Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

twee kamers voor de nacht

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Taverne - Gastverblijven
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tansir
Sporenzoeker


Joined: 04 Feb 2002
Posts: 9

PostPosted: Wed Feb 06, 2002 6:29 am    Post subject: twee kamers voor de nacht Reply with quote

((OOC oh, ja dan heb ik je vraag verkeerd begrepen, maar wat je met die wolfen bedoeld is mij een raadsel, bedoel je die uit lotr? de enige andere die ik ken zijn uit elfquest de wolfriders, daar heb ik trouwens de eerste 8 delen van))

"ik zoud graag twee APARTE kamers willen voor deze nacht voor alle duidelijkheid :) ik betaal beide, maar zou het snel kunnen ik ben namelijk uitgeput" zei tansir vrijwel direct kreeg hij twee kamers toegewezen en verliet de hal, om te gaan slapen, tot de volgende dag.

Back to top
View user's profile Send private message
Irid alMenie
Sporenzoeker


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 10

PostPosted: Wed Feb 06, 2002 12:33 pm    Post subject: Re: twee kamers voor de nacht Reply with quote

((OOC: hehehe, in de rpg die aan de gang is op fotr.nl ben ik een elf die bevriend is met wolven, waar ik ook mee kan praten.))

Wat een vrijgevige elf...

Irid gaat ook slapen. Ze vraagt zich wel af waaraan ze te danken heeft dat deze elf haar kamer betaalt ((ooc: die ik trouwens zelf al had betaald in de gelagkamer...))

De volgende ochtend staat Irid fris en uitgerust op. Ze komt uit haar kamer en klopt aan bij de kamer van Tansir.

Je n'ai jamais compris pourquoi les dieux m'ont épargné de ce jour noir de notre histoire que j'ai contée

Back to top
View user's profile Send private message
Tansir
Sporenzoeker


Joined: 04 Feb 2002
Posts: 9

PostPosted: Wed Feb 06, 2002 3:28 pm    Post subject: Re: twee kamers voor de nacht Reply with quote

((OOC: ja daar wou ik ook aan meedoen maar toen was het al 20 pagina's vanaf het begin en ik zag het niet zitten om ze allemaal te lezen om de verhaallijn op te pakken))

Zodra tansir wakker werd stapte hij zijn bed uit. Onmiddelijk pakte hij zijn gebruikte spullen van de vorige avond weer in zijn grauwe zak. Hij trok zijn mantel weer over zijn altijd donkere en smerige kleren aan. Hij sloeg zijn kap weer over zijn hoofd heen en zijn bepakkingen over zijn rug en liep richting de deur, op dat moment werd er geklopt. Omdat tansir het niet helemaal vertrouwde bleef hij staan en spande hij zijn boog, even later klonk de jonge melodieuze stem van irid al'menie, en werd hij rustig, hij stopte zijn boog weer weg en opende de deur, tansir zei "ik heb niet veel tijd want ik ben van plan terug te keren naar mijn land, ver in de wilde wouden"

Back to top
View user's profile Send private message
Irid alMenie
Sporenzoeker


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 10

PostPosted: Wed Feb 06, 2002 7:30 pm    Post subject: Re: twee kamers voor de nacht Reply with quote

Irid is geïnterresseerd.

"Mag ik mee? Ik begin namelijk zo'n beetje genoeg te krijgen van deze stad, en ik voel me sowieso beter op mijn gemak bij mijn wolven."

Tansir knikt, en snel maakt Irid zich klaar. Dan komt ze weer uit de kamer en samen gaan ze naar beneden.

"Wat dacht je van eerst nog een ontbijt?"

((OOC: Wie ben je eigenlijk op fotr.nl?))

((dit verhaal gaat verder in de taverne))

Je n'ai jamais compris pourquoi les dieux m'ont épargné de ce jour noir de notre histoire que j'ai contée

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Taverne - Gastverblijven All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group