Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Marvin Inoran ~ kruidenier en man van Nara Bleombladt

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Fri Apr 05, 2002 10:56 am    Post subject: Marvin Inoran ~ kruidenier en man van Nara Bleombladt Reply with quote

Karakters Naam:Marvin Inoran,maar zijn echte naam is Marvionnium de Pae Inoran,je begrijpt wel waarom ze Marvin zeggen.
Geslacht:Mannelijk
Ras:mens,maar hij heeft misschien enkele druppels elfenbloed in zich.
Leeftijd:34 jaar
Beroep:Kruidenier,hij zoekt de kruiden in De Wilde Wouden waarvan hij dan enkele kruidendrankjes maakt,geen duistere magiën,gewone drankjes.Vooral basilicum en rozemarijn zijn zijn specialiteit.

Uiterlijk:Een grote,man,niet te dun,maar ook niet te dik,een gemiddeld lichaam.Donkerbruine haren,kort.Hij heeft steeds zijn bril op,hij doet hem alleen maar af op bepaalde momenten(wanneer hij slaapt bv).Een lang lichtbruin hemd met een donkere broek is zijn gewoonlijke klederdracht.Af en toe komt er een hoed bij te pas.Zijn handen zijn ruw,al vind zijn vrouw Nara dat niet.Hij zijn gordel hangt een klein lederen buidelzakje om kruiden in te doen die hij toevallig vindt,je zou nooit kunnen weten.

Karakter/persoonlijkheid:Marvin is een aardige man met een goed karakter,zijn dochter Laila heeft zijn karakter overgeërfd zodat je zou kunnen krijgen:Hij blijft bij zijn beslissing.Alles staat vast....Tegen zijn vrouw is hij alleraardigst en heeft er nog nooit ruzie met gehad.(misschien een heeel kleintje....)

Verleden:Een rustig verleden.zijn grootouders zijn op een normale manier gestorven,door ouderdom,veel moeilijkheden had hij er niet mee.Na een feest leerde hij op 17-jarige leeftijd de elf Nara kennen,het was direct liefde op het eerste gezicht bij beide.Op 21-jarige leeftijd trouwde hij met haar en samen startten ze een kruidenierszaak.Marvin en Nara hadden allebei een goede kennis van kruiden dus dat leek hen het beste.

Het werd opgestart in een rustige zijstraat van Gannon,de hoofdstraat,waar men niet zoveel last had van veranderingen.De kruidenierszaak heeft bij de deur een klein trapje staan en een oud uithangsbord,maar er staat nog steeds duidelijk het teken van de kruidenier op.in schoone letters geschreven: 't KruidekeBinnenin de zaak staan er een hoop flesjes met heerlijk riekende,maar ook het tegenovergstelde ervan,op de schappen en op de toonbank staat het ook vol.De deur achter de toonbank is afgesloten met een gordijn dat je open kan trekken wanneer je in een kamer binnenkomt die verlicht is door de zon.Wanneer het dag is,in bijna elke hoek van het huis staat een raam zoadat de zon steeds binnen kan.

Andere kenmerken/opmerkingen:Op Marvin's arm staat een vrij groot litteken dat hij had overgehouden van toen hij klein was.Hij heeft er nog steeds last van wanneer hij het aanraakt maar dat kan verholpen worden door de kruiden die hij steeds in huis heeft.

Marvin oftewel zijn vrouw Nara brengen soms kruiden naar de herberg op de hoofdstraat,het is dichtbij en de bazin kan er voortreffelijke thee van maken.

(het is maar een ideetje maar misschien wil er iemand anders Nara zijn?)

Edited by: Faranyell at: 4/8/02 12:31:09 pm

Back to top
View user's profile Send private message
Darvan
Nachtdwaler


Joined: 07 Feb 2002
Posts: 119

PostPosted: Fri Apr 05, 2002 1:03 pm    Post subject: Re: Marvin Inoran ~ kruidenier en man van Nara Bleombladt Reply with quote

oehhh ikke :) iedergeval zal t proberen

Back to top
View user's profile Send private message
Nara Bleombladt
Dwaler


Joined: 01 Jul 2002
Posts: 6

PostPosted: Mon Jul 01, 2002 4:01 pm    Post subject: Re: Marvin Inoran ~ kruidenier en man van Nara Bleombladt Reply with quote

Darvan,als je nu wil gaat het nu,ik kan je misschien nog de gegevens doorsturen maar ik had het wel effe nodig...ik zal wachten op je euuuuh besluit :b

nara alias faranyell °~°

(stom dat ik het nu heb gedaan,anders zal ik me als member bij ezboard verwijderen,had er effe nie aan gedacht...sorry)

Edited by: Nara Bleombladt at: 7/1/02 6:05:24 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Darvan
Nachtdwaler


Joined: 07 Feb 2002
Posts: 119

PostPosted: Wed Jul 17, 2002 7:59 pm    Post subject: Re: Marvin Inoran ~ kruidenier en man van Nara Bleombladt Reply with quote

op het moment heb ik ut nogal druk met darvan dus nu komt ie goed uit.................sowwy

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group