View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ignatius Duister als de Nacht
|
Posted: Mon Feb 18, 2002 7:47 pm Post subject: Ignatius D'Otre |
|
|
Naam : Ignatius D'Otre
Ras : Mens
Leeftijd : 28
Beroep : Krijger en professionele 'pain in de neck'
Beschrijving : 1m78, kort zwart haar, normaal gebouwd (niet overdreven gespierd). Zijn kledij ruikt naar geld, steeds uit het beste, duurste materiaal gemaakt. Hij is trouwens erg fier op zijn plaatharnas dat altijd blinkt als een spiegel en enkel een zeldzame kras vertoont.
Achtergrond :
Ignatius is de zoon van steenrijke adelijke ouders die hem altijd al hebben gegeven wat hij wou zonder dat hij daar ooit veel heeft voor moeten doen.<br>Deze verwaande kwast heeft dan ook goede vechtersopleidingen genoten.<br>Maar op 21-jarige leeftijd vond hij dat het welletjes geweest was en dat de betuttelingen door mama- en papa-lief hem te veel werden. Hij wou het geluk en avontuur elders gaan zoeken ver weg van het ouderlijke kasteel.<br>Voor hij vertrok heeft hij wel nog een goede greep gedaan in de schatkist van zijn vader, die het niet eens zou merken dat er goud verdwenen was.<br>Verder nam hij enkel zijn paard en wapenuitrusting mee.<br>Zijn vaardigheid met het zwaard en schild hebben hem tot dusver in leven gehouden, maar zoals zijn zus ooit zei 'het is niet je zwaard dat je in de steek zal laten, maar je verwaand karakter dat je ooit wel eens de das zal omdoen. <p></p><i></i>[color=cyan] |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:48 am Post subject: |
|
|
Hoi, hoi, hoi,
Dag, luitjes !
Ook ik ben terug. |
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 10:50 am Post subject: |
|
|
waar was je dan eerst? |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 5:08 pm Post subject: |
|
|
Ik weet dat ik niet veel gepost heb de vorige keer, maar ik beloof dat daar verandering in komt |
|
Back to top |
|
|
|