Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Gizelle

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Gizelle
Dwaler


Joined: 10 Nov 2003
Posts: 3

PostPosted: Mon Nov 10, 2003 10:14 pm    Post subject: Gizelle Reply with quote

Emailadres: gizellevanyomen@hotmail.com
Geslacht: vrouw
Ras: mens
Leeftijd: 22
Beroep: niets, haar man zorgt voor haar
Uiterlijk: Gizelle heeft een oogverblindend uiterlijk, dat verstoord word door haar vele builen en schrammen, en voddenkleren. haar ogen zijn donker bruin en haar haar eveneens. ze heeft een licht tengere uitstraling.
Karakter/persoonlijkheid: Gizelle was een uitbundig, heel vrolijk meisje, maar nu een wantrouwig persoon, onderdanig en schuw. waarom zie je hieronder.
Verleden: gizelle woonde bij haar famillie, gelukkig met elkaar, ze hadden niet veel geld, maar ze rede het wel en ze steunden elkaar volledig, met af en toe eens iets slecht, maar dat kon hun band niet verbreken. ze leerde in een taverne in de buurt, een jongeman kennen, hij leek net de perfect man. verzorgend, lief, begripvol, alles wat je maar kon wensen. je raad het al: ze werd hopeloos verliefd. hij overtuigde haar om mee naar raganorck te verhuizen, om een eigenl leventje te beginnen. na lang nadenken, gaf ze toe en pakte haar spullen. wat haar toch speet, ze ging haar famillie missen. en omgekeerd.
eens in raganorck aangekomen. liep alles bergaf. haar man liet meer en meer zijn slechte kanten zien. die hij daarvoor verbergde. ze kreeg regelmatiger slaag, voor de kleinste dingen, hij was dronken. ze woonden in een krot niet ver van de taverne, waar hij regelmatig zat. ze hadden een kind gekregen, dat het niet overleefde. momenteel is het erger geworden en gizelle denkt er hard over na om weg te gaan bij haar man, waar ze vroeger een droom echtgenoot in zag.
Andere kenmerken/opmerkingen: alles is gezegd.

en zo begint het verhaal van Gizelle in raganorck... ik hoop dat jullie er veel speelplezier mee hebben.

Back to top
View user's profile Send private message
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Wed Nov 12, 2003 7:17 pm    Post subject: welkom! Reply with quote

welkom in Raganorck, dé mooiste stad op het wereldwijde web. Het bier is niet duur en goed te drinken, en de stadsmuur bij zonsondergang is de ideále plek voor een romantische tête-a-tête. voor verdere informatie wil ik u doorverwijzen naar Lupijn, hij heeft alle bealngrijke links onder een paar sneltoetsen zitten :)

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
red
Dromenvanger


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 399

PostPosted: Wed Nov 12, 2003 7:56 pm    Post subject: Re: welkom! Reply with quote

ja welkom

Gizelle is nu al een intressant karakter..veel spelplezier!

Back to top
View user's profile Send private message
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Nov 13, 2003 11:04 am    Post subject: Welkom! Reply with quote

Welkom Gizelle

Je hebt een zeer interessant karakter gemaakt, met in haar achtergrond meer dan genoeg elementen voor spannend rollenspel. Ik kijk er nu al naar uit om je stukken te lezen!

Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de Basisregels voor Raganorck en Roleplaying vragen en antwoorden te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen", waar zich nog meer nuttige informatie bevindt.

Veel speelplezier!




-=Lupijn=-

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Gizelle
Dwaler


Joined: 10 Nov 2003
Posts: 3

PostPosted: Thu Nov 13, 2003 7:05 pm    Post subject: bedankt Reply with quote

ik zal mijn best doen om er een mooi karakter vn te maken+rollenspel. en bedankt voor de links, lupijn :)

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group