View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
MTBrotherhood Sporenzoeker
|
Posted: Tue Feb 12, 2002 5:32 pm Post subject: De losse Plank II |
|
|
"Laten we dan maar eens even een kijkje gaan nemen bij die heer niet?" zegt Rayon ingenomen tegen Lucifer. |
|
Back to top |
|
|
Lucifer Lumorfus Bard & Onbetrouwbaar
|
Posted: Wed Feb 13, 2002 10:19 am Post subject: De losse Plank II |
|
|
"Mijn naam is Lucifer Lumorfus," zegt Lucifer, niet zonder trots. "De enige crimineel die werkt onder zijn eigen naam. Hmmm.... Ik zag Danya een sleutel van de tweede rij sleutels pakken, dus dat heerschap moet ergens op de tweede verdieping huizen..."
Ze beklimmen de trappen en op de tweede verdieping loopt Lucifer naar de dichtsbijzijnde deur om er zijn oor tegen aan te leggen. "Niks," zegt hij teleurgesteld. "In deze kamer zit hij niet." |
|
Back to top |
|
|
Danae Rheanna Nachtdwaler
|
Posted: Wed Feb 13, 2002 3:25 pm Post subject: De losse Plank II |
|
|
Danya stormde kamer 22 uit en kwam bijna in botsing met Lucifer Lumorfus, die erg onopvallend met een oor tegen een deur stond te luisteren. "Lucifer!" riep ze kwaad, opgewonden en geschrokken tegelijk. "Wat voer jij hier uit? Heb je..." De gedachte dat iemand gehoord of misschien wel gezien had wat ze in die kamer had uitgespookt, maakte Danya plotseling angstig. Ze hief haar hand en sloeg de arme Lucifer, de corrupte ziel, vol in het gezicht. Ze sloeg geen acht op de andere man, maar rende ze verward terug naar de Gelagkamer.
(( Aldaar verder )) ..... Danaë ___________________________________ Please continue to leave footprints, I'm anxious to see where they go... |
|
Back to top |
|
|
Rashnoff von Eckelenburg Sporenzoeker
|
|
Back to top |
|
|
MTBrotherhood Sporenzoeker
|
Posted: Wed Feb 13, 2002 3:54 pm Post subject: Re: Losse Plank II |
|
|
Rayon, nog wat verrast door de gebeurtenis van daarnet loopt dan maar even de kamer in. "Als ze zelf toch weggaat..." zegt hij. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2002 4:16 pm Post subject: Losse Plank II |
|
|
"Wow," zegt Lucifer, nadat hij de slag in het gezicht van Danya heeft ontvangen en ze de gang is uitgestormd. De slag in het gezicht heeft hem totaal verrast en hij tolt nog na op zijn benen. "Die meid heeft pit! Onvoorstelbaar, dat heb ik haar nog nooit zien doen. Wilde nacht gehad waarschijnlijk. Hoewel, Danya..." Lucifer grinnikt. "Zoals altijd levert mijn speurwerk weer meer wonden dan contanten op! Maar, wie weet. Heeft die edele adelborst niet iets van waarde achtergelaten in zijn kamer?" |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2002 5:46 pm Post subject: Re: Losse Plank II |
|
|
(( aangezien er een edele dame het vertrek is binnengewandeld, lijkt het me handig dit verhaal voort te zetten in "de kamer van de Graaf" )) |
|
Back to top |
|
|
|