Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

De Straten van Ragnorck
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Het Duistere District
View previous topic :: View next topic  
Author Message
TheDarklord2003
Duister als de Nacht


Joined: 03 Dec 2002
Posts: 57

PostPosted: Thu Dec 19, 2002 11:57 am    Post subject: De Straten van Ragnorck Reply with quote

De jongen schoot door de straten heen van het duistere district, ondanks de verwarringen in de straten kende de jongen naar pas een jaar aanwezig te zijn in de stad, de stad meesterlijk goed. De jongen had kun je wel zeggen een uitstekend foto grafisch geheugen - maar dat was wel nodig in een stad als Raganorck - ondanks dat de straten verdwijnen en er ineens waren, blijven de gebouwen dezelfde als altijd - dus daar moest je op focussen -. In een van de straten stond een man, of teminste dat niet duidelijk was en zijn ras ook niet duidelijk was aangezien hij compleet in het zwart gehuld was met een kap op over zijn hoofd heen, de man zo gemakkelijk op kunnen gaan in het straatsbeeld en iedereen zo hem gemakkelijk kunnen negeren behalve die jongen - die hem wel zag - die jongen had uitstekende kwaliteiten en had al verschillende klusjes gedaan voor mij de dan - de jongen vroeg niet teveel, en volgde netjes zijn opdrachten. De jongen stapten naar de man toe.' Ik heb de taak voldaan, heer'.' Ik had niet anders van jouw verwacht'. De man overhandigde de jongen een zak met goudstukken, de jongen keek de zak met gulzige kinderogen aan. 'Meer had ik niet kunnen verwachten, heer'.' Je verdient het terecht, ik heb met meer figuren gewerkt en de meeste hebben lang niet zo goed afgebracht als jij tot nu toe dan'.' Dat kan ik gerust geloven heer, in zo stad als deze'.' Ik heb een andere zaak voor jouw'.' Wat is het dan'?' Ik wil dat eindelijke afgelopen is met rasistische cult, ik wil de leider dood hebben. Dit is een taak, een zeer moeilijke taak de leider is een van de hoogstaande nobelen in de stad en gaat door met de naam Adelbert Sint Hubert van Grieswolda, probeer de taak gronding aan te pakken, en eerst gegevens op te vragen over Adelbert, dan kom je terug bij mij, let op Adelbert heeft connecties met de vrouwe van de stad'. De man verdween in de duisterheid van de straten, de jongen was niet verbaast en wist dat hij goed betaald kreeg maar voor hij aan zijn taak begon ging hij een rust tegenmoet, en ging hij zich verzorgen en plannen voortbereiden.

Back to top
View user's profile Send private message
TheDarklord2003
Duister als de Nacht


Joined: 03 Dec 2002
Posts: 57

PostPosted: Sun Feb 23, 2003 6:10 pm    Post subject: Re: De Straten van Ragnorck Reply with quote

(( Het welbekende vervolg))
Ramoz, liep naar de plaats toe waar het zwarte figuur stond, het was aardsdonker en lukte Ramoz bijna niet om het figuur te zien, maar uiteindelijk zag hij hem dan, opgaan in het zwarte straatbeeld.'Ik had je al verwacht'. Zij de man met zijn geheimzinnige stem.'Je hebt je taak volbracht'. Met een kleine minachting in zijn stem. Dit schokte Ramoz.'Neen, je hebt bijna goed gedaan, en ik had niet meer voor jouw kunnen verwachten, maar ik had gehoopt dat je het met minder kabaal zo doen, hem vergiftigen was beter geweest. Uiteraard krijg je geld en als je nog problemen hebt met eventuele gevaarlijke wachters, die schud ik voor je af, Baron, st Hubert van Grieswolda was niet echt een gemogen man in de omgeving. De man overhandigde de jongen een zak met goudstukken, de jongen zat ze gul aan te kijken.'Ik heb helaas voorlopig geen taken voor jouw, effin er misschien wel iets is'.'Wat dan'? Vroeg de jongen met zijn kinderlijke nieuwscherigheid.' Het anti Elvensyndicaat zit nou zonder leider, maar er is nog een probleem, een bastaardzoon van Grieswolda ene Wilibert, kan de naam fout hebben, is een prominent lid van de Anti Elvensyndicaat, en probeert contact te leggen met rasistische groeperingen binnen en nog ergelijker buiten Raganorck, ik hoop dat je zoveel mogelijk gegevens kan verzamelen. Het Anti Elvensyndicaat houd zich rustig, en de moord van Grieswolda is ook een aanslag voor het slavengilde, maar let op hou je stil anders begaat jouw het zelfde lot als Grieswolda'. De jongen stond even verstijfd, eigenlijk had hij nooit echt gedacht ooit zelf de prooi te zijn.'Ga na je kammeraden toe, gedraag je normaal mogelijk maar let op alle informatie die je te pakken krijgt'... Nog voordat hij iets kon zeggen was het zwart gekleede figuur al weg. Ramoz keek in zijn zak, en zag een verukkelijk aantal goudstukken waar hij zeker enkele weken of maanden van kon leven zonder problemen, en hij liep naar basis toe van de Heersers van Raganorck, zijn goudstukken wegstoppend...

Back to top
View user's profile Send private message
TheDarklord2003
Duister als de Nacht


Joined: 03 Dec 2002
Posts: 57

PostPosted: Fri Nov 21, 2003 4:26 pm    Post subject: Re: De Straten van Ragnorck Reply with quote

((Occ: Zet zich voor in heersers van Raganorck))

Back to top
View user's profile Send private message
Crimson*Amadea
Guest





PostPosted: Thu Oct 14, 2004 11:01 am    Post subject: Reply with quote

(vanuit het hof der doden vervolgd)

Als een schaduw maakte de blonde dame haar weg door de straten van het duistere district. Haar bleke huid grotendeels bedekt door kleding en handschoenen. Pikzwarte ogen doorboorden de ingevallen duisternis die de nacht aankondigde.

Haar gedachten dwaalden wat af, waar zou hij zijn? Vannacht zou ze de zwerver weer opzoeken. Hij fascineerde haar, ze voelde zich aangetrokken tot hem, alsof ze hem ergens van kende uit een ver en overschaduwd verleden. De mist in haar hoofd begon zich te manifesteren in de straten rondom haar, alsof deze zich optrok vanuit haar gedachten. Haar ademhaling was zacht en langzaam, voetstappen nauwelijks hoorbaar door de mist. Haar huid was bleek en koud, maar dat deerde haar niet. Ze voelde haar maag even samentrekken, vannacht zou ze ook moeten eten.

Vanuit de verte bereikten de geuren van de gaarkeuken haar. De gaarkeuken, wederom kromp haar maag in één. Ze had er nog nooit voet binnengezet, ondanks dat ze niks had, en vaak genoeg dan maar hongerig door het leven ging. Ze schuwde de mensen die zich daar verzamelden voor een warme maaltijd, hoe aanlokkelijk het ook was, ze had nog geen stap binnen durven zetten. Toch leiden haar voetstappen haar in de richting van de gaarkeuken, haar ogen staarden naar binnen als ze vaak hadden gedaan, vanuit een schaduw, rug tegen de muur zag ze het warme uitnodigende gele schijnsel van de lantaarns. Haar tong likte haar bloedrode lippen bij de geur van het eten, maar ook bij de geur van de mensen. Vannacht zou ze moeten eten, ze wist het. Als ze zichzelf niet wilde verliezen...
Back to top
Crimson Amadea
Duister als de Nacht


Joined: 15 Feb 2002
Posts: 76

PostPosted: Thu Oct 14, 2004 1:30 pm    Post subject: Reply with quote

Crimson schudde haar hoofd, nee, ze moest zichzelf onder controle houden. Ze trok weg van de mensen en van de gaarkeuken, weg van de geuren van warm eten en die van zweet. Haar voeten voerden haar verder naar een minder onguur gedeelte van de stad, een gedeelte waar ze mogelijk nog iets zou kunnen verkrijgen. De mist trok met haar mee...

(verder in de hoofdstraat)
Back to top
View user's profile Send private message
moos
Verloren en Vergeten


Joined: 06 Oct 2004
Posts: 44
Location: Leiden

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

In de duistere schaduwen, onzichtbaar voor het oog van een mens, huist zich een gedaante, volledig in het zwart gehuld. Zoals de meesten in dit district trekt de gedaante de kap nog iets verder over het hoofd, zodat het witte gelaat ook het duister betreed. De zwarte lippen fluisteren aan één stuk door dezelfde mantra.
"Hail Yuzes, de Grote Meester! Laat hem zijn onderdaan en mijn medestrijder gauw tot mij brengen. Moge zijn glorie nooit vergaan. Dit is het ware woord."
Ze zet zich neer in een donkere hoek en slaat de warme cape om zich heen, in de hoop de kilte die al van jongs af aan in haar hart zwerft eindelijk te verbannen, maar nog nooit is zij daarin geslaagd. Ook nu lukt het haar niet. Een rilling loop over haar rug. Kwam de medestrijder nu maar gauw...

_________________
Het kwaad van Yuzes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Daniëlle
Verloren en Vergeten


Joined: 14 Oct 2004
Posts: 46
Location: Tilburg

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 5:15 pm    Post subject: Reply with quote

Een zwarte schaduw bewoog zich sierlijk langs de muren. Waar is ze toch? De meester, Hail to de Meester, had haar hier naar toe gezonden. Beweegt daar niet iets? Ja, daar is ze. "Gegroet aanhanger van Yuzes, Hail de Meester. Ik ben hier naar toe gestuurd. Je had me nodig? Waarmee kan ik je van dienst zijn?"

Last edited by Daniëlle on Tue Oct 19, 2004 12:55 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Lorna Dane
Verloren en Vergeten


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 50

PostPosted: Mon Oct 18, 2004 11:46 am    Post subject: Reply with quote

((Lorna vanuit "De binnenplaats en de grote hal >> de paleispoort"))



Langs de schaduwen kwam een groep soldaten aangerend ,waarvan een jonge blonde vrouw in gevechtsuitrusting het voortouw nam.

Ze stopte,niet ver van waar de yuzesaanhangers stonden en bekeek de verschillende straten alsof ze wat zocht...

Binnensmonds vervloekte ze deze steeds veranderende stad, hoe kon je nou iemand terugvinden zo...

Ze wisselde even een woordje met een soldaat van dienst in de hoop dat hij haar wat verder kon helpen...
Back to top
View user's profile Send private message
Stadswacht
Verloren en Vergeten


Joined: 17 Oct 2004
Posts: 35
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Oct 18, 2004 12:11 pm    Post subject: rennend Reply with quote

((vanuit "De binnenplaats en de grote hal >> de paleispoort"))



De drie wachters renden achter de vrouw aan door de smalle straatjes. Soms kwam een straat hen bekend voor. De achterste momelde af en toe: "Huh? Zijn we hier niet al doorgekomen?", de tweede wreef verwoed de slaap uit zijn ogen en de voorste richtte zich tot de vrouw.

"Excuseer me vrouwe, maar waar brengt u ons heen? We zijn de vorige straat al een keer doorgerend... Dit is het duistere district, waar geen straat hetzelfde blijft en de ligging steeds verandert. Wie doelgericht zoekt, vindt niets, maar als je op goed geluk zomaar wat straatjes inslaat, wil het soms gebeuren dat je vindt wat je zoekt..."
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
moos
Verloren en Vergeten


Joined: 06 Oct 2004
Posts: 44
Location: Leiden

PostPosted: Mon Oct 18, 2004 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

de Huurmoordenaar bekijkt Mushin van top tot teen, voordat ze haar kap afdoet en haar begroet met een lichte buiging.
"Hail de Grote Meester. Gegroet, Mushin. De Meester heeft ons hier naartoe gezonden, waarom is mij nog onbekend en jou ook, zo te merken. Misschien wacht ons hier een nieuwe opdracht, wat mij niet in het minst verveeld. Ik werd de Paarse Wouden toch zat."
Ze trekt Mushin ook in de schaduwen en doet de kap weer over haar hoofd.
"Laten we voorzichtig zijn, ik ken deze omgeving nog maar nauwelijks en het lijkt steeds te veranderen."
Ze voelt aan haar zij en met een geruststellend gevoel gaat ze met haar hand langs het benen mes dat aan de zijkant van haar riem hang, verstopt onder de zwarte cape.

_________________
Het kwaad van Yuzes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Drake
Sporenzoeker


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 22

PostPosted: Mon Oct 18, 2004 12:24 pm    Post subject: Reply with quote

en inderdaad..

Ogen van de nacht houden aandachtig hun domein van de duistere districten in de gaten. De gaos steeds opnieuw inslaant op de stad.
Nieuwe wezens komend..

Een Volle maan kijkt neer op de stad.
Drake kijkt aandachtig neer op het groepje, boven op de daken, zitten op zijn hurken bestudeerd hij de situatie, opnieuw trachte mensen het duistere terretorium te bedwingen. Ze zullen snel achterkomen dat het verloren is de stad op vrije voeten te krijgen..

Schaduwen flitsen weg
Back to top
View user's profile Send private message
Lorna Dane
Verloren en Vergeten


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 50

PostPosted: Mon Oct 18, 2004 12:31 pm    Post subject: Reply with quote

Lorna luistert naar de stadswachtofficier.

"Ik weet het "zucht ze, "En toch kan je het van jezelf niet helpen om gericht te zoeken, maar goed..."

Ze keek even naar de twee figuren die zich in de schaduwen ophielden.

2...
De moordenaars waren ook met zijn tweeen. Misschien was dit hun wel.

"Mannen, luister goed, ik vermoed dat die 2 burgers in de schaduw iets met de moord te maken hebben ,maar ik ben het niet zeker, het is te donker om ze te identificeren.Ik stel voor dat we hen aanhouden dan komen we er snel genoeg achter. In ieder geval wees voorzichtig, deze wezens zijn supersterk en je zal geen kans krijgen om te handelen als ze beginnen te strijden dus sla meteen bij het minste onraad.Dek elkaar !" fluisterde ze hen toe.

Ze keek even of ze allemaal klaar waren.
Back to top
View user's profile Send private message
moos
Verloren en Vergeten


Joined: 06 Oct 2004
Posts: 44
Location: Leiden

PostPosted: Mon Oct 18, 2004 2:00 pm    Post subject: Reply with quote

Vanuit het donker kijkt de Huurmoordenaar naar de mensen in het licht. Ze glimlacht en trek de kap nog iets verder over haar hoofd.
"Wacht hier.", zegt ze zacht tegen Mushin, "Die daar lopen zó zelfverzekerd door de straten, ze moeten het hier wel kennen. Ik ga via de schaduwen dichterbij en kijk of ik misschien iets van belang af kan luisteren. Moge de Grote Heer met je zijn.".
Onzichtbaar in de schaduwen en met niet meer geluid dan hoorbaar in de Leegte sluipt de Huurmoordenaar dichterbij...

_________________
Het kwaad van Yuzes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Stadswacht
Verloren en Vergeten


Joined: 17 Oct 2004
Posts: 35
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Oct 18, 2004 2:54 pm    Post subject: Halt! Reply with quote

"Twee burgers in de schaduw?" De voorste wachter keek de kant op waar naar de vrouwe gebaarde. Toen hij zijn ogen inspande kon hij met veel moeite één figuur onderscheiden. "Uw ogen zijn wonderbaarlijk goed, vrouwe. Ik zie er maar eentje. Maar goed, we gaan er op af."

Hij wees de andere wachters op de figuur in de schaduw en ze liepen er op af, twee met het hun hellebaard en schild in de aanslag, de onderofficier met zijn hand op zijn zwaard, om bij de minste onraad in te kunnen grijpen. Toen ze van drie kanten dichterbij kwamen om zo de figuur in de schaduw probeerden in te sluiten verhief de wachtsman eerste klas zijn stem.

"Halt Burger, in naam van de koningin!"
_________________
-= Waakzaam in weer en wind =-


Last edited by Stadswacht on Tue Oct 19, 2004 10:34 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Lorna.Dane
Guest





PostPosted: Mon Oct 18, 2004 3:59 pm    Post subject: Reply with quote

Lorna keek even om, hmm ,inderdaad... er stond er maar 1 meer. Blijkbaar was de andere snel verdwenen, maar hoe kon dat terwijl ze zo dicht bijstonden?
Ze herinnerde de sprong van de moordenaars en keek even naar boven, natuurlijk, er was er 1 omhoog gesprongen,dat was de enige mogelijkheid.

Ze waren het dus, geen twijfel mogelijk.

Ze trok haar zwaard en ging bij de stadswachten staan. Zij hadden nu de zaak in handen.
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Het Duistere District All times are GMT
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 1 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group