Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Lucers Kamer

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Taverne - Gastverblijven
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Mon Dec 23, 2002 9:39 am    Post subject: Lucers Kamer Reply with quote

Terwijl Lucer de trap op liep dacht hij na hoe hij morgen het beste zijn voorstel kon doen aan de Vrouwe van Raganorck. Hij had al enkele geruchten gehoord over haar wispelturigheid, maar daar maakte hij zich eigenlijk niet druk om. Hij vroeg zich eigenlijk af of ze wel een adviseur nodig zou hebben en zo niet wat zou hij dan moeten beginnen.
Tot zijn eigen verbazing was hij zomaar een kamer binnen gegaan en had hij zijn spullen al in een hoek gezet en was hij al bezig zijn kleren uit te trekken om zich te gaan wassen. Hij keek eens om zich heen geen slechte kamer.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Mon Dec 23, 2002 8:10 pm    Post subject: Re: Lucers Kamer Reply with quote

Lucer werd waker door gestommel in de hal. Hmm, nog geen licht maar het kon niet lang meer duren, ik zal maar vast beginnen met me voor te bereiden op de dag. Hij begon met het uitpakken van zijn plunjezak. Een voor een kwamen zijn kleren naar boven, ze waren wel wat kreuk maar niet zo kreuk dat het er niet uit te werken was zonder ze te wassen. Wat zal ik deze keer dragen? Terwijl hij dit dacht waste hij zich met het koude water in de waskom. Ik zou mijn groene tuniek kunnen dragen, maar ik denk niet dat ik al te ingetogen voor de vrouwe moet verschijnen. Hmm dan blijft alleen mijn blauwe pak over. Hij trok zijn pak aan en pakte een kistje uit zijn plunjezak. Hij opende het kistje en pakte er een poederdoosje uit. Hij had hier een hekel aan, maar als hij presentabel voor de koningin wilde zijn dan moest hij zijn litteken wel proberen weg te werken. Nadat hij klaar was met het poederdoosje, pakte hij een flesje met een naar amandelen geurende vloeistof en sprenkelde wat over zijn kleren. Ik moet binnenkort wat nieuwe aanschaffen, dit is bijna op, maar dan moet ik toch wel snel een manier vinden om geld te verdienen. Hierna pakte hij alles in en liep hij de deur uit en de trap af.
>>Taverne>>Aankomst

Edited by: Lucer Vincero at: 12/23/02 9:11:40 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Taverne - Gastverblijven All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group