Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Een 'hoofdkerk' in Raganorck

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
TheDarklord2003
Duister als de Nacht


Joined: 03 Dec 2002
Posts: 57

PostPosted: Thu Dec 05, 2002 5:29 pm    Post subject: Een 'hoofdkerk' in Raganorck Reply with quote

ik weet niet hoeverre het geloof is uitgewerkt in Raganorck, aangezien ik tijd niet ben geweest maar ik ben van plan om een NPC optezetten in de richting van een Kerkelijk Leider, zoals een (aarts)Bisschop, Hoofd-priester. Dit is dan de leider van het grootste geloof iN Raganorck, alle andere geloven (heidense geloven in bijzondere aandacht) worden als minder beschouwd en de aanhangers van deze geloven worden absoluut niet serieus genoemen en men probeert ze natuurlijk te omvormen tot het hoofdgeloof, het hoofdgeloof zie ik een soort van christelijk geloof, het geloof in een god met wellicht een profelijk figuur net als Jezus, de Bisschop is een typische Roomse leider in de middeleeuwen een dik opgezet figuur wat alles behalve zich aan het geloof houdt.

Kan dit ?

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Dec 05, 2002 6:40 pm    Post subject: De leer van de Ene Reply with quote

Er is al een soort van 'hoofdkerk' in Raganorck, zie de intro- pagina's van Raga en deze URL's:

De Leer van de Ene

en:

Kerk en Universiteit


Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Tue Dec 24, 2002 4:31 pm    Post subject: Re: De leer van de Ene Reply with quote



Hmmm,ik hoop dat ie werkt (tegwoordig geraak ik aan Sphosting niet meer ferm uit ),ik dacht dat de foto die ik "Toevallig" gevonden had hier wel zou passen,hij had iets..


:( Blijkbaar niet...

Wel...was nogthans wel iets.Blijkbaar heeft Sphosting veel veranderd de laatste maanden...wel;als iemand hem moet hebben kan ik hem eventueel nog altijd doormailen...

Edited by: Faranyell at: 12/24/02 5:37:26 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group