View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Fana Roos Dwaler
|
Posted: Tue Jul 29, 2003 4:26 pm Post subject: Fana (Hester) Roos |
|
|
Fana Hester Roos is een mensenmeisje met een Probleem. Zo op het eerste gezicht is er niets mis met haar. Ze is niet s'wereld's schoonste vrouwe, maar wel aantrekkelijk te noemen. Haar rossige haar omsluit haar sierlijke gezicht, waaruit haar grijsgroene ogen je twinkelend aanstaren. Haar vrouwelijke vormen zijn verborgen onder een zwarte cape. Hieronder draagt zij de onopvallende kledij van een boerenmeisje. Een kleine dolk bungelt aan haar gordel.
Fana kwam ongeveer een jaar geleden in de problemen. Ze had dringend geld nodig om in het levensonderhoud van haar kwakkelende vader te voorzien. Ze besloot een lening af te sluiten bij een Magier, wat het stomste was dat ze ooit deed. Deze leende haar het geld, onder een voorwaarde... Ze moest het binnen vijf jaar terug betalen, of ze zou zijn eigendom worden.
Haar vader overleed nog geen twee maand nadat Fana het contract met haar bloed had ondertekent. Een ongeval zei men, maar Fana wist wel beter, alles was -te- toevallig... Het was een hopeloze situatie. Ze moest haar vaders boerderijtje noodgedwongen verkopen, en probeert nu in de grote stad aan geld te komen. Vechtend tegen de tijd en de armoede komt ze aan in Raganorck, en besluit hier haar geluk te beproeven.
Een opportunist in hart en nieren, grijpt elke kans die ze krijgt en is niet te beroerd om over de ruggen van anderen te gaan. Ik hoop dat dit voldoende informatie is...? |
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
Fana Roos Dwaler
|
Posted: Sat Aug 02, 2003 3:02 pm Post subject: Re: Fana (Hester) Roos |
|
|
Ik dank u, Lupijn. Ik heb al aardig wat rondgesurfd hierzo, en ben al tegen de regels aangelopen. Toch bednkt. Ik vind het een goede zaak om zo de zgn. newbies te verwelkomen. |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
|