Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Bardogon ~Priester: hoeder der zielen

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Coldrin
Dromenvanger


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 434
Location: Hoevenen (België)

PostPosted: Fri Feb 08, 2002 10:18 pm    Post subject: Bardogon ~Priester: hoeder der zielen Reply with quote

Emailadres: davehuygen@hotmail.com

-Karakters Naam:Bardogon

-Geslacht:m

-Ras:Mens

-Leeftijd: 55

-Beroep: Vrije Priester

-Uiterlijk: Bardogon is een man die eeuwig zijn priestergewaad draagt. Hij heeft een gegroefd en gebruind gezicht van de vele dagen op de banen, op zoek naar Zieltjes. Hij heeft bijna geen haren meer en het weinige dat hij nog heeft is spierwit evenals zijn baard die tot op zijn buik hangt. Zijn ogen zijn donkerbruin, bijna zwart en hij draagt een bril ookal wil hij niet toegeven dat hij bijna blind is. Bardogon gaat veelal op zijn gehoor en reuk af, omdat het weinige dat hij ziet meestal niet voldoende is. Verder is hij een lange en smalle man, voor zijn leeftijd nog kwiek als een hoentje.

-Karakter/persoonlijkheid: De man is de goedheid zelve, ookal is zijn beurs niet altijd goed gevuld, toch probeert hij ieder te helpen in de mate hij kan. Zijn vriendelijkheid komt vooral van pas in tavernes waar hij soms gratis maaltijden en een onderkomen in de stallen krijgt.

-Verleden: Van zijn verleden voor zijn priesterschap is weinig geweten. Als priester heeft hij de wereld rondgetrokken en vele dingen en plaatsen gezien. Toch lijkt het dat hij nog vele dingen verborgen houdt.

-Andere kenmerken/opmerkingen: Bardogon heeft maar twee relikwiën bij zich, een grote paternoster en een lange staf met een kruis erop. Laat je niet misleiden door deze twee dingen en door de leeftijd van de man, hij is gevaarlijker dan hij eruit ziet.

Edited by: Coldrin at: 8/1/02 5:39:47 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Coldrin
Dromenvanger


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 434
Location: Hoevenen (België)

PostPosted: Thu Aug 01, 2002 3:46 pm    Post subject: Riandros de Hamer Reply with quote

Zie Bardogon voor de algemene kenmerken.

Hier volgt een klein stukje meer informatie over zijn verleden.

'Ha, eindelijk heb je het priesterschap opgegeven. Ik had nooit gedacht dat het zolang zou duren voordat je tot besef zou komen.'
'Ik ook niet, Meester, ik ook niet.'
'Zo Riandros, wat zijn je voornemens?'
'Voort te doen met waar ik gestopt was.'
'Opnieuw moorden en doden? Ik dacht dat je zei dat je dat niet meer deed.'
'Ach we zullen wel zien. Misschien niet meer zoals vroeger, maar er is altijd wel iemand die een goede strijdhamer kan gebruiken aan zijn zijde.'

Gesprek tussen Riandros en de geest van zijn leermeester

Veranderingen aan zijn uiterlijk: De lange baard is verdwenen en een kortere is ervoor in de plaats gekomen. Zijn lange grijswitte haren zijn samengebonden tot een staart die achter op zijn rug hangt.

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group