Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Coldrin en aanverwanten.

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Coldrin
Dromenvanger


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 434
Location: Hoevenen (België)

PostPosted: Wed May 01, 2002 5:52 pm    Post subject: Coldrin en aanverwanten. Reply with quote

Het wordt tijd dat ik Coldrin eens terug in het verhaal betrek. Ik rustig proberen alle draden die met de orks en zo te maken hebben, te lezen om zo terug een overzicht te verkrijgen.
Op het moment ben ik ook nog een goed moment aan het zoeken om Murdoc te laten sneuvelen.
Zou er iemand in de queste van Artuur, de koningin en de bijen kunnen spelen? Dat maakt het wat interressanter.
Bedankt.

Nog even een welkom aan alle nieuwelingen. Ik hoop dat ik nu wat meer tijd kan vinden en maken voor Raganorck.

A wise man once zei: 'You can hide for Dood, but you can't run.'

Back to top
View user's profile Send private message
Elegia Morfleur
Nachtdwaler


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 147

PostPosted: Wed May 01, 2002 6:48 pm    Post subject: Tralalala Reply with quote

Zou er iemand een samenvatting in grote lijnen kunnen geven wat er zich precies rond de smidse heeft afgespeeld? Ik ben zelf een tijdje druk geweest (excuses) en ben vergeten in die tijd het verhaal te lezen: onderwijl is de draad uitgegroeid tot een kleine 24 pagina's. Is er iemand die het verhaal van begin tot eind gevolgd heeft? Er zijn zoveel nieuwe verhalen uit ontstaan!

Back to top
View user's profile Send private message
red
Dromenvanger


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 399

PostPosted: Wed May 01, 2002 7:08 pm    Post subject: Oef Reply with quote

Daar vraag je wat. Poeh. Ik begin gewoon en dan kunnen anderen aanvullen.

De scharlaken vijf waren in de smidse om hun spul te laten repareren. Farnayell was er en coldrin en echo. Oh en Banduin. Orken vallen de smidse aan en binnen. Coldrin blaast de smidse op. Gelukkig was Lunea buiten orken van zich af aan het slaan en Amandea is uit de smidse gevlogen om hulp te halen. De anderen hebben de ontploffing overleeft door in een schuilkelder onder de schoorsteen mantel te kruipen. Coldrin heeft het naar buiten gered.

Even denken...

Dat was het geloof ik wat orken betreft. Lunea werd overmeester, samen met Darvan geloof ik. Toen kwamen de Ogurs. Die hebben ook nog wat schade aangericht. ((Ik ben hier vreselijk slecht in. Je zou eigenlijk gewoon de 24 pagina's moeten lezen.)) Uiteindelijk hebben zij Coldrin meegenomen, daar was het ze om te doen. Terwijl Lunea vreesde voor het leven van haar vrienden hielp haar nieuwe ork maatje Arnmack haar door het ergste heen, onder andere het zoeken vinden en openen van de schuilplaats in de smidse. Er volgen wat Ogur schermutselingen en alsof het allenmaal niet erg genoeg is komt er een magier Medarion langs die een demon oproept. Inmiddels is gelukkig het leger van Raganorck aangekomen onder begeleiding van de weerhesk Amadea. Ook de demon richt behoorlijk wat schade aan. Maar het ergste speelt zich in de smidse af. Valiant kraakwater is de smidse binnengelopen en ontmoet Medarion in een ouderwetse stand -Off. Tegelijkertijd doen Lunea en Amadea een uitval naar de magier die verdwijnt in een paarse wolk. Lunea's bijl raakt Valiant en Amadea's mes plant zich in de rug van haar teamgenoot Lunea, die strompeld naar het bos met Arnmack...

Voor zover was ik erbij ergens in dit verhaal is Echo ook meegenomen door de orken, maar dat weet jij beter dan ik.

De demon is uiteindelijk verslagen door Darvan en Morcos en Symrustar en de broer van valiant, veearts heeft de ergste gewonden opgelapt, hij struint nu nog over het slagveld. Faranyell heeft het idee dat ze haar vrinden in de steek heeft gelaten, maar is inmiddels samen met Banduin op het spoor van Coldrin door de WW. De gewonden zijn in de taverne en ook de meeste andere overlevenden.

Zoiets? Het was ongelofelijk! Je had erbij moeten zijn.

Back to top
View user's profile Send private message
Elegia Morfleur
Nachtdwaler


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 147

PostPosted: Wed May 01, 2002 7:47 pm    Post subject: Oef! Reply with quote

Ik heb het meeste wel gelezen, maar steeds in losse delen en in de verkeerde volgorde, vandaar dat ik de grote lijn een beetje uit het oog was verloren :) Hartstikke bedankt in ieder geval, ik denk dat meerdere mensen die niet direct in het verhaal hebben meegespeeld, maar zich wel hebben afgevraagd waar het nu allemaal om draaide, hier erg blij mee zijn!

Ik geloof dat Echo Coldrin rugdekking aan het geven was toen hij het spoor van de orken volgde, ze uit een boom werd geschoten en door de orken werd meegenomen.

Back to top
View user's profile Send private message
red
Dromenvanger


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 399

PostPosted: Wed May 01, 2002 8:13 pm    Post subject: Juich niet te vroeg Reply with quote

O Ja, inderdaad, was ik weer vergeten en het kan zijn dat ik meer vergeten ben. Maar dat hoor je wel van anderen, Er zitten zoveel zijspoortjes in.

Back to top
View user's profile Send private message
Coldrin
Dromenvanger


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 434
Location: Hoevenen (België)

PostPosted: Thu May 02, 2002 6:00 pm    Post subject: Re: Juich niet te vroeg Reply with quote

Coldrin is omgevormd tot iets dat nog geen naam heeft met het zwaard Zilverslag dat nu Brenger der Duisternis heet, of zoiets in dien aard.

Ik ben het hoofdverhaal ook een kleinbeetje uit het oog verloren, zo nu en dan nog maar vlug eventjes iets gepost en daardoor zijn er enkele dingen misgelopen in de post van de grote zaal.
Bedankt Ckeetel om het recht te trekken. Waar is ergens Voeter gebleven?

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Thu May 02, 2002 6:24 pm    Post subject: Re: Juich niet te vroeg Reply with quote

Voeter,of Vriend is bij mij op de verborgen route waarop wij waarschijnlijk iets zullen tegenkomen wat we liever niet hadden tegengekomen.

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Thu May 02, 2002 7:36 pm    Post subject: Re: Juich niet te vroeg Reply with quote

Het voordeel zal waarschijnlijk zijn dat Yodarax de Fee en de Eenhoorns Biste tegen zullen gaan komen,..mits de Eenhoorn haar zal zien vanaf het feeën-pad. (hint)

((Valt mij op dat de het eigenlijk één groot avontuur word in verschillende draden,....heel kuwl))

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
red
Dromenvanger


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 399

PostPosted: Fri May 03, 2002 4:31 am    Post subject: feeënpad Reply with quote

Hint is luid en duidelijk doorgekomen Galli, maar beginnen we een nieuwe thread onder Feeënpad of komen julie naar Biste en de eenhoorn?

Het werkt inderdaad geweldig met zijn allen in één groot verhaal en kleine subplotjes. Is eigenlijk ook wel goed te volgen. Uiterst koel!

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Fri May 03, 2002 12:46 pm    Post subject: Re: feeënpad Reply with quote

Misschien een nieuwe draad ja,...de hint was eigenlijk gericht tot Faranyell,...de Fee zelf wil eigenlijk niets te maken hebben met (semi)mensen, dus Yodarax zal zelf geen contact zoeken.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group