Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Raganorck,...een goede zet.

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sun Feb 03, 2002 2:19 am    Post subject: Raganorck,...een goede zet. Reply with quote

Ook al is dit een pril begin van Nederlandstalig online RPG'en,...ik vind de Site veelbelovend, en ik zal hier regelmatig te vinden zijn wanneer ik door de straten van Raganorck dwaal.

Veel succes & sallutations!!!!!!!



Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Edited by: Galliminus at: 2/2/02 6:19:42 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sun Feb 03, 2002 7:04 am    Post subject: Re: Raganorck,...een goede zet. Reply with quote

Eén ding: Met welke regelmaat denken jullie dat er hier gepost gaat worden, want ik kan me voorstellen dat sommige mensen iedere dag op de site komen, en andere eens in de zoveel dagen, of eenmaal per week. Wat voor effect gaat dat hebben op de lopende 'verhalen'?
Hebben jullie hier al over nagedacht? :| Of zeg ik nu iets raars?



Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Danae Rheanna
Nachtdwaler


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 150

PostPosted: Sun Feb 03, 2002 8:05 am    Post subject: Re: Raganorck,...een goede zet. Reply with quote

Het is de bedoeling dat hier met grote regelmaat gepost gaat worden door alle spelers. Deze site is namelijk opgezet naar aanleiding van een andere RPG waar de mensen klaagden over de traagheid van alle verhalen. Wij hopen dat probleem een beetje te kunnen voorkomen. Hartelijk bedankt voor je komst, trouwens! (en de complimenten). De site is nu officieel één dag geopend en we hopen binnenkort meer bezoekers te krijgen :)

..... Danaë
___________________________________
Please continue to leave footprints, I'm anxious to see where they go...

Back to top
View user's profile Send private message
Macros de Zwarte
Verloren en Vergeten


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 41

PostPosted: Sun Feb 03, 2002 2:26 pm    Post subject: Re: Raganorck,...een goede zet. Reply with quote

Hallo omdat ik niet in bezit ben van een kabel, en druk bezig ben met te solliciteren kan ik hoogstuit 1x per dag hier zijn... en het weekend kan het meer zijn...

Okay voor de rest ik ben een mag ik ondertussen wel zeggen fanatieke rpg'er alleen dan met name pen en papier...

Macros

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group