Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Algemene draden

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Coldrin
Dromenvanger


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 434
Location: Hoevenen (België)

PostPosted: Wed Sep 03, 2003 1:26 pm    Post subject: Algemene draden Reply with quote

Zouden we voor alle topics algemene draden kunnen creëeren?

De hoofdstraat zou één hoofddraad kunnen hebben (op de straat, waar iedereen, iedereen ziet) en dan enkele kleinere zoals verschillende soorten winkels zodat mensen een eigen beroep kunnen kiezen als ze willen en dat dan ook daadwerkelijk in Raganorck uitvoeren.
Smeden, bakkers, kleermakers, hoefsmeden, boeren, de adel.

Voor de tien torens zou dit ook mogelijk kunnen zijn en voor andere draden ook.

Voor de gastkamers zou je bevoorbeeld kunnen zeggen kamer 1 tot 5 op de eerste verdieping, kamer 6 tot 10 op de tweede en dat zijn dan de draden.
Ze kunnen dan ook enkel gebruikt worden als ze al niet bezet zijn of iemand kan per ongeluk de verkeerde kamer binnenvallen.

Het is maar een idee.

Back to top
View user's profile Send private message
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Sep 03, 2003 2:55 pm    Post subject: Re: Algemene draden Reply with quote

Het is een aardig idee, maar ik denk dat het toch de vrijheid om te posten die je hier hebt zal inperken.

De gelagkamer in de taverne is (en verbeter me als ik het bij het verkeerde eind heb, Samara) ontstaan omdat iedereen steeds aan het posten was in dezelfde draad ("Terugkeer van de strijd")... Deze draad was uiteindelijk vol, een centrale gelagkamer was een mooi idee en van het één kwam het ander.

Om dit in alle draden te doen is saai. Waarom? De taverne is maar een klein gebouwtje dat voornamelijk bestaat uit gelagkamer, dus kán alles zich op 1 plek afspelen. Het duistere district is niet één plek, maar een hele wijk, dus is het wat minder logisch om daar maar 1 draad te hebben. Als mensen bijvoorbeeld in de draad Gannon een eigen zaak (smid, schrijnwerker, kleermaker e.d.) willen beginnen, dan kunnen ze dat nu ook al, dus een hoofdstraatdraad en losse winkeldraden zijn daar niet nodig.

Bovendien posten veel leden al in bestaande draden, die daarmee dus een beetje de functie van 'hoofddraad' krijgt. Waar het niet gebeurd, heeft men blijkbaar de behoefte om het karakter zijn / haar eigen gang te laten gaan.

Mijn mening.. ;)




-=Lupijn=-

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
red
Dromenvanger


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 399

PostPosted: Wed Sep 03, 2003 4:37 pm    Post subject: Re: Algemene draden Reply with quote

Ik sluit me bij Lupijn aan.

De diversiteit van de vele draden in een wijk is juist zo mooi. Doet ook een beetje pijn dat het binnenplaatsje bij de taveerne is verdwenen en de keuken bijvoorbeeld.
Maar omdat idd de terugkeer zoveel gebruikt werd en ook de taveerne een soort 'thuisbasis' is geworden is het voor dat topic goed dat er maar 1 draad loopt.

Back to top
View user's profile Send private message
Martys Brendarion
Nachtdwaler


Joined: 09 Jun 2003
Posts: 118

PostPosted: Thu Sep 04, 2003 10:50 am    Post subject: Re: Algemene draden Reply with quote

Het binnenplein is toch verhuisd naar de taveerne- gastverblijven of ben ik nu mal? Evenals de keuken meen ik...

Back to top
View user's profile Send private message
red
Dromenvanger


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 399

PostPosted: Thu Sep 04, 2003 12:41 pm    Post subject: Re: Algemene draden Reply with quote

Heeft Kind van de Koude niet daar een draad geoepend? ach je krijgt gewon gelijk van me! >D

Back to top
View user's profile Send private message
Theresia Koffie
Duister als de Nacht


Joined: 28 Jan 2005
Posts: 73
Location: Rotterdam

PostPosted: Fri Mar 11, 2005 10:21 am    Post subject: Reply with quote

Hello....
Boven mijn taverne zijn gastenverblijven en Theresia's eigen verblijven. Hoe kan ik die in het spel krijgen zo dat de spelers die een kamer huren ook gesprekken in hun kamers kunnen hebben bijvoorbeeld. En je iets meer van het dagelijkse van Theresia mee kan krijgen. Kids in bed stoppen enzo, ruzietjes om teddyberen of weet ik veel?
kan je daarvoor een draad in je draad maken of moet ik dan een geheel nieuwe draad maken?
_________________
Kom maar bij Theresia en drink je warme honing melk op
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Calliope
Nachtdwaler


Joined: 17 Feb 2005
Posts: 149
Location: Raganorck

PostPosted: Fri Mar 11, 2005 10:41 am    Post subject: Reply with quote

Helaas...voor zover ik weet zijn draden in draden in draden niet mogelijk. Hoewel het een hoop overzicht zou geven kan het niet. Dus ik neem aan dat een paar verblijven openen als extra draad niet zo'n probleem is. Maak die boevenverdieping maar...ga lekker verder met die kinderen uitspelen, ik vindt ze te gek.
_________________
Oh Muze bezing mij het verhaal van de stad...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group