tromgeroffel & klaroengeschal=-)
Hoera, het eerste nieuwe lid & karakter van 2004!

Zoals Lucer reeds aankondigde (en bedankt ;) ) volgt hieronder de 'gebruikelijke info' om je een beetje op weg te helpen. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om ze te stellen.

Welkom in Raganorck!

Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de Basisregels voor Raganorck en Roleplaying vragen en antwoorden te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen", waar zich nog meer nuttige informatie bevindt.

Veel spelplezier!

-=Lupijn=-

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum