View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Chrystal Duister als de Nacht
|
Posted: Wed Feb 27, 2002 6:15 pm Post subject: De Scharlaken 5 |
|
|
Karakters Naam: De Scharlaken 5 zijn : William, Amadea, Evelyn, Davira en Lunea Geslacht: William is het enige mannelijke lid van de groep Ras: William, Amadea en Davira zijn mensen, Evelyn een halfelf, Lunea een halfork Leeftijd: niet nader bepaald Beroep: William is vooral gekend als strijder; Amadea wordt vaak als weerheks omschreven; Evelyn is een dief; Davira een jager en Lunea een krijger Uiterlijk: Wat je vooral opvalt is dat het hier gaat om 4 knappe vrouwen en 1 gelukkige man Karakter/persoonlijkheid: elk heeft zijn eigen typische trekjes, maar dat kom je wel te weten als je ze in het spel tegenkomt Verleden: Ze zijn gedeeltelijk samen opgegroeid en hebben na de moord op hun vaders gezworen samen te blijven om hen te wreken. Andere kenmerken/opmerkingen: Amadea en Davira zijn zusjes, voor de rest verwijzen wij graag naar het spel om de personages beter te leren kennen.
Edited by: Chrystal at: 2/27/02 7:27:07 pm
|
|
Back to top |
|
|
Danae Rheanna Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:18 am Post subject: |
|
|
Aanvullend...
De Scharlaken vijf zijn tijdens het gevecht om de smidse... (inmiddels legendarisch?! ) opgesplitst, Lunea is in Raganorck gebleven en heeft het eenenander in het forum leesbaar meegemaakt. |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 10:24 am Post subject: |
|
|
Haha! `k Zie nu pas dat William ook echt op Migs lijkt.
Tof, geloof dat ze nu allemaal weer rondspoken hier op het forum. Daar wordt een Uriel heel blij van. |
|
Back to top |
|
|
migs Guest
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 12:09 pm Post subject: |
|
|
ja, we lijken er allemaal goed op, he signe |
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 10:49 am Post subject: |
|
|
heel sprekend.... helaas... ahum... |
|
Back to top |
|
|
Jackal Verloren en Vergeten
Joined: 15 Feb 2002 Posts: 42 Location: hier ergens...geloof ik
|
Posted: Wed Oct 20, 2004 7:00 pm Post subject: Davira alias Jackal |
|
|
Zo ik heb mijn oude karakter beschrijving maar weer eens opgesnort, komt ie:
Geslacht:
Vrouw
Ras:
Mens, met elvenbloed (uit een grijs verleden)
Leeftijd:
21
Beroep:
Jaagster, ze jaagt op alles.
Uiterlijk:
Lang donkerbruin haar tot ongeveer op haar middel, heeft ze vaak in een vlecht. Donkere ogen, redelijk lang persoon en ziet er slank en sierlijk uit. Kleding bestaat uit lange laarzen, tot over haar knieën en een zwarte cape. De rest van haar kleding is vaak niet te zien.
Karakter/persoonlijkheid:
Davira is de zus van Amadea. Heeft verder niet echt een hechte band met de rest van de scharlaken, al voelt ze zich er wel compleet thuis. Ze is een beetje een stil en mysterieus figuur, ze leeft bij de dag en neemt dingen vaak zoals ze zijn.
Ze is een jager, heeft scherpe zintuigen, is athletisch gebouwd en geweldig goed met een kruisboog. Met een zwaard kan ze ook omgaan. Ook heeft ze een aanleg voor helende kruiden, en haar kennis daarvan is aardig gegroeid sinds ze bij de scharlaken zit
Ze is zorgzaam en vriendelijk, maar vaak alleen als ze iemand in ieder geval een beetje kent. Ze houdt zich vaak op de achtergrond en zegt niet veel.
Verleden:
Ze is vrij zorgeloos opgegroeid, samen met haar zus en moeder. Haar vader was vaak weg en op een dag kreeg ze te horen dat hij vermoord was. Davira ging met haar zus, Amadea, mee naar een groep, de scharlaken, om haar vader te wreken. Ook had ze vaak moeite met alle aandacht die haar zus kreeg om haar magie, tot ze ook haar eigen kunden ontdekte. Daar richtte ze zich toen volledig op.
Andere kenmerken/opmerkingen:
Haar speciale gave is dat ze kan opgaan in de schaduw, om zo haar prooi te naderen zonder dat die maar iets in de gaten heeft. Als ze dus in de schaduwen opgaat ziet niemand haar meer. _________________ Er is kennelijk iets gebeurd, maar wat? Hoe kom ik hier, waar is hier? Ken ik hier iemand? |
|
Back to top |
|
|
Crimson Amadea Duister als de Nacht
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 8:43 am Post subject: |
|
|
We zijn in ieder geval weer allemaal van de partij, maar blijkbaar heeft een deel last van geheugen verlies ofzo. Toch lastig iets weer consistent maken als een deel van de groep er een tijd uit is geweest. Maarre, een rok voor Lunea? Hoe meot ik je nu ooit nog herkennen?
Groetjes,
Harma |
|
Back to top |
|
|
|