Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

~*~Leana Terived~*~

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Thu Jan 16, 2003 5:27 pm    Post subject: ~*~Leana Terived~*~ Reply with quote

Emailadres:
els@waterviolier.nl

Karakters Naam:
Leana Terived

Geslacht:
Vrouw

Ras:
Mens

Leeftijd:
13

Beroep:
Nog niks, waarschijnlijk iets met...tja, ik weet het nog niet...



Uiterlijk:
Lang en slank, roodbruin haar, groene ogen, rechte neus en slanke vingers en polsen.


Karakter/persoonlijkheid:
Gezellig, vrolijk, aardig, oplettend, (soms) geheimzinnig en héél soms gemeen.

Verleden:
Leana woonde eerst tot ze vier jaar was in een dorpje, dat werd verwoest en haar ouders werden vermoord. Ze werd geholpen door een oude vrouw, Gida. omdat er niets meer was om te leven in haar dorpje, verhuisden Gida, Leana, Herwe en Tyana naar de hoofdstad van Nirwandra. Daar hebben ze zich gevestigd. Toen Leana zeven jaa was, ontmoette ze Sarah Sirana, dat was een jonge vrouw die aan de Duistere Zijde stond. Ze nam Leana mee naar een bijeenkomst van allemaal duistere wezens en bracht haar na afloop helemaal overstuur en onder invloed van een betovering naar huis. Gida was helemaal in paniek, ze pakte hals over kop haar boeltje bijeen en reisde naar een ander dorpje. Daar bleven ze tot Leana twaalf was, toen werd er weer een overval gepleegd en Gida kwam om het leven. Leana moes met Herwe en Tyana weer weg gaan. Dit keer besloot ze naar Raganorck te gaat, ze wist bijna zeker dat ze daar veilig was en zeker dat niemand het in zijn hoofd haalde om die grote stad te veroveren. Leana ws nog een tijdje dakloos en zwierf overal en nergens...
Dat is nu nog seeds zo.

Andere kenmerken/opmerkingen:
Leana houd veel van kleuren en men zal haar nooit in grijze en zwarte kleding zien. Ze houd ook veel van allerlei muziek en van geschiedenis.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Jan 16, 2003 6:09 pm    Post subject: Re: ~*~Leana Terived~*~ Reply with quote

Welkom..! Ik hoop dat Raganorck inderdaad de toevluchtshaven zal zijn die je karakter zoekt...

Veel schrijfplezier!

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Thu Jan 16, 2003 7:28 pm    Post subject: Re: ~*~Leana Terived~*~ Reply with quote

weer een aanwinst voor deze stad :D
de populatie zchit de laatste tijd wel omhoog he

wees welkom in deze stad jongedame ^^

~ met z'n blauwe badeendje

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Via Linwell
Verloren en Vergeten


Joined: 27 Dec 2002
Posts: 50
Location: Emmen

PostPosted: Thu Jan 16, 2003 8:05 pm    Post subject: Re: ~*~Leana Terived~*~ Reply with quote

Welkom, welkom weer een leeftijd genootje voor me!:D

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Thu Jan 16, 2003 10:15 pm    Post subject: Re: ~*~Leana Terived~*~ Reply with quote

welkom!

misschien komt Stormstilte je binnenkort wel tegen in de straten van Raganorck?

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 6:25 pm    Post subject: Re: ~*~Leana Terived~*~ Reply with quote

En tevens een leeftijdsgenootje voor mij! :)
Aardig karakter Leana!Welkom in Raganorck..we hadden trouwens dringend kinderen nodig in de stad,wat zou die anders zonder zijn?

Back to top
View user's profile Send private message
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 1:13 pm    Post subject: Re: ~*~Leana Terived~*~ Reply with quote

Een spookstad ofzo...

Een stad zonder kinderen is om het maar gewoon te zeggen: FLUT!!


Nog een vraagje: Als je je levensverhaal ofzo maakt, mag je dan ook andere karakters besturen?

En nog een: Wie is Stormstilte?

Hé Via, waar woon je?

Bedankt voor het hartelijke welkom allemaal! Ik denk wel dat Raganorck de perfecte stad is!

Edited by: Leana Terived at: 1/20/03 2:14:35 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Danae Rheanna
Nachtdwaler


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 150

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 2:38 pm    Post subject: Gegroet, welkom, blabla Reply with quote

Je mag zoveel nieuwe karakters maken als je wilt, als dat je vraag is. Verder kun je heel veel rollenspelrelevantie informatie hier vinden: pub45.ezboard.com/fragano...ID=1.topic

..... Danaë
___________________________________

~ Rose, rose, wild red rose
Sweetest little ding that grows
You want me to be yours tomorrow
Show me that you care today
Bring roses to adorn my lokken
~ "Roses, roses, wild red roses
Roses wear a thousand Doorns
My Vrouwe fair, this vicious beauty's
Doorns will not adorn your lokken"
~ My liefde zei: "Vrouwe, wild red roses
Fiery scarlet flowers red
Beware of what seems pure but 's thorny
I'll get you daffodils instead"

(old children's song from Eddhenai)

Back to top
View user's profile Send private message
Via Linwell
Verloren en Vergeten


Joined: 27 Dec 2002
Posts: 50
Location: Emmen

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 3:26 pm    Post subject: Adres Reply with quote

Ik zal een draad creëren met de naam Huize Linwell, zodat mensen me daar altijd kunnen opzoeken. Hij zal te vinden zijn in de Tien Torens.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Wed Jan 22, 2003 12:39 pm    Post subject: Re: Adres Reply with quote

Dankje, Via!:hat

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Via Linwell
Verloren en Vergeten


Joined: 27 Dec 2002
Posts: 50
Location: Emmen

PostPosted: Thu Jan 23, 2003 9:28 am    Post subject: Pas op! Reply with quote

Het is moeilijk en misschien zelfs onmogelijk om met je karakter op één moment twee verschillende draden te volgen, als de draden kruisen krijg je zeker problemen. Ik weet niet wat de regels omtrent dit punt zijn maar ik zou een van de draden tijdelijk uitstellen. Dit voorkomt ook dat je vroegtijdig zonder inspiratie komt te zitten met dit karakter (wat waarschijnlijk zou betekenen dat je een nieuwe zal willen maken). :(

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Thu Jan 23, 2003 3:06 pm    Post subject: Re: Pas op! Reply with quote

uhh, oja...

Ik heb de draad naar mijn huis ook bij de Tien Torens gemaakt...

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Thu Jan 30, 2003 9:51 pm    Post subject: Re: Pas op! Reply with quote

zoek Stormstilte maar op in de lijst karakters zou ik zeggen ;)
hij is nog niet gesignaleerd in de straten van Raga....komt nog....

echt leuk al die kiddo's!

Back to top
View user's profile Send private message
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Sat Feb 01, 2003 3:14 pm    Post subject: Re: Pas op! Reply with quote

Yo!

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group