Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Duivenhorde in de 5e toren....

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Thu Apr 04, 2002 8:35 am    Post subject: Duivenhorde in de 5e toren.... Reply with quote

Hier zat ik dan,Cleffel,wachtend,op nen stok totdat iemand mij zou vastnemen,iets rond mijne poot zou binden,en me zou laten vliegen.Zoals het gewoonlijk ging.Altijd terug hetzelfde,ma niet voor mij.Neennenenene.Nie voor mij.Ik mocht toch ook soms wel eens mijn eigen leven lijden zeker.Als ik hier uit geraakte in elk geval.Bha,altijd op diene stomme,stoffige stok zitten met al die andere duiven die d'r ook ma zitten te niksen.Ik wil vrij zijn!Vliegen,gelijk nen vogel doet,niet gelijk een afgerichte hond.Wat ik eigenlijk al ben,spijtig genoeg.Altijd maar rondhuppelen terwijl de bazan denken dat ik hier voor mijn plezier zit,neenee!De volgende keer dat ze me zullen vastpakken en laten vliegen ben ik d'r vandoor.Allessinds,ik hoop het.Ik heb da al zo voak tegen mezelf gezegd da ik het nie meer weet zulle.Ik bedoel,in feite,tegen wie ben ik hier nu aan't praten.Tegen een paar halfgare kippen?Neenee,de volgende keer ben ik eweg.Allessinds,(godver,nu begin ik terug opnieuw...)

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Thu Apr 04, 2002 2:59 pm    Post subject: Duivenhorde in de 5e toren.... Reply with quote

10 dikke duiven in een duivenkot,ohoh,9 dikke duiven in een duivenkot...tja,dit is nu wat je het eeuwige leven kan noeman,je zou eens kunnen raden vanwaar ik ben begonnen,maarre,enfin,ge zoekt het maar uit.

Altijd hetzelfde liedje.Wij duiven,wij zijn bekend als de liefdeskoppels,maar hoe kunnen wij nu kindertjes krijgen als ze ons niet eens vrijlaten om d'r een te gaan zoeken in de stad.En ten tweede,als we hier een vroewke hebben in den toren,en ze laten d'r iemand uit om post te gaan afbrengen,erens,heel ver,hoe zit het dan met de echtgenoot of echtgenote?Aha,maar daar denken de mensen niet aan he!Het enigste wa da ze horen is "roekoekoe",of zoiets in diene aard.Awel,het eingste wa ik hoor is nen hoop gebabbel van:"Breng da eens naar daar,en breng dit eens naar ginder."
Ik ben dan misschien een beest,ne vogel gelijk ze zeggen,ma ik heb ook gevoelens zulle.En tegen wie zit ik hier in godsnaam te praten?Tegen niemand blijkbaar....das ook altijd hetzelfde he.Het eingste wa da hier nog een beeke luxe aant leven geeft is het eten.Hehe...alles voor mij alleen...hehehe

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Fri Apr 05, 2002 2:53 pm    Post subject: Re: Duivenhorde in de 5e toren.... Reply with quote

"Ik ben een duif,een dikke duif,een dikke vette grijze duif,een duif die beter weet dan al de rest,Yiieehaaah,en als ik profiteren kan,daar weten duiven veel meer van,een duif,die weet wat hem te doen staat.Jaja."

Hehe,blijkbaar ben ik een muzikale duif.Niet in jullie oren natuurijk,maarre..;het zal er wel mee doorgaan zeker.Hehe,hopelijk hebben die mensen me nie al te hard gehoord,als da hier een geroekoekoe word,dan krijgt iedereen het op zijne kop.Ma wij moen toch ook eens een lolleke hebben zeker!
(ik ben aan het eten terwijl ik zing,dus stel da maar eens voor :) )

"een zaadje hier "smak",een wormpke daar "mmmh",en alles komt hier voor mekaar,'t leven is hier een fuif,er valt een heleboel te eten bij deze duif,een heleboel,een heleboel...."

(begrijp dat dit een eenzame duif is en laat ze eens vliegen :b )(dit liedje is gebaseerd op het eerste liedje van Baloo de Beer uit "JungleBook" als iemand het zou kennen,ik zit er al de hele dag mee in m'n hoofd en het leek me leuk om het hier eens toe te passen)

Edited by: Faranyell at: 4/6/02 7:34:03 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Sun Apr 07, 2002 6:50 pm    Post subject: Re: Duivenhorde in de 5e toren.... Reply with quote

Roekoekoekoe!Pluimen vlogen in het rond.Wa is da voor een vreselijk gevleugeld gedrocht aan de wallen?Wa hangt da daar nu te hangen?He,wa hangt da daar nu te doen.Da's precies of hi versperd de doorgang naar't bos.Oooh,maar misschien kan ik nu van pas komen;Waarschijnlijk nie,ma ge weet maar nooit he!Ik zal eens vlug mijn veren opmaken zodat de vrouwe direct mij zal pakken...heheh.

Bah,en da wezen da daar achter staat,staat alleen ma vuur te spuwen.Wa is da nu voor een gedoe daar?Bah bah bah...

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group