Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Faranyell Amaleo ~ Woud Elf

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Fri Feb 08, 2002 5:14 pm    Post subject: Faranyell Amaleo ~ Woud Elf Reply with quote


ras: Wood Elf (Tunariel)
leeftijd:13 en dat is z��r jong voor een Wood Elf,ja kan mij eigenlijk zien als een jonge spruit (letterlijk en figuurlijk)

beroep:vooral het tekenen of griften van alles wat ik zie in de mystieke wereld....,het teisteren van de mensen die in de Wilde Wouden voorbijkomen en gewoon een beeke slapen....

uiterlijk:Mijn naam is van Elvishe afkomst en ik ben smal gebouwd , lange armen en benen en wat uitzonderlijk is voor een Wood Elf,ik heb lang bruin haar,mar door mijn leven in de Wouden is het een beetje aan elkaar geklit en staat het nu recht naar achteren....en speciale ogen(maar dat is niet zooo uitzonderlijk) en ik draag meestal een kap van leer op mijn groot hoofd met een belletje(eentje dat niet �l te hard rinkelt)en mijn lange,puntige oren steken eruit....
Ik heb een aardige aanblik maar als ge mij woest maakt kan dat iets worden dat ge nooit meer wilt tegenkomen.....

karakter:taai karakter,zoals hout dat niet kan worden gespleten....een verleden,je wilt niet w�ten hoe oud dat al wel niet is,en ik heb de mogelijkheid om mij te veranderen in iets dat natuurlijk lijkt,zoals een boom of plant....
Daarom zullen jullie Faranyell vooral zien in de Wilden Wouden waar ik mij vooral op mijn gemak voel wat de anderen misschien niet zo vlug doen.....maar ja, dat is mijn natuur h�!Als je mij dan nog eens wilt tegenkomen zal niet zo supervlug gebeuren,want ik ben voorzichtig zoals een vos die niet weet wat hem moet doen,dus kijk maar uit uw doppen!
Mijn eigen wapen is mijn snelheid dus als er iemand mij bedreigd zet ik het gewoon op een lopen,maar als er meer van mijn soort komen opduiken,wil jij nooit diegene zijn die er middenin zit!
Ook al zijn er sommigen onder ons zooo schattig,pas maar op want ze bijten of nemen je vast in een verstarde houding als een stronk.....Spijtig genoeg kunnen alleen de oudsten onder ons dit,ik ben nog maar een z��r jonge Wood Elf,anderen onder ons zijn al over de 100 jaar dus je mag eigenlijk wel verwachtten dat die wel enige ervaring hebben met i�ts...!

Maar je kan gerust zijn....ik ben (zoals je al weet denk ik)een zeer jonge Wood Elf en ge kunt mij nog altijd goeie manieren aanleren,ma doe het dan wel op tijd want anders ziet ge mij ooit misschien in de stad en ik zal het er n�g aardiger maken...hehehe
En als er soortgenoten oprukken word het vast en zeker nog gezelliger!

Aya,ons volkje staat bekend om zijn leuke fluitmuziek,als je in de Wilde Wouden een onbekende vogel iets "prachtig" hoort fluiten,dan zijn wij het meestal wel....

Op avonden,altijd om de 100 jaar,bij Blauwe Maan,kan je mij in een andere gedaante zien dansen in het schijnsel van de Blauwe Maan,en die moet zich dan bevinden boven de Tien Torens van Raganorck....Die gedaante kan gaan van een wondermooie Elf tot een Phoenix....meestal zijn er dan wel soortgenoten maar niet altijd want soms weten we zelfs niet wie wie is,en je weet dat we nogal schuw zijn voor wezens die we niet kennen....

Sommigen onder ons,diegenen die al over hun "jonge" leeftijd zijn(100 jaar),zijn soms zo lang in een houding gaan staan dat ze er gewoon in bleven en er niet meer uit konden,daarom zijn ook sommige bomen of dieren plagerig,en kunnen je in hun takken of stammen vasthouden(niet van Tolkien!)of in hun snoezigheid....dus laat je oppassen in De Wilde Wouden!

<EZCODE> de spirit of de BIRCH tree is called
'de One with de White Hand'.
If de hand touches a head it blaadjes a vivid
white mark and infricts madness,but if
it touches a heart it is de touch of Dood.
<EZCODE>

Wanneer er iemand van de onbekende wezens ons toetakelt of als brandhout gebruikt zijn er onder ons zoveel aan het rouwen om zijn soortgenoot dat ze ervan wegkwijnen en zo het bos beschadigen,en zo kunnen er ook rampen ontstaan die weliswaar niet zo goed zijn voor de stad Raganorck zelf....
daarom kun je ons beter met rust laten.....

Ons ras onder de Elvishe naam Tunariel bestaat als sinds er de planten en bomen zijn beginnen te ontstaan op de Oude Mythische Aarde....(heel oud dus!)

Waarom wij nu juist in De Wilde Wouden van Raganorck zijn gaan wonen weten alleen onze voorouders,maar ik heb er een idee van: omdat de Wilde Wouden van Raganorck zoveel geheimen verbergen,konden wij er ook wel bij en ook omdat het zooo uitgebreid is dat het grootste deel van ons volk er kwam wonen.Daar is ons volkje zich beginnen uit te breiden,en zo is ons aantal groter en groter geworden,en door de verstarde houdingen van een paar onder ons zijn ook De Wilde Wouden zich beginnen uit te breiden....

Dus misschien zal je mij en een paar soortgenoten wel meer zien....

____________________________________________________

Na het gevecht met de chitines in De Wilde Wouden ben ik helemaal veranders,ik hang meer in de stad rond,heb gezien hoe het leven is m�t vrienden...maar verlang nog altijd naar De Wilde Wouden,zij zullen altijd voor een deel bij mij blijven....








<p></p>Edited by: Faranyell at: 5/17/02 8:29:13 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Sat Feb 16, 2002 8:44 pm    Post subject: Re: Faranyell Amaleo ~ Wood Elf Reply with quote

wou gewoon ook eens proberen.....:)

es proberen en als het lukt ga ik da hier eens meer proberen

Back to top
View user's profile Send private message
Danae Rheanna
Nachtdwaler


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 150

PostPosted: Sat Feb 23, 2002 1:55 pm    Post subject: Faranyell Amaleo ~ Wood Elf Reply with quote

Wat probeer je te proberen? :)

..... Danaë
___________________________________
Please continue to leave footprints, I'm anxious to see where they go...

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Feb 25, 2002 12:13 pm    Post subject: Re: Faranyell Amaleo ~ Wood Elf Reply with quote

Volgens mij probeert ze dit te proberen en dit.... :)

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Tue Feb 26, 2002 7:18 pm    Post subject: Re: Faranyell Amaleo ~ Wood Elf Reply with quote

yep,dat is wat ik wou proberen,en nu heb ik ook nog iets anders geprobeerd....heheh

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Tue Feb 26, 2002 7:19 pm    Post subject: Re: Faranyell Amaleo ~ Wood Elf Reply with quote

yep,dat is wat ik wou proberen,en nu heb ik ook nog iets anders geprobeerd....heheh

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Tue Feb 26, 2002 7:21 pm    Post subject: Re: Faranyell Amaleo ~ Wood Elf Reply with quote

Had ze maar Woud Elf geprobeert. ;)
Als ik het in het Nederlands lees spreek ik het uit als 'wóót elf'
Sorry, ik kan het maar niet laten rusten dat dit geen D&D is.


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Tue Feb 26, 2002 7:41 pm    Post subject: Re: Faranyell Amaleo ~ Wood Elf Reply with quote

Ik zou niet kunnen raden wat een D&D is,ma wat mijne naam betreft,ik vond die gewoon leuker klinken dan woud elf,weet ook niet waarom....ma ja,enne ik hoor in de Wilde WOuden thuis hoor,ik ben heel raganorck gaan afstropen naar iets,en ik heb ergens gelezen (ik weet al niet meer waar preies)dat r mythologische wezens of zo in de wouden zaten...en daar zit ik nu,Faranyell Amaleo,de woudelf,en Massarhé Pisces Larmeth(oef,zonder eens te kijken naar een papiertje waarop die naam staat),de eenhoorn...ik hoor er wel thuis hoor(dat is het enigste vermoeden dat ik heb van een D&D)(umh)

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Tue Feb 26, 2002 7:45 pm    Post subject: Re: Faranyell Amaleo ~ Wood Elf Reply with quote

D&D = Dungeons & Dragons, een amerikaans rollenspel.
Maar trek het je niet aan, ik ben aan't mierenneuken. Ik ben een voorstander van zo weinig mogelijk in-karakter engels op de site.

Kuwl plaatje!,.....je speelt een 'lieve' Elf in plaats van die High Fantasy Elfen


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Edited by: Galliminus at: 2/27/02 3:43:44 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Sat Mar 02, 2002 6:14 pm    Post subject: Re: Faranyell Amaleo ~ Wood Elf Reply with quote

D&D,ik dacht dat galliminus tegen de engelse taal was in nederlandse spellen op internet....umh! :rolleyes

(p.s.)galliminus,dr is nen soldaat in de buurt,pas nieuw in de stad,en hij heeft werk nodig....)

Edited by: Faranyell at: 3/2/02 7:16:28 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Sat Mar 09, 2002 1:13 pm    Post subject: Re: Faranyell Amaleo ~ Wood Elf Reply with quote


zelf getekend!! ;)

Edited by: Faranyell at: 5/17/02 8:24:07 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sat Mar 09, 2002 3:35 pm    Post subject: Re: Faranyell Amaleo ~ Wood Elf Reply with quote

Hij kan zich altijd aanmelden bij de Vrouwe van het Kasteel,..of wachten totdat Galliminus uit de Koude Kerkers is.


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sun Mar 10, 2002 12:04 pm    Post subject: Faranyell Amaleo ~ Wood Elf Reply with quote

Heel mooi!


~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group