Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Nimuë

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nemesis
Verloren en Vergeten


Joined: 18 Mar 2003
Posts: 26

PostPosted: Tue Mar 18, 2003 2:43 pm    Post subject: Nimuë Reply with quote

Emailadres:stuur maar een pm voor mijn mail<br><br>Karakters Naam: Nimuë<br><br>Geslacht: vrouw<br><br>Ras: Mens<br><br>Leeftijd: 23<br><br>Beroep: Ze is opgegroeid in de bossen en weet daarom veel over geneeskunde, ze heeft echter geen studie voor arts gedaan op een school. Maar heeft alles in de praktijk geleerd van haar grootmoeder.<br><br>Uiterlijk: Ze heeft lange zilveren haren(dat met 2 plukken naar achter is gebonden met een touwtje), en heldere blauwe ogen, die er telkens als je er in kijkt er weer anders uitzien (bv. als ze boos is,dan zijn ze donkerder. Als ze vrolijk is, zijn ze lichter.) Ze is ongeveer 1.78 m lang en is slank. Ze draagt gemakkelijke kleren om snel en soepel te kunnen bewegen en ze heeft altijd een wijde mantel aan, waar ze gemakkelijk dingen in/onder kan verstoppen. De kleren die ze draagt zijn meestal bruin, omdat ze dan overal in de menigte op kan gaan zonder zo erg op te vallen, wat nogal moeilijk is met haar haren. Ze ziet er vreemd uit voor een mens, en daarom gaan er geruchten dat ze eigenlijk afstamt van de elfen. Als je haar voor het eerst ziet, gaan de meesten er ook vanuit dat ze tot het ras behoort, maar als je haar wat beter bekijkt merk je dat dat niet zo is. Het zijn gewoon roddels die ontstaan zijn.<br><br>Karakter/persoonlijkheid: Ze lijkt op het eerste gezicht een stille jonge vrouw, die nogal op zichzelf is. Maar ze helpt graag andere mensen met hun problemen en probeert ze zo goed mogelijk te helpen als ze kan. Ze kan mensen goed in schatten dus weet ze ongeveer wel wie ze kan vertrouwen en wie niet. Natuurlijk zit ze er ook wel eens naast. Dus als ze iemand leert kennen is ze altijd een beetje wantrouwig, tot ze weet hoe de persoon in elkaar zit. Ze is bijna nooit boos, maar als ze het is heeft ze er ook een goede reden voor.<br><br>Verleden: Ze is samen met haar broers door haar grootmoeder opgevoed, omdat haar moeder overleed in het kraambed toe ze van Nimuë beviel. Haar vader was een magier en een avonturier, dus was hij veel weg. Dus ze groeide samen met haar 6 broers(Liam, Dalach, Conor en Colin, Finbar, Padriac) op in het woud. Ze heeft altijd een hechte band gehad met haar broers, maar de hechtste band had ze met Finbar.<br><br>Andere kenmerken/opmerkingen: Omdat haar vader een magier was en haar moeder een heks (die afstamde van een goede lijn van tovenaars en heksen) bezitten zij en haar broers ook magie. Haar broers zijn erg goed in het controleren van de elementen, maar Nimue kan dat niet. Zij bezit de gave van de geneeskunde, en kan mensen daarmee helpen (Fysiek maar ook Psychisch). Ze weet wel hoe ze zich moet verdedigen en heeft altijd een paar messen bij zich.<br><br>Ze komt naar Raganorck, omdat ze op zoek is naar haar vader die blijkbaar ergens daar rondloopt.<br> <p></p><i>Edited by: <A HREF=http://pub45.ezboard.com/braganorckthedutchroleplayexperience.showUserPublicProfile?gid=nemesis@raganorckthedutchroleplayexperience>Nemesis</A> at: 3/29/03 9:48:56 pm<br></i>

Last edited by Nemesis on Thu Nov 01, 2007 8:45 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Tue Mar 18, 2003 4:21 pm    Post subject: Re: Nimuë Reply with quote

Leuk karakter!

Ik zou even naar de winkels van het Gannon gaan, de kleermaker schijnt last van iets te hebben, meer weet ik niet. Hij moet vaak hoesten, kan je even bij hem gaan kijken? Hij is erg aardig.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Roberto Schwarzherz
Sporenzoeker


Joined: 18 Mar 2003
Posts: 25

PostPosted: Tue Mar 18, 2003 6:07 pm    Post subject: Re: Nimuë Reply with quote

hoi Dianne! :D
welkom in de stad

Roberto Schwarzherz, Meester Intrigant van de Zilveren Schaduw

Back to top
View user's profile Send private message
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Tue Mar 18, 2003 6:44 pm    Post subject: Re: Nimuë Reply with quote

Van harte welkom hier!

~ Ik ben onnavolgbaar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen. ~

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Nemesis
Verloren en Vergeten


Joined: 18 Mar 2003
Posts: 26

PostPosted: Tue Mar 18, 2003 6:48 pm    Post subject: Re: Nimuë Reply with quote

dank je wel allemaal, en ik zal zeer zeker even langs de kleermaker gaan.

Back to top
View user's profile Send private message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Tue Mar 18, 2003 7:57 pm    Post subject: Re: Nimuë Reply with quote

Nimuë, help even waar ken ik die naam toch van? De Sil? Ik heb even een vreselijk 'puntjevantong' gevoel.:rolleyes

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nemesis
Verloren en Vergeten


Joined: 18 Mar 2003
Posts: 26

PostPosted: Wed Mar 19, 2003 2:52 pm    Post subject: Re: Nimuë Reply with quote

Nimue, was een leerling en de geliefde van Merlijn. Ze werd zelfs beter dan Merlijn, en heeft hem toen in een grot gelokt en sloot hem daar tijdelijk op met behulp van haar magie.

Maar in andere Arthur sprookjes of Merlijn sprookjes is ze weer goed, dus exact wat ze nu was weet ik ook niet, maar het had in ieder geval met Merlijn te maken.

Back to top
View user's profile Send private message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Wed Mar 19, 2003 4:05 pm    Post subject: Re: Nimuë Reply with quote

Ach jah, daar ken ik hem van, inderdaad. Ken je film Merlin? Mooi, Nimue wortd gespeeld door heo heet ze ook me weer...model isabella rosselini!

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nemesis
Verloren en Vergeten


Joined: 18 Mar 2003
Posts: 26

PostPosted: Wed Mar 19, 2003 4:16 pm    Post subject: Re: Nimuë Reply with quote

Ik ken de film jah, al een stuk of 7 keer gezien of zo, die is kei gaaf. Mara wie Nimue speelde wist ik niet.

Back to top
View user's profile Send private message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Wed Mar 19, 2003 10:21 pm    Post subject: Re: Nimuë Reply with quote

Sjo worden we sjamen wijzer!:idee

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nemesis
Verloren en Vergeten


Joined: 18 Mar 2003
Posts: 26

PostPosted: Fri Mar 21, 2003 1:54 pm    Post subject: Re: Nimuë Reply with quote

echt he, vind ik nou ook.:lol

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group