Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Stormstilte

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 8:54 pm    Post subject: Stormstilte Reply with quote

mailadres: samuel@zeldafront.net
karakternaam: Stormstilte
bijnamen: de stomme, witte, witte wees
geslacht: mannelijk
ras: mens
leeftijd: onbekend (geschat tussen de 15-18 )
beroep: geen

uiterlijk:
De jonge zonderling heeft een duidelijk zichtbaar litteken op de hals.
Men denkt dat, omdat Stormstilte niets zegt, zijn stembanden zijn verwijderd.
Zijn lange haren zijn spierwit van kleur en worden meestal los gedragen.
Hij heeft grote, blauwe doordringende ogen waarmee veel van zijn emoties worden overgebracht aan een ieder waarmee hij communiceert. Hij heeft een gespierde bouw, wat voor veel van Raganorcks inwoners een raadsel is. Deze jongen heeft, voor zover iedereen denkt te weten, geen onderkomen en zeker geen beroep waarmee hij voedsel en onderdak kan vergaren.
Hij draagt vaak een zwarte tuniek, waarover een zware zwarte mantel wordt gedragen die tot de grond reikt.

Bezittingen:
De jongen heeft, behalve zijn kleren en stevige zwarte laarzen, een dolk onder zijn riem, geborgen in een zwartlederen schede. Verder draagt hij een geheimzinnige zegelring.

karakter/persoonlijkheid:
Een jongen die opvalt, door zijn handicap, zijn witte volle haardos en sprekende blauwe ogen. Omdat communiceren lastig is, ontwijkt hij vaak mensen tenzij hij directe hulp nodig heeft of hulp kan bieden. Op het eerste gezicht is hij een zachtaardige jongen, maar plots kan zijn gemoedstoestand omslaan en dan is Stormstilte een vurige, onbedwingbare jongeman waarvoor menigeen wijkt. Op deze momenten lijkt hij een aangeboren autoriteit uit te stralen, een verschil van dag en nacht met zijn normale gemoedstoestand.
Communicatie verloopt, wanneer deze plaatsvindt, vaak door middel van basale gebaren.
Mensen hebben geprobeerd hem papier en schrijfgerei voor te leggen om de communcatie te vergemakkelijken, maar deze werden resoluut opzijgeschoven. Het vermoeden is dat Stormstilte analfabeet is.

achtergrond:
weinig is bekend over de jongen. De naam die door vele stedelingen aan hem is toegekend komt voort uit zijn persoonlijkheid. De stilte overheerst, niet alleen vanwege zijn gebrek, maar ook afgeleid van zijn persoonlijkheid. Deze kan op momenten omslaan naar een onbeheersbaar temprament die zich kan meten met een helse storm.
Er zijn tongen die beweren dat de jongen banden heeft met Kasteel Raganorck, omdat hij daar meerdere malen is gesignaleerd.





Edited by: Seth at: 12/5/02 12:14:14 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Sat Dec 07, 2002 8:11 am    Post subject: Stormstilte Reply with quote

Zéér aardig karakter!!Welkom Stormstilte!

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Sat Dec 07, 2002 12:40 pm    Post subject: Re: Stormstilte Reply with quote

Inderdaad...hele mooie mysterieuze achtergrond...dit gaat veel beloven :)

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
TheDarklord2003
Duister als de Nacht


Joined: 03 Dec 2002
Posts: 57

PostPosted: Tue Dec 10, 2002 4:53 pm    Post subject: Welkom Reply with quote

Welkom hier, ondanks dat mijn naam je niks zegt ben ik onder een andere nick al redelijk lang actief hier, effin ik even dit karakter ga uitprinten voor het gemak en zo...

Back to top
View user's profile Send private message
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Dec 10, 2002 10:07 pm    Post subject: Re: Welkom Reply with quote

Sfeervolle karakterschets... Een stilte voor de storm van posts die los gaat barsten? Ik hoop het!

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Tue Dec 10, 2002 10:45 pm    Post subject: Welkom Reply with quote

Dank voor de leuke respons!
Ik heb ook zeer veel zin dit karakter een rol te laten spelen in deze veranderlijke stad. Allereerst wil ik me richten op de Medarion-draad in de wilde wouden met m'n Seth (wanneer deze weer gaat lopen...ohoh, wat ben ik ongeduldig).
In de tussentijd zou ik graag (via mail of via deze draad) suggesties horen over de binding van Stormstilte met het kasteel.
Wanneer iemand ideeen heeft, zijn deze welkom!

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Dec 11, 2002 9:29 am    Post subject: Stormstilte Reply with quote

Er staat iets in de geschiedenis van Heer en vrouwe Nachtstorm, wat misschien gebruikt kan worden.

In een ander verband met Stormstilte heb ik je ook een mailtje verstuurd, de inhoud was niet belangrijk, maar wel of ie is aangekomen, omdat ik eerder verzendproblemen heb gehad tussen hier en andere adressen. Anders moet de suggestie via andere wegen je bereiken...misschien zelfs wel via de Raganorck chat:evil

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Wed Dec 11, 2002 10:18 am    Post subject: Re: Stormstilte Reply with quote

het mailtje heeft me helaas niet bereikt....
een ander mailadres van me is samuel.gerrets@student.uva.nl (tevens msn-adres)

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Dec 15, 2002 1:05 pm    Post subject: Mail Reply with quote

Ik heb net een bericht naar dat adres gestuurd, laat me weten wanneer je nix hebt ontvangen.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Thu Dec 26, 2002 1:51 pm    Post subject: Re: Mail Reply with quote

inspirerend, intrigerend... hij doet me denken aan Taiga :)

~ met z'n blauwe badeendje

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Thu Dec 26, 2002 6:40 pm    Post subject: Re: Mail Reply with quote

Wie is Taiga, mijn beste?
Ik ben van plan dit karakter voorzichtig aan te introduceren de volgende week. Plaats vooral nog suggesties wanneer je je geroepen voelt.

Back to top
View user's profile Send private message
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Thu Dec 26, 2002 6:51 pm    Post subject: Re: Mail Reply with quote

Taiga was een karakter van Jelle, ooit. hij leek wel wat op Tundra zoals die in de beta test van Alex' RPG was

~ met z'n blauwe badeendje

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group