Lucer Vincero Nachtdwaler
|
Posted: Mon Dec 23, 2002 8:10 pm Post subject: Re: Lucers Kamer |
|
|
Lucer werd waker door gestommel in de hal. Hmm, nog geen licht maar het kon niet lang meer duren, ik zal maar vast beginnen met me voor te bereiden op de dag. Hij begon met het uitpakken van zijn plunjezak. Een voor een kwamen zijn kleren naar boven, ze waren wel wat kreuk maar niet zo kreuk dat het er niet uit te werken was zonder ze te wassen. Wat zal ik deze keer dragen? Terwijl hij dit dacht waste hij zich met het koude water in de waskom. Ik zou mijn groene tuniek kunnen dragen, maar ik denk niet dat ik al te ingetogen voor de vrouwe moet verschijnen. Hmm dan blijft alleen mijn blauwe pak over. Hij trok zijn pak aan en pakte een kistje uit zijn plunjezak. Hij opende het kistje en pakte er een poederdoosje uit. Hij had hier een hekel aan, maar als hij presentabel voor de koningin wilde zijn dan moest hij zijn litteken wel proberen weg te werken. Nadat hij klaar was met het poederdoosje, pakte hij een flesje met een naar amandelen geurende vloeistof en sprenkelde wat over zijn kleren. Ik moet binnenkort wat nieuwe aanschaffen, dit is bijna op, maar dan moet ik toch wel snel een manier vinden om geld te verdienen. Hierna pakte hij alles in en liep hij de deur uit en de trap af. >>Taverne>>Aankomst Edited by: Lucer Vincero at: 12/23/02 9:11:40 pm
|
|