View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ilona Zilvertong Dwaler
|
Posted: Sun Mar 02, 2003 12:51 am Post subject: Ilona Zilvertong |
|
|
Emailadres: galliminus@raganorck.com
Karakters Naam: Ilona Zilvertong
Geslacht: vrouw
Ras: mens
Leeftijd: 11
Beroep: geen
Uiterlijk: Ilona is een jong meisje met lange zwarte haren die ze bijna altijd in een vlecht draagt. Haar ogen zijn een fel groen. Ze draagt over het algemeen lange jurken in een groene of lichtblauwe kleur. Ze zal nergens gaan zonder haar knuffelbeer die zozeer versleten is dat de ogen vervangen zijn door twee zwarte knopen, de rest van de knuffel hangt aan elkaar met gestikte garen die het ieder moment zouden kunnen begeven.
Karakter/persoonlijkheid: Ilona is een meisje van weinig woorden, zeg maar gerust geen woorden. Ze kan namelijk niet praten. Omdat haar moeder te vaak bezig is met haar beroep zwerft ze vaak alleen door de straten van Raganorck op zoek naar avontuur....al is haar lust naar avontuur redelijk onschuldig. Ze draagt veel geheimen met zich mee omdat zij vaak een luisterend oor kan bieden jegens de klanten en bekenden van haar moeder....in de wetenschap dat zij nimmer iets zou kunnen verder vertellen....maar het tegendeel is meer dan waar.
Verleden: Ilona's geboorte was moeilijk en de Klerken van de Toren des Levens hadden bijna moeten kiezen tussen het leven van haar of dat van haar moeder, maar gelukkig haalden zij het allebei,.....tot grote wanhoop van Elephenor die wederom een van zijn vrouwen moest voorzien in de verzorging van hun kinderen. In de dagen en nachten voor en na Ilona's geboorte werd haar moeder regelmatig gekleineerd door Elephenor en zijn handlangers....Zijn vrouwen mochten niet zwanger raken,..dat zou enkel de klanten afschrikken. Welke man wilde nu een zwangere vrouw beklimmen? Ilona is opgegroeid in het Hoerenhuis van Elephenor en op haar 5e is daar iets gebeurt waardoor zij nimmer meer had gesproken. Sinds die tijd waren er regelmatig Klerken van de Toren der Genezing naar het huis van Elephenor gekomen om met haar te praten, maar het was tevergeefs. In de afgelopen jaren hadden de Klerken haar de wondelijke kunst van gebarentaal aangeleerd en ook haar moeder hadden zij die kunst geleerd. Maar nimmer had Ilona losgelaten wat haar ertoe gebracht had om nooit meer te spreken. De Klerken hadden wel een vermoeden en hadden de moeder van Ilona vele malen proberen te overtuigen om het verachtelijke leven wat zij leefde achter te laten, maar de angst voor Elephenor was te groot. Ilona zwerft door de straten van Raganorck,...op zoek naar avontuur....
Andere kenmerken/opmerkingen: Ilona is niet doof,..enkel stom..althans, zij weigert te spreken. Ze heeft van de Klerken uit de Toren der Genezing wel de wonderlijke kunst van gebarentaal geleerd,...maar zo weinigen 'spreken' die taal.
Last edited by Ilona Zilvertong on Sat Oct 30, 2004 2:28 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Lucer Vincero Nachtdwaler
|
Posted: Sun Mar 02, 2003 2:45 pm Post subject: Re: Ilona Zilvertong |
|
|
Het is goed om te zien dat je toch hebt besloten om een nieuw karakter te creëren. Zoals altijd weer een persoon met vele geheimen. Ik wens je veel plezier met dit karakter. ~ Ik ben onnavolgbaar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen. ~ |
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
Posted: Sun Mar 02, 2003 6:03 pm Post subject: Re: Ilona Zilvertong |
|
|
Ik was gaan schrijven aan dat straatschoffie,..maar het werd een Huckelberry Finn cliché-achtig iets....tot ik bij trauma team een jongetje zag wat een dove moeder en broer had en hij vetaalde alles voor hen...vandaar dat ik mijn eerste concept heb verworpen en er een meisje van heb gemaakt. Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck
|
|
Back to top |
|
|
Seth Nachtdwaler
|
Posted: Mon Mar 03, 2003 8:32 am Post subject: Re: Ilona Zilvertong |
|
|
Dat worden stille draden, wanneer Stormstilte haar ontmoet. |
|