Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Massarh� Pisces Larmeth ~ Eenhoorn

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Mon Feb 25, 2002 9:04 pm    Post subject: Massarh� Pisces Larmeth ~ Eenhoorn Reply with quote

<EZCODE><EZCODE>

<EZCODE> Ik in mijn latere gedaante,wanneer ik ouder ben....<EZCODE>
____________________________________________________
<EZCODE><EZCODE> Karakters Naam:<EZCODE> Massarh� Pisces Larmeth
<EZCODE> Geslacht:<EZCODE> vrouwelijk
<EZCODE> Ras:<EZCODE> eenhoorns (Monoceros)
<EZCODE> Leeftijd:<EZCODE> eeuwig levend,maar ze is op het moment 15.681 jaar oud
<EZCODE> Beroep:<EZCODE> Deze eenhoorn behoort tot de bewakers van de ruines van De Oude Stad in De Wilde Wouden.
Ze werd een van de uitverkorenen wanneer ze er klaar voor was,wanneer ze de leeftijd had bereikt van de moed...

<EZCODE> Uiterlijk:<EZCODE> Mijn middelnaam "Pisces" betekend "vissen" en ik leef daarom ook in grotendeels in het water,ik vertroef er mijn tijd,het was ook de plaats waar ik geboren ben.Iedere eenhoorn wordt op een bepaalde plaats geboren en aan die plaats geraakt hij dan verwant.
Ik heb een smal lichaam,het is helemaal wit,maar geeft een blauwe schijn af wanneer ik loop in de groene Wouden in een zonnestraal die door de bomen breekt....
Op mijn achterlichaam,op de linkerdij,staat een paar tekens die een beetje lijken op de bellen van een vis.
Mijn ogen zijn donker (naar zwart toe),maar met een felle glinstering erin.In mijn manen zijn er een paar blauwe linten genesteld,hoe die daar zijn geraakt weet ik ook niet....

<EZCODE> Karakter/persoonlijkheid:<EZCODE> Mijn karakter is alleraardigst,tegenover de gryphons die mee De Oude Stad bewaken,maar dat is nodig,zodat er geen rovers de schatten van de stad zouden kunnen roven.
Je ziet mij,zoals ik eigelijk al gezegd heb,in De Wilde Wouden,in de buurt van water...samen met mijn soortgenoten galoppeer ik vaak door De Wilde Wouden,soms om te verkennen maar vaak als geluk en voor ons uithoudingsvermogen...

<EZCODE> Er is een ver eiland,
Waaromheen zee-paarden glimmen:
Laat u niet gaan in bedwelming;
Begin een reis over de heldere zee,
En misschien bereikt u dan het land der vrouwen....
<EZCODE>

Ik heb een zachtmoedig karakter,maar wanneer ik niet anders kan moet ik mijn wapen,mijn hoorn,bovenhalen...
Ik moet wel oppassen,want ik ken vele vrienden die al gestorven zijn door de verdwijning van hun hoorn....

Op de morgen wanneer de eerste ster verdwijnt hoor je in de verte,wanneer de eerste vogel zijn zang heeft laten horen,als je goed hoort,het gelach en gezang van onze stemmen....

<EZCODE> "...I can o'ersway him; for he loves to hear
That unicorns may be betray'd with trees,
And bears with glasses, elephants with holes,
Lions with toils and men with flatterers;
<EZCODE>

<EZCODE> Verleden:<EZCODE> Te oud om over te praten,als je het wilt weten moet je me maar komen zoeken....

Nu we bijna uitgestorven zijn,zal je ons niet zo vaak meer zien in De Wilde Wouden,maar als je de kans hebt om me te ontmoetten,doe dat dan!

....

<p></p>Edited by: Faranyell at: 3/3/02 3:27:58 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Sat May 25, 2002 4:09 pm    Post subject: Re: Massarhé Pisces Larmeth ~ Eenhoorn Reply with quote

massarhé zal nu niet meer onder de naam van faranyell staan,maar van massarhe voor de duidelijkheid...

Edited by: Faranyell at: 5/25/02 6:10:17 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Massarhe
Verloren en Vergeten


Joined: 26 May 2002
Posts: 26

PostPosted: Sun Aug 11, 2002 1:08 pm    Post subject: Re: Massarhé Pisces Larmeth ~ Eenhoorn Reply with quote


____________________________________________________
door...mijzelf :)

Edited by: Massarhe at: 8/11/02 4:08:57 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Massarhe
Verloren en Vergeten


Joined: 26 May 2002
Posts: 26

PostPosted: Tue Oct 08, 2002 3:10 pm    Post subject: Re: Massarhé Pisces Larmeth ~ Eenhoorn Reply with quote

De eenhoorns in De Wilde Wouden zijn een eigen leven gaan leiden,nu,...ik ga niet opnieuw herbeginnen met de draad van de bewakers in de wilde wouden...neemt iets teveel tijd in beslag,maar als iemand de eenhoornigen nodig heeft dan kan je ze roepen...:)

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group