Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Terra Lunivell

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Terra Lunivell
Duister als de Nacht


Joined: 21 Oct 2003
Posts: 66
Location: Wilde Wouden

PostPosted: Tue Oct 21, 2003 5:50 pm    Post subject: Terra Lunivell Reply with quote

Emailadres: fingula@hotmail.com
Karakters Naam: Terra Lunivell
Geslacht: vrouw
Ras: mens
Leeftijd: 20
Beroep: jager
Uiterlijk: Terra heeft lang koperrood haar in een vlecht, en donkerbuine ogen. Ze is van gemiddelde lengte en een beetje gespierd. Zij draagt aan donkergroene mantel met kap, en een tuniek van een iets lichtere tint groen. Haar leren broek is donkerbruin, en ze heeft kniehoge laarzen van vacht. Verder draagt ze een zilveren amulet met de afbeelding van een wolf, en een ring met donkergroene steen. Haar wapens bestaan uit een boog met pijlen en 4 dolken; 2 aan haar riem en 2 verstopt in haar laarzen. Zij heeft ook een *huisdier*, een wolf die ze gevonden had als achtergelaten puppy, die ze Argen heeft genoemd. De wolf is een soort grote hond geworden, en heeft een zilverkleurige vacht.
Karakter/persoonlijkheid: Terra is nogal sarcastisch en cynisch, en verder redelijk rustig; ze laat mensen met rust als zij met rust gelaten wordt. Verder zal ze wel altijd klaar staan om te helpen als iemand dat nodig heeft.
Verleden: Terra leeft in de wilde wouden met Argen, waar ze een hutje heeft. Ze weet niet meer wie haar ouders waren, ze weet alleen dat ze het amulet om haar nek van haar vader geërft heeft. Verder heeft ze de kneepjes van het jagersvak geleerd van een oude niet erg spraakzame man die haar verzorgde sinds ze heel klein was. Deze man is nu al 8 jaar dood, en sindsdien zorgt Terra voor zichzelf. Ze vond Argen 3 jaar na het overlijden van haar voogd.
Andere kenmerken/opmerkingen: niks eigenlijk :D ik ga lol hebben ^___^

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Wed Oct 22, 2003 9:35 am    Post subject: ~~~~~ Reply with quote

Welkom! de schone wouden om raganorck worden als maar schoner!

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Eduward Eyckenbladt
Nachtdwaler


Joined: 02 Mar 2003
Posts: 178
Location: Emmen

PostPosted: Wed Oct 22, 2003 4:58 pm    Post subject: Re: ~~~~~ Reply with quote

Welkom welkom, vers bloed is altijd welkom in de duistere straten van Raganorck.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Oct 22, 2003 8:29 pm    Post subject: Re: ~~~~~ Reply with quote

Welkom in Raganorck!

Je komst was reeds aangekondigd, al zie ik dat de achternaam 'Artemis' plaats heeft gemaakt voor een waardige vervanger...

Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de Basisregels voor Raganorck en Roleplaying vragen en antwoorden te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen", waar zich nog meer nuttige informatie bevindt.

Veel spelplezier!




-=Lupijn=-

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Terra Lunivell
Duister als de Nacht


Joined: 21 Oct 2003
Posts: 66
Location: Wilde Wouden

PostPosted: Tue Oct 28, 2003 3:04 pm    Post subject: Re: ~~~~~ Reply with quote

Een beetje laat, maar alsnog: bedankt voor het welkomheten enzo :D

Ik zal binnenkort beginnen met posten ^_^ Ik heb de regels trouwens gelezen :D (ik kan het! :P)

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group