Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

eindelijk in de wouden

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Irid alMenie
Sporenzoeker


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 10

PostPosted: Mon Feb 11, 2002 7:16 pm    Post subject: eindelijk in de wouden Reply with quote

Vermoeid kwamen Tansir en Irid in de wilde wouden.

"Wacht even" zei Irid. Ze concentreerde een momentje en toen kwamen er 2 grijze wolven uit het bos.

"Dit zijn Watcher en Runner. Mijn beste vrienden in de wijde omtrek."

((OOC: antwoord dan op deze pleassse))

Je n'ai jamais compris pourquoi les dieux m'ont épargné de ce jour noir de notre histoire que j'ai contée

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Mon Feb 11, 2002 7:32 pm    Post subject: De Sprites komen ter Hulp. Reply with quote

Vannuit enkele bomen ziet Irid twee kleine lichtjes afdalen die dansen in de lucht. Wanneer zij dichterbij komen zien zij beiden de vormen van mensachtige wezentjes in de lichtjes. Haar wolfen slaan in de eerste instantie aan, maar worden rustig als de kleine wezentjes iets in hun oren hebben gefluisterd. De klank van hun gefluister klinkt onaards, en een serene rust komt over Watcher en Runner.

Plotseling zetten de wolfen het op een lopen, en kijken ze om alsof Irid en Tansir hen moet volgen. Ze rennen langs een rivier, stroomopwaards.
De twee lichtjes verdwijnen,.....maar Irid weet wat dit zijn.

Edited by: Galliminus at: 2/11/02 11:38:18 am
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Irid alMenie
Sporenzoeker


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 10

PostPosted: Mon Feb 11, 2002 9:09 pm    Post subject: Re: De Pixies komen ter Hulp. Reply with quote

Snel begon Irid de wolven te volgen... Na een kwartiertje vertraagden ze en stopten... Irid keek rond om te zien wat daar was, dat zo dringend was... Ze was op een open plek. Groot was het niet, maar klein ook niet. In het midden zat, met gekruiste benen, een woodelf. Voorzichtig betrad Irid de plaats.

'Dag...'

Je n'ai jamais compris pourquoi les dieux m'ont épargné de ce jour noir de notre histoire que j'ai contée

Back to top
View user's profile Send private message
Aelana
Dwaler


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 4

PostPosted: Mon Feb 11, 2002 9:25 pm    Post subject: Re: De Pixies komen ter Hulp. Reply with quote

Aelana keek op en heette de vreemdelingen welkom.

'Gegroet, mijn naam is Aelana. Wat mag die van jullie wezen ?'

De vreemde elf glimlachte naar Aelana.

'Ik ben Irid. De wolven heten Watcher en Runner. We zijn hierheen geleid door twee pixies. Weet u daar iets meer over?'

Aelana keek lachend terug en floot zachtjes. Twee lichtjes kwamen uit de donkere kruin van de boom waartegen ze zat en gingen op haar schouder zitten.
'Ik weet wel meer over hen, maar minder dan je zou denken.'
Ze ging rechtop staan en streelde Watcher. 'Zij zijn het die je wolven hierheen geleid hebben omdat ik het hen gevraagd heb. Ik heb een reisgenoot nodig.'

Back to top
View user's profile Send private message
Irid alMenie
Sporenzoeker


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 10

PostPosted: Mon Feb 11, 2002 10:00 pm    Post subject: Re: De Pixies komen ter Hulp. Reply with quote

Irid kijkt geïnterresseerd.

'Wat is dit voor een reis en wat is het doel?'

De elf Aelana was weer gaan zitten, en Watcher lag naast haar. Dus ging Irid voor Aelana zitten. Naast Irid zat Runner. Op de schouders van Aelana zaten nog steeds de pixies.

Je n'ai jamais compris pourquoi les dieux m'ont épargné de ce jour noir de notre histoire que j'ai contée

Back to top
View user's profile Send private message
Aelana
Dwaler


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 4

PostPosted: Tue Feb 12, 2002 4:21 pm    Post subject: Re: De Pixies komen ter Hulp. Reply with quote

Aelana zuchtte en keek een moment weg, starend naar een punt in de verte. Een lichte bries woei door de bomen en deed de haren van de beide Elfen lichtjes golven.
Ze keek terug en zei : 'Wat voor reis dit wordt weet ik niet, noch hoe zij zal beginnen of eindigen. Zelfs haar doel is mij nog steeds niet bekend.'

'Maar wie heeft je deze reis dan opgedragen' vroeg Irid.

'Dat kan ik je niet vertellen, te gevaarlijk dat jij het weet en zelfs ik zou het je niet helemaal kunnen vertellen.' zei Aelana.

Pompelmoes& official sponsor of Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message
Tansir
Sporenzoeker


Joined: 04 Feb 2002
Posts: 9

PostPosted: Wed Feb 13, 2002 5:16 am    Post subject: Re: De Pixies komen ter Hulp. Reply with quote

((ooc: sorry dat het zolang duurde, ik had niet zoveel tijd de laatste tijd vandaar))
Snel nadat het gezelschap was aangekomen was Tansir plotseling verdwenen.

Een lange tijd liep hij door het donkere bos met slechts een doel voor ogen, zijn rijdier weer terugvinden, net als meerdere van zijn soort reed hij op een donkere wolf ((ooc ja elfquest ik weet het))

Na een paar uur lopen zag hij eindelijk zijn zwarte wolf staan en fluisterde zachtjes "hey, shadowblade" de zwarte wolf hoorde het, hij keek om en rende snel naar Tansir toe, naar een korte begroeting klom Tansir op z'n rug en snelde terug naar de plaats waar hij het gezelschap had achtergelaten

Back to top
View user's profile Send private message
Irid alMenie
Sporenzoeker


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 10

PostPosted: Wed Feb 13, 2002 9:58 am    Post subject: Re: De Pixies komen ter Hulp. Reply with quote

((OOC: Tansir, ik denk dat jij een ander soort elf voor ogen hebt dan ik en Aelana. Wij zijn namelijk nog iets langer dan mensen... We zijn te groot om op wolven te rijden :D ))

Irid hoorde plotseling een geluid. Met een ruk keek ze op, maar het was Tansir op zijn wolf. Hij steeg af en keek nieuwsgierig naar Aelana.

Irid glimlachte. "Tansir, dit is Aelana, woudelf en vriendin van Pixies. Aelana, dit is Tansir, woudelf en (blijkbaar) vriend van de wolven, zoals ik ook."

Intussen waren Watcher en Runner opgestaan, om de zwarte wolf van Tansir te begroeten. Toen kwam Watcher bij Irid.

zijn naam is shadowblade. Hij woont ook hier...

Irid antwoordde de wolf dat zij het begrepen had.

"Zo, dus dat is Shadowblade. Hij is een mooie wolf."

Je n'ai jamais compris pourquoi les dieux m'ont épargné de ce jour noir de notre histoire que j'ai contée

Back to top
View user's profile Send private message
Aelana
Dwaler


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 4

PostPosted: Wed Feb 13, 2002 11:17 am    Post subject: Re: De Pixies komen ter Hulp. Reply with quote

'Gegroet Tansir, woudelf.' zei Aelana en nodigde hem uit bij hen te komen zitten. Wat hij deed, al zat hij wat verder van Aelana af dan Irid dat deed.

Toen zij hadden kennis gemaakt, praatten zij over niets in het bijzonders.

Pompelmoes& official sponsor of Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message
Tansir
Sporenzoeker


Joined: 04 Feb 2002
Posts: 9

PostPosted: Wed Feb 13, 2002 12:33 pm    Post subject: Re: De Pixies komen ter Hulp. Reply with quote

((ooc geen van jullie ooit elfquest gelezen? www.elfquest.com daar rijden ze wel op wolfen))

Na kennis gemaakt te hebben met Aelana besloot Tansir om zijn stam die diep in het woud in de bomen woonde op te gaan zoeken.

Hij zei dat tegen de andere en zei "als ik rijd op mijn wolf zal ik er snel zijn" waarna hij de andere bedankte voor hun gezelschap.

Even later pakte hij zijn spullen, riep hij zijn wolf en samen verdwenen ze in de donkere bossen.

Back to top
View user's profile Send private message
Irid alMenie
Sporenzoeker


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 10

PostPosted: Wed Feb 13, 2002 4:19 pm    Post subject: Re: De Pixies komen ter Hulp. Reply with quote

((OOC: toch wel, maar als je ze goed gelezen hebt dan zie je dat ze heeeel klein zijn. Wij twee (aelana en ik) zijn tolkiniaanse woudelfen...))

May you be owner of many horses (c)

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Thu Feb 14, 2002 7:00 pm    Post subject: Re: De Pixies komen ter Hulp. Reply with quote

(ooc ik volg jullie verhalen aandachtig:Elfquest zijn gewoon fantastische strips!!)(veel lekkere avonturen)

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group