Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Ergens tussen de bomen...
Goto page 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Sun Apr 06, 2003 4:36 pm    Post subject: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

Desey liep rustig door het bos, ze was geheel in haar element en ze begon te rennen. Rennen op haar hardst vond ze altijd leuk. Met grote sprongen holde ze over de grond door het bos. Haar voeten roffelden op de bruine grond, haar losse haar wapperde achter haar aan.
Na een tijdje hield Desey hijgend halt, bij een grote, dikke boom bleef ze even staan. Ze keek omhoog om te kijken of het een goede klimboom was en zonder probleem klom de de boom in. Steeds ging ze hoger en hoger, tot ze geen zin meer had. Ze ging lekker op een tak zitten en deed alsof ze een was met de boom.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Mon Apr 07, 2003 1:13 pm    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

Iondor liep de staat uit om een beekje te zoeken zodat hij zich kon wassen. Binnen 5 minuten had hij een beekje gevonden en hij waste zich zelf en zijn kleren goed. Zijn nu effen witte kleren waren alleen nog beschadigd. Iondor had geen zin om zich hier nu over druk te maken. Hij spreide zijn vleugels en vloog boven de bomen uit. Van deze hoogte leek het woud heel wreedzaam. En de stad trouwens ook. Hij vloog rondjes om de stad en genoot van de rust...tot hij plotseling iemand in een boom zag zitten. Zij bleek iondor niet hebben opgevallen al hoe wel hij al 5 keer hier langs was geweest. Zachtjes lande hij op de grond en maakte zijn vleugels opnieuw onzichtbaar voor het menselijk oog. Bijna geluidloos klom hij wat onhandig de boom in. Hij ging naast de vrouw zitten en groete haar vriendelijk: "Goedendag mevrouw, lekker weer vind u niet?"

Edited by: AngelusIondor at: 4/7/03 5:39:38 pm
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Wed Apr 09, 2003 10:32 am    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

Desey lachte. "Heerlijk weer, maar waar kom jij zo opeens vandaan?"
Ze bekeek de man eens goed en merkte niets bijzonders. "O, ik raad het al. Gewoon geklommen, net als mij nietwaar?" en zonder verder op antwoord te wachten babbelde ze verder. "Het is echt een prachtig bos, vind je ook niet? Zo mooi en rustig. Je zou niet zeggen dat dit echt Wilde Wouden zijn. Ze zijn zo vreedzaam. Echt een plek om te ontsnappen van de drukte van de stad en van schreeuwende moeders zoals die van mij." Desey zweeg even en keek naar de man die gezellig in de boom was geklommen.
"Vind je het niet gek dat er een meisje in de boom zit? Mijn moeder wel. Volgens haar is het een wereldramp. Maar ik ben geen kakker die braaf thuis zit te niksen, ik word een bard!"

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Wed Apr 09, 2003 10:46 am    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

"Jah geklommen, net als jou uiteraard. Dit bos kan zeker vredig zijn, maar er is vast een reden waarom ze dit de wilde wouden noemen. Natuurlijk is dit een goed plek om te ontspannen vooral zo hoog in de bomen, wat je het gevoel geeft dat je helemaal weg bent van de aarde. En of ik het gek vind of een meisje in een boom klimt? Nee helemaal niet, ik begrijpt het heel goed dat je de rust weg van de stad opzoekt." De tak waar Iondor en Desey op zaten kraakte even...

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Wed Apr 09, 2003 4:37 pm    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

Verschrikt greep Desey in het wilde weg rond. De tak kraakte nog eens, en was daarna weer stil.
"Oef, ik schrok me een ongeluk!" zuchtte Desey, en ze inspecteerde de tak eens grondig. "Ik denk dat we beter even op die tak daar boven ons hoofd kunnen gaan zitten, die ziet er wat steviger uit en hij is zeker weten niet dood." En ze klom direct naar boven. Ze wachtte even tot die vreemde man ook boven was en ze kletste vrolijk verder.
"Hoe heet je eigenlijk? Ik heb me nog helemaal niet voorgesteld! Ik ben Desey en ik ben veertien jaar als je dat ook wilt weten. Tjee, wat heb je eigenlijk blauwe ogen!" vreemd genoeg voelde Desey zich geheel op haar gemak bij de man, alsof hij een beschermengel was ofzo. Bij andere mensen was ze wat wantrouwig en zei ze niet zoveel over zichzelf. Dit werd absoluut haar vriend, dat wist ze nu al.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Thu Apr 10, 2003 1:07 pm    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

Onhandig klom Iondor achter desey aan. Even werd hij jaloers op haar klim kunsten, maar dat was snel over toen hij dacht aan zijn vleugels.

Aha gegroet Desey, 14 is een absoluut mooie leeftijd. Ik heet Iondor. Maar je mag me ook Ion noemen als je dat wilt en ik ben 21 jaar. Vriendelijk keek ze Desey aan terwijl zij een opmerking opmaakte over zijn ogen. "Tja ik ben er mee geboren en ik kan er niets aan doen." Het was even stil en later viel plotseling de tak onder hun van de boom af. vn schrik viel Iondor van de tak af, maar wist nog net met een hand de tak weer vast te pakken...

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Fri Apr 11, 2003 9:55 am    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

"Blijf zitten!" riep Desey geschrokken toen Iondor viel. "Hou vast, ik probeer je te helpen."
Ze klemde zich vast aan de boom zodat zij er niet ook uit kon vallen en pakte de andere hand van Ion. "Hou je vast aan die kleinere tak daar en klim via die twee takken naar die hele dikke tak, die breekt niet af." Rustig wachtte Desey tot Ion zo onhandig als het maar kon naar de dikke tak klom.
"Ben je er? Oké, dan kom ik er aan." Vlug klom ze naar een uitstekende tak en ging daar aan hangen. "Niet schrikken!" riep ze, en ze liet zich goed gemikt naast Iondor vallen.
"Jij hebt echt mooie ogen! Ik wou dat ik zulke ogen had. Ik heb maar van dat saaie bruin. Je hebt zelfs mooiere ogen dan mijn moeder, en die zijn al zo blauw als de lucht." kletste ze verder, alsof er niks gebeurd was. Ze staarde naar het niets en mompelde: "Ik wou dat ik een paard had..." geschrokken klapte ze haar mond dicht en deed alsof ze niets had gezegd.
"Hoe heet jou moeder? Mijn moeder heet Ayana en ze is altijd heel erg tuttig. Bedankt dat je veertien een mooie leeftijd vind, ik vind er namelijk niks aan. Ik zou liever ook eenentwintig zijn, dan kon ik tenminste doen wat ik zelf wilde."

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Sat Apr 12, 2003 11:12 am    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

[i]Wat een open mensen kind. Ze praat met me of we al jaren vrienden zijn. Nog nooit heb ik een mens ontmoet die zo open was tegen een vreemde.[/i] Ze ratelde maar door over zijn ogen. [i]Ik wou dat ik een paard had...Waarom zijn willen mensen toch zoveel?[/i] "Ayana is een mooie naam vind ik. Ik ben vele jaren weggegaan bij mijn moeder. En ik praat ook niet graag over mijn verleden..."

Edited by: AngelusIondor at: 4/12/03 1:13:12 pm
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Dorum Iasha
Nachtdwaler


Joined: 20 Dec 2002
Posts: 143
Location: Emmen

PostPosted: Tue Apr 15, 2003 6:29 am    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

Dorum ging tegen een willekeurige boom aanzitten toen hij plotseling gekraak boven hem hoorde. In de boom naast hem zaten 2 mensen. Een meisje van rond de 13/16 en een in wit geklede zwerver.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Wed Apr 16, 2003 10:13 am    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

"Eh, Ion. Ik geloof dat er iemand tegen de boom zit. Hij ziet er niet al te vriendelijk uit..." zei Desey toen ze de vreemde man (of was hij een elf?) in het oog kreeg. Hoewel ze probeerde stil te zitten wiebelde ze voordurend. Ze was bang om ontdekt te worden, was het niet vreemd dat een jonge man en een meisje met z'n tweeën in een boom zaten.
Door al haar gewiebel en geklooi brak er een dode tak af van de dikke tak waar Ion en zij op zaten. Desey schrok enorm en gaf een gil. Ze zag hoe de vreemde man zijn hoofd oprichtte en haar recht in de ogen keek. Ze kon nog net een gil onderdrukken.
"Uh, hallo..." stamelde ze.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Dorum Iasha
Nachtdwaler


Joined: 20 Dec 2002
Posts: 143
Location: Emmen

PostPosted: Wed Apr 16, 2003 4:35 pm    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

Dorum keek het meisje nu recht in haar ogen aan. Dankzij zijn goede elfen oren hoorde hij alles wat er gezegd werd. Echter kwam er geen groet terug van de elf. Dorum keek nog even voor zich uit en sloot toen zijn ogen. Blijkbaar was hij nogsteeds moe want het duurde niet lang of hij viel weer in slaap.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Wed Apr 16, 2003 4:38 pm    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

Iondor keek argwanend naar de elf. De elf keek Desey aan en viel toen in slaap. Iondor kreeg een heel raar gevoel bij de blik van de elf. Hij was een lange tijd stil en hij bleef kijken naar de elf.

"Kom laten we ergens anders heen gaan. Een plaats waar ik niet zo snel val..." Half lachend en kijkend naar de elf klom hij al naar beneden.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Thu Apr 17, 2003 2:28 pm    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

Nog verbaasd over de elf die na haar strakke blik zo snel in slaap gevallen was, klom ze achter Ion de boom uit.
"Hé Ion, het gaat al veel beter hè, het klimmen?" zei ze, terwijl ze naar beneden keek.
Toen ze op de grond kwamen, keek Desey schuw naar de elf, kraste iets in het zand en zette er een cirkel omheen. Daarna glimlachte ze naar Iondor.
"Het was niets hoor, alleen een afscheidsgroet, ookal hebbben we elkaar alleen even aangeken." zei ze. "Zullen we doen wie het hardst kan rennen?" En zonder verder op antwoord te wachten, stoof ze weg.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Thu Apr 17, 2003 2:49 pm    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

Iondor bloos even toen Desey een opmerking maakte over het klimmen. Hij had echter nog steeds een argwanend gevoel over de elf. Toen zag hij Desey weg stormen. Met een brede glimlach rende hij achter haar aan. Het lukte echter niet om haar op deze manier in te hallen. Hij zette hard af en sprong in de lucht. Hij wou net zijn vleugels spreiden toen hij zich kon herrineren dat hij dat maar beter niet kon doen. Dankzij zijn sprong haalde hij echter Desey wel in. Snel rende hij kop aan kop met Desey door.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Fri Apr 18, 2003 9:04 am    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

Desey grijnsde toen ze kop aan kop rende met Ion. Ze zette nog even extra spurt erin en lag weer voor. Opeens dook ze een onopmerkelijk paadje in en stoof weer verder.
Ze keek even over haar schouder en zag dat Iondor haar bijna in had gehaald. Ze kwam bij een grote open plek. In het midden van de open plek lag een glinsterend meer.
"Zullen we hier stoppen?" hijgde Desey. Ze liet zich op de grond vallen en probeerde rustig in en uit te ademen. Ze had op haar hardst gerend en was nu bekaf.
"Ik heb mezelf een beetje geforceerd, erg stom van me..." zei ze schuldig. "Tjee, wat kan jij hard rennen! Hoe deed je dat met die sprong? Echt geweldig!"

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck All times are GMT
Goto page 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next
Page 1 of 11

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group