Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Waarachtig dagen...
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Sat Mar 01, 2003 1:02 pm    Post subject: Waarachtig dagen... Reply with quote

(Marvin,van Duistere District,'t Kruideke)

Marvin liep de trap op die zich in een wachttoren bevond en tevens één van de toegangen was naar de wallen.Eenmaal op de muur keek hij even rond zich en liep dan naar zijn plek.De plek waar hij zich altijd neerlegde en luisterde naar de geluiden van de stad en van het woud.Het was een plek waar het woud net niet tegen de wallen grensde,maar eerder tegen een groot veld.een veld waar men nog niet zo lang geleden een strijd was geleverd tegen enkele van onze oude vijanden en waar nog velen aan terugdenken...

marvin inoran

Back to top
View user's profile Send private message
laverna
Sporenzoeker


Joined: 01 Mar 2003
Posts: 9

PostPosted: Sat Mar 01, 2003 11:37 pm    Post subject: re: waarachtige dagen. Reply with quote

wat hij niet had opgemerkt was dat er een paar mater verder ook iemand zat. gehuld in grijze kleren en mantel met een zwaard op de rug. met haar spierwitte ogen keek ze naar hem. als hij ook maar niet afgeschrikt word door haar ogen en litteken. ze draaide haar hoofd weg en een traan liep over haar wang.

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Sun Mar 02, 2003 9:12 am    Post subject: Re: re: waarachtige dagen. Reply with quote

Even leek Marvin opgeschrikt te worden wanneer hij voelde dat hij werd bekeken langs achteren,even...Hij keek nieuwsgierig naar achteren en zag iemand zitten,gehuld in een grijze mantel,met het hoofd afgewend.

De kruidenier stond op en liep naar de persoon toe,hij knielde en zag dat de persoon een vrouw was van waarschijnlijk 20,of zo leek het toch.Maar enkele luttele seconden later zag hij een vlugge zilveren traan uit haar neergeslagen ogen over haar wang lopen..

Marvin wist niet direct wat te zeggen,hij was een goedmoedig man,maar bij zo'n situatie's had hij meestal niet de woorden..
"...hej,wat is er?"

marvin inoran

Back to top
View user's profile Send private message
laverna
Sporenzoeker


Joined: 01 Mar 2003
Posts: 9

PostPosted: Sun Mar 02, 2003 6:41 pm    Post subject: re: waarachtige dagen. Reply with quote

ze schrok en veegde de traan vlug weg met haar mouw. ze tilde haar hoofd een beetje op en keek en de ogen van de man.
trieste ogen keken hem aan. zonder pupil en over een van de ogen liep een groot litteken.
ze herpakte haareigen en zei met een licht schokkende stem.''niets, h-heer.''

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Sun Mar 02, 2003 7:42 pm    Post subject: Waarachtig dagen... Reply with quote

Hij schrok eerst even van de witte starende ogen van de vrouw,maar herpakte zich meteen daarna."Niets,zei je?Hmmmm...Je hoeft me geen heer te noemen,ik ben maar een simpele kruidenier van uit de stad."Umh,laat ik me maar even voorstellen..Ik ben Marvin,Marvin Inoran."

Back to top
View user's profile Send private message
laverna
Sporenzoeker


Joined: 01 Mar 2003
Posts: 9

PostPosted: Sun Mar 02, 2003 8:07 pm    Post subject: re: waarachtige dagen. Reply with quote

ze zag het niet maar ze voelde hoe hij schrok van haar ogen. ze stamelde stil: ''aangenaam, mijn naam is laverna. mijn achternaam weet ik niet.

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Sun Mar 02, 2003 10:24 pm    Post subject: Waarachtig dagen... Reply with quote

Marvin zag hoe de kap lichtjes naar achteren schoof en bemerkte de spitse oren."Een elf he?"Marvin lachte zacht."..is mijn vrouw eveneens en kon ik ook wel eens zijn,maar het zal dan wel van een verre voorouder zijn.In Raganorck is namelijk alles mogelijk...Of toch bijna alles.."mompelde hij er half bij.

"Sorry dat ik het vraag,misschien komt het kwetsend over maar dat is het zeker niet.Het is me opgevallen dat je pupil van je ogen er niet is,maar toch heb ik de indruk dat je me ziet..Hoe..hoe..doe je...?

marvin inoran

Back to top
View user's profile Send private message
laverna
Sporenzoeker


Joined: 01 Mar 2003
Posts: 9

PostPosted: Sun Mar 02, 2003 11:23 pm    Post subject: re: het domein van de zwaardmeester Reply with quote

ik..ik weet het zelf niet. het is in mijn kindertijd gebeurt. ik snap het zelf niet maar ik zie alles in zilvere tinten.
ze was verbaasd dat hij zo vriendelijk deed. normaal lachtte iedereen
haar uit of liepen ze bang weg. maar bij deze man voelde ze haar op een of andere manier goed.

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Mon Mar 03, 2003 9:24 am    Post subject: Re: re: het domein van de zwaardmeester Reply with quote

"Ach,iedereen is speciaal op z'n eigen manier.Zeker jij...Alles zien in zilver moet wel vreemd zijn...je kan dus niet het groene van de bomen,de gele en oranje lucht rond de zon en,umh,de grauwe torens van Raganorck zien?"

"Iemand die ik overlaatst nog verzorgd heb zou misschien eveneens zo kunnen kijken,en hij trekt trouwens wat op jou.Hetzelfde zilverwitte haar,een litteteken over zijn gezicht heen,en door een bitterpijnlijk ongeval heeft hij zijn zicht verloren..Nu ik je goed bekijk heb je echt wel veel van hem weg."

Marvin Inoran

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Mon Mar 03, 2003 12:14 pm    Post subject: Re: re: waarachtige dagen. Reply with quote

"Euhh,ik geloof dat het Coldrin was..Ja,Coldrin.Het zou inderdaad kunnen dat je hem kent..!"

Back to top
View user's profile Send private message
laverna
Sporenzoeker


Joined: 01 Mar 2003
Posts: 9

PostPosted: Mon Mar 03, 2003 6:09 pm    Post subject: re: waarachtige dagen. Reply with quote

''coldrin....''
de naam kwam haar vreselijk bekend voor. maar ook weer niet. ze probeerde een gezicht aan de naam te plakken maar het lukte niet. '' de naam komt me bekend voor. zou ik hem eens kunnen ontmoeten?''

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Mon Mar 03, 2003 7:15 pm    Post subject: Re: re: waarachtige dagen. Reply with quote

"Tjaueuuhhh,waarschijnlijk wel,maar ik zou absoluut niet weten waar die nu uithangt.Waarschijnlijk is hij samen met zijn geliefde.Maar ik zou het echt niet weten."

"Maar wacht,wachteuhhm,hij had een smidse opgestart,hier vlak bij de wallen..daar staat ze trouwens."waarop hij wees naar de bouwval onderaan de wallen."De smidse is verloren gegaan bij en strijd nog niet zo lang geleden,maar misschien zijn ze er toevallig in de buurt.Ik hoop het voor jou..en voor hem,als jij hem kan helpen..."

Marvin Inoran

Back to top
View user's profile Send private message
laverna
Sporenzoeker


Joined: 01 Mar 2003
Posts: 9

PostPosted: Mon Mar 03, 2003 7:49 pm    Post subject: re: waarachtige dagen. Reply with quote

ze kijkt naar beneden. en ziet geen smidse staan. ''sorry ik zie geen smidse. en ik zou hem wat graag helpen!''

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Mon Mar 03, 2003 9:36 pm    Post subject: Re: re: waarachtige dagen. Reply with quote

(OOC:coldrin en echo zitten hier nu in de post naast ons bij "zonsondergang" maar ik heb gemerkt dat er steeds wat tijd tussen zit bij hun posts,'k heb er dus niet meteen een idee van van wat we gaan doen)

Back to top
View user's profile Send private message
laverna
Sporenzoeker


Joined: 01 Mar 2003
Posts: 9

PostPosted: Mon Mar 03, 2003 9:44 pm    Post subject: re: waarachtige dagen. Reply with quote

ooc: ik ook niet, zullen we even bespreken via msn?

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck All times are GMT
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group