Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Echo ~ Jageres uit de wilde wouden

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Elegia Morfleur
Nachtdwaler


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 147

PostPosted: Tue Feb 05, 2002 4:33 pm    Post subject: Echo ~ Jageres uit de wilde wouden Reply with quote

Emailadres: ladyfuchsiagroan@hotmail.com
Karakters Naam: Echo
Geslacht: V
Ras: Mens
Leeftijd: 21
Beroep: Jageres
Uiterlijk: Een jonge vrouw van kleine gestalte, atletische bouw en hoewel ze alles behalve knap is, maken haar warrig opgestoken zwarte haar, haar maankleurige ogen en haar sandalen die tot haar knieën zijn opgeknoopt, haar tot een interessante verschijning.
Karakter/persoonlijkheid: Schuchter en gereserveerd. Ze houdt niet van praten en voelt zich het meest op haar gemak op de achtergrond.
Verleden: Opgegroeid in de bossen. Meer van haar verleden zal met de tijd ontrafeld worden.

Back to top
View user's profile Send private message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Wed Mar 06, 2002 4:19 pm    Post subject: Echo ~ Jageres uit de wilde wouden Reply with quote

(Plaatje verplaatst naar: elfwood.lysator.liu.se/lo...o.jpg.html )

(Ik heb ooit één keer in mijn leven boog-geschiet-geschoten en ik kon me vaaglijk herinneren dat men ongeveer zo een boog vasthoudt :) Ongeveer, hè? De linkerarm moet meer horizontaal geloof ik... Maar goed, ik maak de tekening later wel af)


~ Samara

Edited by: Samara Jalaya at: 5/5/02 11:32:59 am
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
red
Dromenvanger


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 399

PostPosted: Sun May 05, 2002 7:41 pm    Post subject: Re: Echo ~ Jageres uit de wilde wouden Reply with quote

Ziet er goed uit, Echo.
Maar de pijl zit bij de punt aan de verkeerde kant van de boog. De pijl rust op de duim zeg maar. En de rechter hand rust meestal meer tegen de wang, dan kan de schutter beter mikken. Maar vanuit artistiek oogpunt zou ik de hand houden waar die is, zie je het gezicht beter. (Let maar eesn op, doen ze veel in film, staat mooier. Behalve in Robin Hood Prince of thieves.)

Goed idee dit links naar elfwood, zo kan ik eindelijk ook wat plaatjes geinspireerd op Raganorck kwijt!!

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group