Posted: Sun Mar 03, 2002 5:41 pm Post subject: Re: Coldrin ~ Schattenjager en verhalenverteller.
Ik heb een tekening van een artieste(ruth thompson),en om eerlijk te zijn dacht ik eerst dat gij er zo uitzag.En nu deze tekening erop staat,die er enorm veel op lijkt,dacht ik..."amai,veel gelijkenis". als ge wilt stuur ik anders via hier die tekening eens door.... Edited by: Faranyell at: 3/3/02 6:43:43 pm
Posted: Mon Mar 04, 2002 6:12 pm Post subject: Coldrin ~ Schattenjager en verhalenverteller.
Ik vind het altijd erg leuk om te proberen karakters te tekenen. Op een één of andere manier krijgt een karakter tijdens het tekenen een eigen gezicht, iets wat je niet van tevoren bedacht had, een heel eigen karakter. Bij de meeste portretten die ik van mijn karakters maak, heb ik achteraf het gevoel dat het allemaal precies klopt. Plaatjes zoeken bij je karakter is leuk, zelf tekenen is nog veel leuker
Bij de volgende update zal ik de portretten aan je karakterbeschrijvingen toevoegen, Coldrin.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum