View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Jiriki Verloren en Vergeten
|
|
Back to top |
|
|
|
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Sun Dec 15, 2002 10:04 pm Post subject: Breek de dag tik een eitje =) |
|
|
Klinkt wel leuk, maar op dit moment zijn de karakters behoorlijk in hun verhaallijnen gewikkeld... Misschien iets voor een boselfje? Faranyell? |
|
Back to top |
|
|
Anoniem Dromenvanger
|
Posted: Mon Dec 16, 2002 4:50 pm Post subject: Re: Breek de dag tik een eitje =) |
|
|
Tja,klinkt wel aantrekkelijk hoor..maar dan moet ik eerst ook uit de taveerne zien te komen..en uit de stad..wat me nogal moeilijk lijkt omdat ik vrij weinig tijd heb om te posten deze week,misschien woensdag heb ik wel even tijd..vanaf zaterdag zeker!Maar het is mogelijk dat Ei wel even moet wachten dan.Oftewel dat iemand toevallig Ei meeneemt en ergens achterlaat in de buurt?Kan altijd wel iets gebeuren...Maar ja,ik zal de kans om nog iets,(of iemand ???) verder te laten opgroeien,zeker als het een woudwezen is..niet laten voorbijgaan.
faranyell Edited by: Faranyell at: 12/16/02 5:59:11 pm
|
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Mon Dec 16, 2002 7:07 pm Post subject: Re: Breek de dag tik een eitje =) |
|
|
Borgas dwaalt nog on de Wouden rond... Zal wel eens zien. Heb vanaf volgende week weer tijd genoeg, denk ik... Hoop alleen dat de inspiratie me dan niet in de steek laat :-) |
|
Back to top |
|
|
|
|
Back to top |
|
|
|
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Fri Dec 19, 2003 9:17 pm Post subject: Re: nieuw jasje?... |
|
|
Dat uit-balans zal wel meevallen. Aangezien echte draken oud worden, lijkt het me ook dat ze niet zo heel hard groeien en aangezien we in Raganorck ongeveer een jaar doen over een week speeltijd ;-)... nuja de kans dat het draakje dan zowiezo ooit groter wordt dan 30cm lijkt me klein. :-)
Borgas houdt het voorlopig nog maar even op draakje...
Als je zelf een leuke naam weet, laat ik Borgas die wel "verzinnen" ;-)
|
|
Back to top |
|
|
|