Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

EI

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Jiriki
Verloren en Vergeten


Joined: 14 Dec 2002
Posts: 29

PostPosted: Sun Dec 15, 2002 10:48 am    Post subject: EI Reply with quote

Emailadres: s.pokorny@burntmail.com
Karakters Naam: EI (nu nog)
Geslacht: ??
Ras: ??
Leeftijd: 0
Beroep: nvt

Uiterlijk:
Een ei van ongeveer 8cm groot
kleur is een draaikolk van groen en blauw

Karakter/persoonlijkheid:
Still, uitdrukkingsloos, emotieloos...
Kortom een echt ei!! :)

Verleden:
uit een nest gevallen

Kan gevonden worden in het wilde woud...

Back to top
View user's profile Send private message
Jiriki
Verloren en Vergeten


Joined: 14 Dec 2002
Posts: 29

PostPosted: Sun Dec 15, 2002 8:47 pm    Post subject: pet Reply with quote

dit karakter kan wel solo gespeelt worden maar is meer bedoelt als metgezel/kamaraad of huisdier. (dat klinkt alleen weer zo naar) dus is d'r toevallig iemand die nog een gevleugeld huisdier nodig heeft?

of een kindersurpriese uit wild pakken?... :D

misschien kan faith dan een beetje bijgestuurd worden

btw voor mij is dit ook wel een goede binnen komer, hoef ik nog geen crusiale beslissingen te nemen!
dat ken iek altijd nog met mien smid (nog op de teken tafel) gaan doen 0]

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Dec 15, 2002 10:04 pm    Post subject: Breek de dag tik een eitje =) Reply with quote

Klinkt wel leuk, maar op dit moment zijn de karakters behoorlijk in hun verhaallijnen gewikkeld...
Misschien iets voor een boselfje? Faranyell?

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Mon Dec 16, 2002 4:50 pm    Post subject: Re: Breek de dag tik een eitje =) Reply with quote

Tja,klinkt wel aantrekkelijk hoor..maar dan moet ik eerst ook uit de taveerne zien te komen..en uit de stad..wat me nogal moeilijk lijkt omdat ik vrij weinig tijd heb om te posten deze week,misschien woensdag heb ik wel even tijd..vanaf zaterdag zeker!Maar het is mogelijk dat Ei wel even moet wachten dan.Oftewel dat iemand toevallig Ei meeneemt en ergens achterlaat in de buurt?Kan altijd wel iets gebeuren...Maar ja,ik zal de kans om nog iets,(of iemand ???) verder te laten opgroeien,zeker als het een woudwezen is..niet laten voorbijgaan.

faranyell

Edited by: Faranyell at: 12/16/02 5:59:11 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Mon Dec 16, 2002 7:07 pm    Post subject: Re: Breek de dag tik een eitje =) Reply with quote

Borgas dwaalt nog on de Wouden rond... Zal wel eens zien. Heb vanaf volgende week weer tijd genoeg, denk ik... Hoop alleen dat de inspiratie me dan niet in de steek laat :-)

Back to top
View user's profile Send private message
Jiriki
Verloren en Vergeten


Joined: 14 Dec 2002
Posts: 29

PostPosted: Mon Dec 16, 2002 10:14 pm    Post subject: ei Reply with quote

zo dat had ik eerlijk gezecht niet verwacht
meteen een opkomst van 3 posts voor 't ei :)
moet eerlijk zeggen dat ik dat best gaaf vind!!
dank u!

het hoeft niet allemaal meteen hoor
het ei kan best nog even blijven liggen

trouwens ik geloof ook niet dat de RL tijd invloed heeft op de verhalen, die hebben hun eigen tijd. Afhankelijk hoe snel men schrijft en hoe veel er over "1 stuk" geschreven word
(dat is wat ik denk tenminste)

Maar ik vind het wel onwijs gaaf dat jullie dit meteen oppakken!! EI wacht geduldig op zijn baas!

Back to top
View user's profile Send private message
Jiriki
Verloren en Vergeten


Joined: 14 Dec 2002
Posts: 29

PostPosted: Mon Dec 08, 2003 11:27 am    Post subject: nieuw jasje?... Reply with quote

eindelijk na terug van weggeweest, dank aan Uriel voor het wakker schoppen!!
het ei is uitgekomen, hier zijn de nieuwe statistieken (tot nu toe)

Karakters Naam: ???
Geslacht: Mannelijk
Ras: Onbekend
Leeftijd: 0
Beroep: Trouwe metgezel

Uiterlijk:
Het best kan je je een miniatuurdraak voorstellen. Hij is donker groen met een blauwe streep die begint aan de rechterkant van zijn bek en via zijn rechter oog naar boven loopt en eindigt op het midden van zijn rug tussen zijn vleugels.
Hij heeft leer achtige vleugels en vier poten, waar scherpe klauwtjes aan zitten. Daar heeft hij een bijpassend gebit scherpe tandjes bij. Met een gevorkte tong. Hij is bij uitkomst uit zijn ei zo’n 10 cm lang, exclusief staart.

Karakter/persoonlijkheid:
Nog te ondervinden

Verleden:
Uit het nest gevallen en vervolgens door Borgas opgeraapt. En heeft een tijd met hem in zijn zak mee gereisd.

Andere kenmerken/opmerkingen:
Het is even voor de duidelijkheid geen draak (zou wel erg off balance zijn ;) en zal niet groter worden dan 30 cm (exclusief staart). Hoewel men hem best zouden kunnen verwarren met een baby draak. Hoewel deze naar mijn weten groter zijn dan een volwassen exemplaar. Maarja de mens weet dan ook niet veel van draken ^_^

Back to top
View user's profile Send private message
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Fri Dec 19, 2003 9:17 pm    Post subject: Re: nieuw jasje?... Reply with quote

Dat uit-balans zal wel meevallen. Aangezien echte draken oud worden, lijkt het me ook dat ze niet zo heel hard groeien en aangezien we in Raganorck ongeveer een jaar doen over een week speeltijd ;-)... nuja de kans dat het draakje dan zowiezo ooit groter wordt dan 30cm lijkt me klein. :-)

Borgas houdt het voorlopig nog maar even op draakje...

Als je zelf een leuke naam weet, laat ik Borgas die wel "verzinnen" ;-)

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group