Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Het forum

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Mon Feb 09, 2004 2:28 pm    Post subject: Het forum Reply with quote

De Raganorck-ontmoeting heeft mijn creativiteit geprikkeld en ik heb bedacht dat als ik elke dag een uur korter slaap dat over de week een tijdwinst van zeven uur oplevert die geïnvesteerd kan worden naast mijn reeds ingeroosterde verplichtingen bijvoorbeeld aan Raganorckiaanse verbeteringen, te beginnen met de al lang lopende kwestie betreffende het forum zelf.

Sinds enkele maanden heb ik een eigen domein maar in mijn eindeloze domein-onwetendheid heb ik veel te veel GB en dataverkeer aangevraagd. Plus mogelijkheden om allemaal geavanceerde internettechnieken te implanteren. Zoals, een mooi PHP forum. ( www.filopsychopeut.nl/raganorck/ )

We zouden dus kunnen verhuizen. Voordeel is dat we nooit meer last hebben van pop-ups van glimlachende rondborstige vrouwen, banners, gelimiteerde mogelijkheden, blablabla. Nadeel uiteraard dat we alle draden hier kwijtraken. Met wat algemene inspanning zouden we de belangrijkste draden naar het nieuwe forum kunnen kopieeren (ik heb al veel mooie beschrijvingen en berichten op mijn harde schijf staan om te gebruiken voor de website zelf dus die gaan in ieder geval niet verlopen).

Dilemma. Stemmen? Ik hoor graag jullie mening :)
Nieuw forum is leuk
Nieuw forum is niet leuk
Ik ben een zwevend kiezer

Show results

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Wed Feb 11, 2004 9:11 am    Post subject: Re: Het forum Reply with quote

Goh... mijn creativiteit was ook al enorm geprikkeld door het weekend.. haha. Ik vind het forum leuk, maar dat wist je al..:D

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Thu Feb 12, 2004 9:24 am    Post subject: Reply with quote

Tip voor het gebruik van dit nieuwe forum

hij heeft een lekkere zoekfunctie.. wil bv alle reactie van topic waar je in hebt gereageerd zien of er een nieuw bericht is zoek dan op je eigen gebruikersnaam. Dan komen alle topics met bovenaan de topic waarin het laatst door iemand is gereageerd.

Ook kun je op woorden zoeken die in en topic zijn gebruikt, heel handig als je bv de kraakwaters zoekt.. of alle topics waar een orc in voorkomt.

En.... als je iemand `volgt`kun je dus op zijn gebruikesnaam kijken en krijg je de laatste topics waar hij of zij in heeft gereageerd..

Misschien hebben we er iets aan!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Thu Feb 12, 2004 1:52 pm    Post subject: Nieuwe Forum Reply with quote

Ziet er erg leuk uit, ook fijn om te weten dat er niks verloren gaat, aangezien dat erg zonde zou zijn.
Dit is zeker prettiger dan op ezboard aangezien hier geen vage popup's meer zijn.
Anywho, ik weet zeker dat we hier nog veel plezier kunnen beleven. ^_^
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Feb 12, 2004 6:03 pm    Post subject: Verwijderfunctie Reply with quote

Ook mooi: als je de laatste bent in een draad die reageert, kan je nu ZELF je post verwijderen. Let wel op: het kan alleen met de laatste post... Ik heb de functie al een keer gebruikt toen ik 4x achter elkaar dezelfde post wist te plaatsen... Wink Wink
_________________
-=Lupijn=-


Last edited by Lupijn on Thu Oct 21, 2004 8:27 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Macros
Sporenzoeker


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 11
Location: Raganorck / Hoofdstraat / Gannon

PostPosted: Thu Feb 12, 2004 6:23 pm    Post subject: Reply with quote

okay ik ben weer terug hoogsuit mijn vierde nick... en hopelijk blijft daar bij... kun mijn mail adres niet meer vinden en mijn paswoorden schijnen niet te werken... Rolling Eyes

Anyway dit staat beter dan TheDarklord2003...
Back to top
View user's profile Send private message
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Feb 12, 2004 6:30 pm    Post subject: Accounts Reply with quote

In het verhuisbericht op EZboard heeft Samara o.a het volgende gepost:

"Alle accounts bestaan nog, alleen alle wachtwoorden zijn gereset naar "dipsaus". Log dus in met je Ezboard naam, maar vervang je wachtwoord door dit wachtwoord. In je profiel kun je daarna je wachtwoord weer wijzigen."

Je kan dus al je accounts weer in!

_________________
-=Lupijn=-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Macros
Sporenzoeker


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 11
Location: Raganorck / Hoofdstraat / Gannon

PostPosted: Thu Feb 12, 2004 7:14 pm    Post subject: Reply with quote

nou ja... dit vind ik toch een bettere nick dus zolang niemand er problemen mij heeft... als ik niet vergeet en beetje uitgerust ben ga ik dit weekend wel weer wat verhalen posten...
Back to top
View user's profile Send private message
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Fri Feb 13, 2004 2:47 pm    Post subject: Reply with quote

Ik vind dit een harstikke mooi soort forum. Ik kende dit soort al, en het is lekker rustig zonder al die oppeppende popups...

Ohja... ik heb m'n wachtwoord al veranderd. Misschien is dat wel heel erg handig om te doen, en voor degene die het niet weet: klik op profiel en meestal kom je er wel.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sat Feb 14, 2004 12:00 am    Post subject: Reply with quote

In één woord; geweldig...
Ik was al van plan om deze week terug te keren. (Lupijn heeft me meerdere malen miltvuur brieven gestuurd e.d ,..niet dat die brieven de reden waren),....die meel over een nieuwe webstek was de druppel.....

puik werk.....php fora zijn verrekte handig...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Sat Feb 14, 2004 6:21 pm    Post subject: Reply with quote

Galli is terug! *Woot* ( eh pardon..) *juich*
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Luie Gashyr
Guest





PostPosted: Tue Feb 24, 2004 2:39 pm    Post subject: Reply with quote

mooi forum hoor!
twee nadelen vind ik dat je niet per post kunt inloggen, en dat het wat trager op mijn computertje laad, maar voor de rest zeer mooi!
Back to top
Ralvin DelTramos
Duister als de Nacht


Joined: 02 Dec 2003
Posts: 72

PostPosted: Tue Feb 24, 2004 3:44 pm    Post subject: Reply with quote

DIT FORUM ROELT WANT ER IS HET DANSENDE BANAANTJE!!!! xD Cool
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group