Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

~Tar ap Tinyan~

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tar ap Tinyan
Verloren en Vergeten


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 45

PostPosted: Sun Feb 03, 2002 9:34 pm    Post subject: ~Tar ap Tinyan~ Reply with quote

Emailadres:dee_dopedog@hotmail.com
Karakters Naam:tar ap Tinyan. Voornaam is Tar, zijn vaders naam Tinyan.
Geslacht:Mannelijk
Ras: mens
Leeftijd:n/a
Beroep: tempelier van de Orde van Kir Nadin
Uiterlijk:Tar heeft een jong uiterlijk en is lang, tegen de twee meter aan. Hij heeft rood haar en felgroene ogen, die oplichten in het donker. Zijn gezicht is bedekt met magische runen en ook zijn tweehandig zwaard heeft runen. Hij is zowel krijger (met een sterk gevoel voor erecode) als magiër, runemagie gebruikend bij gevechten en om te overleven. Hijdraagt een diepblauwe mantel, met hierop met goud een wolvenkop geborduurd (dit was het wapen van de Groothertog)

Karakter/persoonlijkheid: Tar is een plichtsgetrouwe, en ondanks zijn uiterlijk doet vermoeden nobel man. Een van zijn zwakke punten zijn vrouwen, die hij altijd zal helpen. Verder bengt zijn plichtsgetrouwheid hem in de nodige problemen.

Verleden: Tar is de enige overlevende van de persoonlijke lijfwacht van Groothertog van Muhr. Hij is ook de enige menselijke overlevende uit de Slag om het Groothertogdom Muhr tussen het leger van de Alliantie van de Graaf Kihr en de troepen van de Groothertog. Over zijn vader, nog zijn training bij de druiden wil hij niets kwijt.

Andere kenmerken/opmerkingen: Eigenlijk geen, behalve dat hij in het verhaal dat ik aan het schrijven ben over de desbetreffende slag eigenlijk al dood is, door verraad. Ik vond hem zo'n leuek karakter dat hij van mij door mag leven op internet in deze stad :hat

Vince

Edited by: Tar ap Tinyan at: 2/9/02 5:41:54 am
Back to top
View user's profile Send private message
Tar ap Tinyan
Verloren en Vergeten


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 45

PostPosted: Thu Feb 07, 2002 8:11 am    Post subject: Re: ~Tar ap Tinyan~ Reply with quote

Ehm, ik heb wat aangepast, Arival is een tempelier. Dat vind ik aardig in de buurt van het engelse Battlemage.

Back to top
View user's profile Send private message
Tar ap Tinyan
Verloren en Vergeten


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 45

PostPosted: Sat Feb 09, 2002 1:42 pm    Post subject: Re: ~Tar ap Tinyan~ Reply with quote

En nu heet ie ook geen Arival ap Baldur meer, maar Tar ap Tinyan. Ik gooide nogal de namen door elkaar.

Kan het ook op de website worden aangepast? Bij voorbaat dank.

~Arival ap Baldur, Tempelier in de Orde van Kir Nadin, Nachschout van Raganorck~

Edited by: Tar ap Tinyan at: 2/9/02 6:27:48 am
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group